» Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Dodał: Jan 'gower' Popieluch

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
8.5
9.33
Ocena użytkowników
Średnia z 3 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 2
Obecnie grają: 1

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Producent: Konami
Wydawca: Konami
Dystrybutor polski: CDP.pl
Data premiery (świat): 1 września 2015
Data premiery (Polska): 1 września 2015
Wymagania sprzętowe: Intel Core i5-4460 3.40 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 650 lub lepsza, 28 GB wolnego miejsca na dysku, Windows 7/8 64-bit
Strona WWW: www.konami.jp/mgs5/
Platformy: PC, PS4, PS3, XONE, X360

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, której akcja rozgrywa się w ogromnych otwartych światach, wygląda niezwykle realistycznie dzięki nowym warunkom pogodowym oraz cyklom dni i nocy. Gracze mogą więc dostosować taktykę do zmieniającego się środowiska, tworząc intuicyjną i niepowtarzalną rozgrywkę. Wiele najlepszych funkcji z serii Metal Gear Solid powraca w znacznie ulepszonej formie – mowa tu o rozbudowanym systemie walki wręcz, usprawnionej SI przeciwnika, elementach sieciowych, które uzupełniają jednoosobową kampanię, oraz o zupełnie nowej wersji trybu wieloosobowego Metal Gear Online, który rusza już 6 października.
 
Słynne dzieło KONAMI wytycza nowe standardy w grach akcji, a jeszcze rozleglejszy otwarty świat daje większe możliwości ukrywania się. Nowe postacie sojuszników i wrogów tworzą historię głównego bohatera serii, Big Bossa, który wkracza na różne pola walki, aby pomścić śmierć towarzyszy. W grze spotkamy groteskowo zniekształconego przeciwnika, zwanego Skull Face, a także nowe, niezwykłe postacie, na przykład tajemniczą Quiet – niemą snajperkę o nadzwyczajnych umiejętnościach.
 
Do gry dodano elementy taktyczne za pomocą nowego systemu bazy głównej w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Zaczynasz grę od małej nadmorskiej kanciapy, która służy za bazę dla twoich rekrutów – Diamond Dogs. Główną bazę można personalizować i powiększać za pomocą rozmaitych przedmiotów i pracowników. Gracze skorzystają z ulepszonej wersji systemu fultonowania, który po raz pierwszy pojawił się w Metal Gear Solid: Peace Walker jako system przenoszenia strażników, pojazdów, broni, surowców i ekwipunku do bazy. Pracownicy wykorzystają to do stworzenia bazy zgodnej z oczekiwaniami gracza. W grze znajdziemy też ogromny tryb gry wieloosobowej – system wysuniętej bazy operacyjnej (FOB). FOB jest przedłużeniem twojej bazy głównej i może zwiększać zyski, zdobywanie surowców i siły roboczej. Budowanie FOB wiąże się jednak z pewnym ryzykiem. Ponieważ bazy te budowane są z dala od twojej bazy głównej, są podatne na atak ze strony innych sił. Gracze sieciowi mogą spróbować ukraść surowce i pracowników z FOB, a w zamian ty zyskasz możliwość przejęcia ich dóbr. Aby zminimalizować zagrożenie, silniejsi gracze mogą zastosować różne środki ostrożności do odpędzania intruzów.
 
Poza tym METAL GEAR ONLINE – tryb gry wieloosobowej – zostanie uruchomiony wkrótce po premierze Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Ta funkcja sieciowa jest trzecią wersją popularnej gry wieloosobowej, połączonej teraz ze znaną wszystkim rozgrywką i estetyką towarzyszącej jej jednoosobowej kampanii. W Metal Gear Online znajdziecie „system klasowy”, który bardziej szczegółowo określa zalety i umiejętności postaci gracza. Główne postacie serii, w tym Venom Snake i Ocelot,również pojawią się w długo oczekiwanej wersji wieloosobowej.

Źródło: Opis dystrybutora

Tagi: Konami | Metal Gear Solid | Metal Gear Solid V | Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Czytaj również

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Ból fantomowy w więcej niż jednym znaczeniu
- recenzja
Metal Gear Survive
Survival w cieniu skandalu
- recenzja
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Powrót ojca marnotrawnego
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.