» Tapestry

Tapestry

Dodał: Shadov

Tapestry
8.5
8.25
Ocena użytkowników
Średnia z 4 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 1
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: Tapestry
Seria wydawnicza: Tapestry
Typ gry: strategiczna
Projektant: Jamey Stegmaier
Ilustracje: Andrew Bosley, Rom Brown
Wydawca oryginału: Stonemaier Games
Data wydania oryginału: 2019
Wydawca polski: Phalanx Games
Data wydania polskiego: listopad 2019
Liczba graczy: od 1 do 5
Wiek graczy: od 14 lat
Czas rozgrywki: 90-120 min.
Cena: 399,00 zł
Mechanika: Hand Management, Tile Placement, Track Movement, Variable Player Powers
EAN: 5900741508542

Opowieść intrygująca i pełna rozmachu jak świat, w którym się rozgrywa – wschodząca cywilizacja wchodząca na krętą ścieżkę rozwoju, aby zapisać się na kartach historii jako najpotężniejsze imperium w dziejach planety, a nawet kosmosu. Kulturowo-technologiczna rywalizacja między poszczególnymi graczami, długofalowe następstwa niezwykle trafnych bądź całkowicie chybionych posunięć, a także wiele współzależności między zagospodarowaniem przestrzennym waszego państwa i jego stolicy a surowcami, profitami i bonusami, które w zamian otrzymacie.

Nie zapomnijmy o zawieraniu mniej lub bardziej formalnych paktów o nieagresji z przeciwnikami – oto, co was czeka, gdy zasiądziecie do Tapestry.

Tapestry to gra o wielu strategicznych możliwościach cywilizacyjnego rozwoju. Na czterech torach postępu – nauki, technologii, eksploracji i wojska - dacie popis zdolności zrównoważonej bądź wyspecjalizowanej ekspansji, rządzonej niezmiennie przez nieubłagany rachunek zysków i strat. Podejmujcie rozważne decyzje, gdyż obranie poszczególnej ścieżki rozwoju zamyka wam drzwi do pewnej puli korzyści, która mogłaby być przydatna przy kolejnym skoku o szczebel wyżej na drabinie cywilizacyjnej modernizacji. Gdy uznacie, że czas zebrać owoce waszych wysiłków, wykonacie szereg akcji przychodu, które wprowadzą wasze państwo w nową epokę, abyście mogli dalej podbijać, rozwijać się, rządzić i dzielić.

Wiekopomne chwile, przełomowe momenty, doniosłe wydarzenia oraz punkty zwrotne historii waszej cywilizacji uwiecznicie na tytułowych arrasach, które nie tylko dodadzą wam skrzydeł do kontynuacji progresu, ale również wyposażą w szereg wymiernych korzyści, które będziecie mogli spożytkować w dalszej części rozgrywki. Powiadają co prawda, że nie szata zdobi człowieka, ale za to sala ozdobiona arrasami warta jest więcej niż skarbiec po brzegi wypełniony złotem!

Zawartość:

  • 16 asymetrycznych mat cywilizacji;
  • 18 unikalnych, pomalowanych figurek wielkich budowli;
  • 43 unikalne karty arrasów oraz 7 kart pułapek;
  • 33 unikalne karty technologii;
  • 3 specjalne kości;
  • 50 figurek posterunków;
  • 100 figurek budynków przychodu;
  • 1 plansza gry (dwustronna);
  • 6 unikalnych mat stolic;
  • 48 kafelków terytoriów;
  • 15 kafelków kosmosu;
  • 5 mat przychodu;
  • 20 specjalnych znaczników zasobów;
  • 65 znaczników graczy (kostki);
  • 1 instrukcja;
  • 2 arkusze referencyjne;
  • 6 kart referencyjnych;
  • 28 kart Automy (tryb solo);
  • 1 mata Automy;
  • 1 instrukcja Automy;
  • 1 specjalna plastikowa wypraska z pokrywką. 

Źródło: Opis wydawcy

Tagi: Phalanx Games | Tapestry | Jamey Stegmaier | Andrew Bosley | Rom Brown | Stonemaier Games


Czytaj również

Tapestry
Zderzenie cywilizacji?
- recenzja
Cytadela (nowa edycja)
Powrót klasyka
- recenzja
Everdell
Wielkie miasta leśnych stworzeń
- recenzja
Lincoln
Bo do wojny trzeba dwojga
- recenzja
AuZtralia
Gdzie diabeł nie może, tam Cthulhu pośle, czyli wojna o AuZtralię
- recenzja
Lords of Hellas
Techno-mity i area control
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.