Miecze Zdrady
Dodał: Michał 'M.S.' Smętek
Tytuł: Miecze Zdrady
Linia wydawnicza: d20
Autor: Marcin Blacha
Okładka: Paweł Miedziński
Ilustracje: Marcin Ściolny
Wydawca polski: Portal
Data wydania polskiego: 2004
Miejsce wydania polskiego: Gliwice
Liczba stron: 32
Oprawa: miękka
ISBN-10: 83-918941-2-6
Cena: 15,90 zł
Bogactwo miasta Asharat stało się przyczyną jego zguby. Kilkadziesiąt lat wcześniej potężny najazd goblinoidów zrównał miasto z ziemią. Padły mury miejskie, padła cytadela, większość budynków obrócono w ruinę. Ci mieszkańcy, którzy nie zginęli w czasie najazdu hord, opuścili niegościnne miasto i powędrowali na południe, by żyć w cieplejszym klimacie, w bezpieczniejszym miejscu. Po krótkim czasie ruiny Asharatu stały się siedliskiem potworów i złych stworzeń. Dwukrotnie próbowano przywrócić miasto cywilizacji i dwukrotnie wojska poniosły porażkę. Początkowe zwycięstwa zamieniały się w klęskę. Hobgobliny zawsze wracały, a żołnierze z południa twierdzili, że miasto zyskało własną świadomość - stało się przesiąknięte złem i opierało się swoim wyzwolicielom.
Miecze Zdrady to druga część kampanii, zapoczątkowanej scenariuszem Wieże Żywiołów. Można ją rozegrać niezależnie i chociaż w niektórych miejscach tekstu znajdują się odwołania do Wież Żywiołów, nie wpływają one na zrozumienie treści i przyjemność z grania. Miasto przesiąknięte złem, dusze odradzających się liczów, epicka bitwa i zdrada - oto co czeka tym razem poszukiwaczy przygód.
Przygoda przeznaczona jest dla 6- i 7-poziomowych postaci.
Linia wydawnicza: d20
Autor: Marcin Blacha
Okładka: Paweł Miedziński
Ilustracje: Marcin Ściolny
Wydawca polski: Portal
Data wydania polskiego: 2004
Miejsce wydania polskiego: Gliwice
Liczba stron: 32
Oprawa: miękka
ISBN-10: 83-918941-2-6
Cena: 15,90 zł
Bogactwo miasta Asharat stało się przyczyną jego zguby. Kilkadziesiąt lat wcześniej potężny najazd goblinoidów zrównał miasto z ziemią. Padły mury miejskie, padła cytadela, większość budynków obrócono w ruinę. Ci mieszkańcy, którzy nie zginęli w czasie najazdu hord, opuścili niegościnne miasto i powędrowali na południe, by żyć w cieplejszym klimacie, w bezpieczniejszym miejscu. Po krótkim czasie ruiny Asharatu stały się siedliskiem potworów i złych stworzeń. Dwukrotnie próbowano przywrócić miasto cywilizacji i dwukrotnie wojska poniosły porażkę. Początkowe zwycięstwa zamieniały się w klęskę. Hobgobliny zawsze wracały, a żołnierze z południa twierdzili, że miasto zyskało własną świadomość - stało się przesiąknięte złem i opierało się swoim wyzwolicielom.
Miecze Zdrady to druga część kampanii, zapoczątkowanej scenariuszem Wieże Żywiołów. Można ją rozegrać niezależnie i chociaż w niektórych miejscach tekstu znajdują się odwołania do Wież Żywiołów, nie wpływają one na zrozumienie treści i przyjemność z grania. Miasto przesiąknięte złem, dusze odradzających się liczów, epicka bitwa i zdrada - oto co czeka tym razem poszukiwaczy przygód.
Przygoda przeznaczona jest dla 6- i 7-poziomowych postaci.
Tagi:
Miecze zdrady | d20