Władca Żelaznej Fortecy
Dodał: Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk
Tytuł: Władca Żelaznej Fortecy (Lord of the Iron Fortress)
Linia wydawnicza: Dungeons & Dragons
Autor: Andy Collins
Tłumaczenie: Wiktor Jaranowski
Okładka: Todd Lockwood
Ilustracje: David Day, Wayne Reynolds
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: 2001
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: ISA
Data wydania polskiego: 2002
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 48
Oprawa: miękka
Format: 225 x 280 mm
ISBN-10: 83-88916-47-5
Cena: 17,00 zł
W ukryciu czai się wielkie niebezpieczeństwo
Legendarni zbrojmistrzowie służą teraz nikczemnemu władcy i jego mrocznym celom. Ich młoty dzwonią o kowadła, by odtworzyć straszliwą broń, która została zniszczona dawno temu. Kiedy ważą się losy świata, tylko najsilniejsi bohaterowie mogą pokrzyżować diaboliczny plan.
Władca Żelaznej Fortecy jest zamkniętą przygodą do gry Dungeons & Dragons, przeznaczoną dla 15-poziomowych bohaterów D&D. Wyzwanie to otworzy przed nimi niebezpieczną drogę do planarnej podróży.
Podręcznik Gracza, Przewodnik Mistrza Podziemi oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł wykorzystać tę przygodę.
Linia wydawnicza: Dungeons & Dragons
Autor: Andy Collins
Tłumaczenie: Wiktor Jaranowski
Okładka: Todd Lockwood
Ilustracje: David Day, Wayne Reynolds
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: 2001
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: ISA
Data wydania polskiego: 2002
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 48
Oprawa: miękka
Format: 225 x 280 mm
ISBN-10: 83-88916-47-5
Cena: 17,00 zł
W ukryciu czai się wielkie niebezpieczeństwo
Legendarni zbrojmistrzowie służą teraz nikczemnemu władcy i jego mrocznym celom. Ich młoty dzwonią o kowadła, by odtworzyć straszliwą broń, która została zniszczona dawno temu. Kiedy ważą się losy świata, tylko najsilniejsi bohaterowie mogą pokrzyżować diaboliczny plan.
Władca Żelaznej Fortecy jest zamkniętą przygodą do gry Dungeons & Dragons, przeznaczoną dla 15-poziomowych bohaterów D&D. Wyzwanie to otworzy przed nimi niebezpieczną drogę do planarnej podróży.
Podręcznik Gracza, Przewodnik Mistrza Podziemi oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł wykorzystać tę przygodę.