» Królestwo Magii

Królestwo Magii

Dodał: Łukasz 'Chavez' Maludy

Królestwo Magii
8.11
Ocena użytkowników
Średnia z 44 głosów
-
Twoja ocena
Tytuł: Królestwo Magii (Realms of Sorcery)
Linia wydawnicza: Warhammer FRP 2 ed.
Autorzy: T. S. Luikart, Chris Pramas, Jeff Tidball, Robert J. Schwalb, Marijan von Staufer
Okładka: Ralph Horsley
Wydawca oryginału: Black Industries
Data wydania oryginału: 2005
Miejsce wydania oryginału: Nottingham
Wydawca polski: Copernicus Corporation
Data wydania polskiego: 2006
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 256
Oprawa: twarda
Format: 215 x 280 mm
ISBN-10: 83-86758-52-X
Cena: 99,00 zł

Poznaj tajemnice magii! Magiczne wichry owiewają krainy ludzi. Potężne i niewidzialne, oplatają cały Stary Świat. Okiełznać je potrafią tylko czarodzieje dysponujący wielką wiedzą i mocą. Ten obszerny dodatek do Księgi Zasad Warhammera zawiera kompletny zbiór informacji o magii: od najdawniejszych czasów aż po założenie Kolegiów Magii i rolę czarodziejów we współczesnym Imperium. Traktowani z niechęcią, nieufnością, a nawet strachem, czarodzieje wielokrotnie dowiedli swojego oddania w walce z Chaosem. Ukazując kulisy działania Kolegiów Magii, dodatek ten jest nieocenioną pomocą dla tych, którzy zdecydowani się na podążanie ścieżką wiedzy tajemnej, jak też dla tych, którzy swoje życie poświęcili zwalczaniu czarnoksiężników. Na stronach Królestwa Magii znajdziesz między innymi:
  • Dziesiątki nowych zaklęć dla każdego Wiatru Magii - między innymi wrzącą krew i złudzenie śmierci.
  • Wyczerpujące informacje na temat Kolegiów Magii, włącznie z ich historią, obszarami działania, ambicjami i najważniejszymi osobistościami!
  • Opis magii czarnoksięskiej, włącznie z nowymi profesjami - czarownika i czarnoksiężnika.
  • Rozszerzoną listę Przekleństwa Tzeentcha!
  • Tajemne piętna doświadczonych Magistrów.
  • Nowe zasady dotyczące odprawiania rytuałów, przygotowywania magicznych mikstur i kontrolowania chowańców.
  • Nowe magiczne eliksiry - między innymi Mikstura uśmierzania bólu i Przyjaciel opoja.
  • Nowe magiczne przedmioty - między innymi Czarna Czaszka Kalifa oraz Pierścień Fauschlagu.
  • Magia runiczna - kompletne zasady wykuwania tajemnych znaków, włącznie z takimi runami jak runa ognia oraz mistrzowska runa władzy królewskiej.
  • Obszerny wykład o magicznych fenomenach i naturze magii.
  • Rola magii w Starym Świecie, włącznie z różnymi sposobami jej postrzegania przez osoby wszystkich stanów i środowisk.
  • Opis czarodziejów-renegatów, a także nieustępliwych łowców czarownic, którzy przysięgali walczyć z heretykami i czarnoksiężnikami.
  • Okrutny koniec - przygoda T. S. Luikarta, rozgrywająca się w czasie averlandzkiego Święta Wina.
  • Łatwy łup - opowiadanie Roberta Earla.
Królestwo Magii to nieoceniony dodatek do Księgi Zasad Warhammera, przydatny zarówno dla graczy, jak i Mistrzów Gry. Czy potrafisz dostrzec Wiatry Magii? Czy wyczuwasz ich przypływ?

Komentarze


warzywko22
    ~
Ocena:
0
No zawiera wszystko co już praktycznie wiadomo, jedynie sie może przydać rozdział o runach.
20-06-2007 16:46
Homunculus
   
Ocena:
0
Hmm, wszystko co wiadomo?
Ile masz stron o magii w podstawce?
Bo tu masz ich 256...
17-09-2007 19:58
~one_worm

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
dodatek wypas tyle że nie ma nic o magii nerko,mantów, tak samo hjak i w ksiedze spaczenia... chyba ze sie my;le bo jeszcze nie przeczytalem wszystkiego


p.s. rzut 1k1000 na mutacje rulz ^^
01-12-2008 17:04
~Młody

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Nie dodali żadnych czarów do magi prostej (gusła) a poza tym to udany dodatek ( RUNY THE BEST)
08-01-2009 22:21
Kajet
    Opinia indywidualna
Ocena:
0
Nie grałem, ale widziałem, a właściwie czytałem o sesjach z pomocą tej książki. Stawaim jej solidną 9, bo z tego co wiem dodatek wyśmienity, brakuje jeszcz tylko metalowych okuć xD.
01-06-2009 18:59

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.