Five Nations
Dodał: memnos
Tytuł: Five Nations
Linia wydawnicza: Eberron
Autorzy: Bill Slaviscek, David Noonan, Christopher Perkins
Okładka: Wayne Reynolds
Ilustracje: Scott Fischer, Tomas Giorello, Michael Frederick Lim, Roberto Marchesi, Lucio Parrillo, Steve Prescott, Richard Sardinha, Ryan Sook, Anne Stokes, Xi James Zhang
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: lipiec 2005
Miejsce wydania oryginału: USA
Liczba stron: 160
Oprawa: twarda
Format: 225 x 280 mm
ISBN-10: 0-7869-3690-8
Numer katalogowy: 178680000
Cena: 29,95 USD
Geograficzny podręcznik źródłowy przeznaczony do gry wśród Pięciu Nacji świata Eberronu.
Five Nations oferuje graczom bogate źródło informacji o graniu i interakcji z postaciami wywodzącymi się z Pięciu Nacji świata Eberron. Jako, że gra w Eberronie zwykle dopuszcza Pięć Nacji lub postacie z nich się wywodzące, ta książka jest użyteczna dla każdego rozgrywającego kampanię w Eberronie. Rozdziały poświęcone indywidualnym nacjom zawierają informację o kulturze, geografii (razem z mapami), gildiach i frakcjach oraz nowych klasach prestiżowych, wyposażeniu, stworzeniach, czarach, magicznych przedmiotach i miejscach przygód.
Linia wydawnicza: Eberron
Autorzy: Bill Slaviscek, David Noonan, Christopher Perkins
Okładka: Wayne Reynolds
Ilustracje: Scott Fischer, Tomas Giorello, Michael Frederick Lim, Roberto Marchesi, Lucio Parrillo, Steve Prescott, Richard Sardinha, Ryan Sook, Anne Stokes, Xi James Zhang
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: lipiec 2005
Miejsce wydania oryginału: USA
Liczba stron: 160
Oprawa: twarda
Format: 225 x 280 mm
ISBN-10: 0-7869-3690-8
Numer katalogowy: 178680000
Cena: 29,95 USD
Geograficzny podręcznik źródłowy przeznaczony do gry wśród Pięciu Nacji świata Eberronu.
Five Nations oferuje graczom bogate źródło informacji o graniu i interakcji z postaciami wywodzącymi się z Pięciu Nacji świata Eberron. Jako, że gra w Eberronie zwykle dopuszcza Pięć Nacji lub postacie z nich się wywodzące, ta książka jest użyteczna dla każdego rozgrywającego kampanię w Eberronie. Rozdziały poświęcone indywidualnym nacjom zawierają informację o kulturze, geografii (razem z mapami), gildiach i frakcjach oraz nowych klasach prestiżowych, wyposażeniu, stworzeniach, czarach, magicznych przedmiotach i miejscach przygód.