Księga Planów
Dodał: Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk
Tytuł: Księga Planów (Manual of the Planes)
Linia wydawnicza: Dungeons % Dragons
Autorzy: Jeff Grubb, David Noonan, Bruce R. Cordell
Tłumaczenie: Tomasz Andruszkiewicz, Michał Mochocki
Okładka: Arnie Swekel
Ilustracje: Matt Cavotta, Monte Moore, Wayne Reynolds, Darrell Riche, David Roach, Arnie Swekel
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: 2001
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: ISA
Data wydania polskiego: 2004
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 224
Oprawa: twarda
Format: 225 x 280 mm
ISBN-10: 83-88916-65-3
Cena: 69,00 zł
Najpotężniejsi poszukiwacze przygód doskonale wiedzą, że poza rodzinnym światem czekają na nich wielkie zdobycze i wielkie niebezpieczeństwa; od głębin Piekieł po wyżyny Góry Celestii, od mechanicznego świata Mechanusa do wirującego chaosu Limbo. Obce i przerażające wymiary to nowe wyzwania dla podróżujących poszukiwaczy przygód. Księga Planów to twój przewodnik po wędrówce przez multiwersum.
Ten dodatek do gry D&D opisuje wszystko, co powinieneś wiedzieć przed wyprawą na inne plany egzystencji. Znajdują się tu nowe klasy prestiżowe, czary, potwory i przedmioty magiczne. Księga Planów zawiera opisy dziesiątek nowych wymiarów, a także reguły do tworzenia własnych światów.
Podręcznik Gracza, Przewodnik Mistrza Podziemi oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł wykorzystać ten dodatek. Graczowi wystarcza sam Podręcznik Gracza.
Linia wydawnicza: Dungeons % Dragons
Autorzy: Jeff Grubb, David Noonan, Bruce R. Cordell
Tłumaczenie: Tomasz Andruszkiewicz, Michał Mochocki
Okładka: Arnie Swekel
Ilustracje: Matt Cavotta, Monte Moore, Wayne Reynolds, Darrell Riche, David Roach, Arnie Swekel
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: 2001
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: ISA
Data wydania polskiego: 2004
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 224
Oprawa: twarda
Format: 225 x 280 mm
ISBN-10: 83-88916-65-3
Cena: 69,00 zł
Najpotężniejsi poszukiwacze przygód doskonale wiedzą, że poza rodzinnym światem czekają na nich wielkie zdobycze i wielkie niebezpieczeństwa; od głębin Piekieł po wyżyny Góry Celestii, od mechanicznego świata Mechanusa do wirującego chaosu Limbo. Obce i przerażające wymiary to nowe wyzwania dla podróżujących poszukiwaczy przygód. Księga Planów to twój przewodnik po wędrówce przez multiwersum.
Ten dodatek do gry D&D opisuje wszystko, co powinieneś wiedzieć przed wyprawą na inne plany egzystencji. Znajdują się tu nowe klasy prestiżowe, czary, potwory i przedmioty magiczne. Księga Planów zawiera opisy dziesiątek nowych wymiarów, a także reguły do tworzenia własnych światów.
Podręcznik Gracza, Przewodnik Mistrza Podziemi oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł wykorzystać ten dodatek. Graczowi wystarcza sam Podręcznik Gracza.