» 51. Stan: Zima

51. Stan: Zima

Dodał: Paweł 'BeeRee' Spryszyński

51. Stan: Zima
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: 51. Stan: Winter
Seria wydawnicza: 51. Stan
Typ gry: karciana, strategiczna
Projektant: Ignacy Trzewiczek
Ilustracje: Piotr Cieśliński
Data wydania oryginału: 2012
Wydawca polski: Portal
Liczba graczy: 2-5
Wiek graczy: 10+
Czas rozgrywki: 60-90 min
Cena: 69,95 zł

Nadeszła zima. Nastało krótkotrwałe zawieszenie broni. Frakcje rozpoczęły przygotowania do kolejnego etapu wojny, zmagań, które rozpoczną się już wkrótce, na wiosnę. W między czasie wzmacniają swoją siłe. Dzięki odkryciu potężnego Frozen City zdobywają nowe możliwości, nowe kierunki rozwoju. Zima to ledwo przykrywka, dla ciężkiej pracy, której efektem będzie kolejna wojna…

Zima to dodatek do gier 51. Stan oraz Nowa Era wprowadzający nowe reguły oraz 54 nowe karty. Dodatek został zaprojektowany z myślą o graczach preferujących spokojny, planowy rozwój ponad szaloną agresję.

Rozgrywka w Zimie trwa równo sześć rund w czasie których gracze przygotowują się do wojny, która wybuchnie na wiosnę. W czasie każdej rundy gracze będą mogli wysyłac swoich robotników do Frozen City, specjalnej planszy reprezentującej pobliską metropolię – będą tam mogli wynająć najemników i znaleźć nowych liderów.

Cel gry zmienia się – gry nie wygrywa gracz, który zdobył 33 Punktów Zwycięstwa, to już nie wyścig i określenie, kto pierwszy dopadnie mety – w Zimię wygrywa gracz, który uzyska najwięcej Punktów Zwycięstwa w przeciągu sześciu tur. Masz czas i możliwości, by dokładnie zaplanować rozwój swojej frakcji.

W dodatku Zima pojawia się także nowa Frakcja – Teksas. Ziemie Teksasu są gęsto zaludnione, w każdej turze produkując aż czterech robotników! Co więcej, każdy z kontaktów na karcie kontaktu Teksasu może zostać użyty dwukrotnie podczas jednej tury.

Galeria

Zobacz wszystkie »
Tagi: 51. Stan | 51. Stan: Nowa Era | Ignacy Trzewiczek | Piotr Cieśliński | Wydawnictwo Portal


Czytaj również

51. Stan: Master Set - Zgliszcza
Drugie życie odrzuconych kart
- recenzja
Neuroshima Hex! 3.0
Legenda wciąż żywa
- recenzja
Świat Neuroshimy
Omówienie linii wydawniczej NS - część druga
Neuroshima Tactics
Przyczajony Posterunek, ukryty Moloch
- recenzja
51. Stan
Czekamy na dodatek – by móc normalnie pograć
- recenzja
Witchcraft
Neuroshima Fantasy
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.