Eldritch Horror: Przedwieczna Groza
Dodał: Adam 'Rockas' SowińskiMają w kolekcji: 2
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Typ gry: kooperacyjna
Projektant: Corey Konieczka, Nikki Valens
Ilustracje: Anders Finér, Magali Villeneuve
Wydawca oryginału: Fantasy Flight Games
Data wydania oryginału: 2013
Wydawca polski: Galakta
Data wydania polskiego: 2014
Liczba graczy: od 1 do 8
Wiek graczy: od 14 lat
Czas rozgrywki: 180 min.
Cena: 209,95 zł
Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego snu, przynosząc ludziom śmierć i szaleństwo. Dziwne kulty i przerażające stwory sieją spustoszenie na każdym kontynencie, a struktura rzeczywistości rozpada się, otwierając bramy do dziwacznych, obcych wymiarów. Tylko garstka dzielnych badaczy rozumie, co tak naprawdę się dzieje. Ci zdeterminowani, całkowicie oddani sprawie bohaterowie wykorzystują każdą dostępną umiejętność i broń, by odeprzeć straszliwych Przedwiecznych. Będą musieli zbadać najodleglejsze zakątki świata, pokonać koszmarne potwory czające się w cieniach i znaleźć informacje, które pozwolą odkryć tajemnice Przedwiecznej Grozy!
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza to kooperacyjna gra dla 1-8 osób, inspirowana popularną grą planszową Horror w Arkham. Podczas gdy gracze i ich badacze wspólnie zmagają się ze wszelkimi przeciwnościami, aby powstrzymać nadchodzącą grozę, przerażające potwory, mroczne tajemnice i brutalne wyzwania zmuszą ich do wytężenia sił do granic możliwości, a nawet bardziej. Terror rozprzestrzenia się po świecie a gracze muszą podjąć ostatni wysiłek aby uratować ludzkość przed zagładą. Napięcie rośnie, a losy świata w tych desperackich czasach leżą w rękach badaczy. Podejmowane przez nich wybory mogą mieć niszczycielskie skutki.
Nawet elementy Eldritch Horror rozwijają historię i pozwalają wciągnąć się w epicką historię o światowym zasięgu. Karty badaczy wyglądają jak stare, wysłużone paszporty. Żetony wyglądają jak bilety kolejowe i żeglugi oceanicznej. Plansza przypomina pożółkłą ze starości mapę świata. Każdy z elementów gry ma na celu opowiedzenie fragmentu historii o walce o ocalenie cywilizacji.
Gracze przemierzą ruchliwe miasta takie jak San Francisco czy Londyn, gdzie staną twarzą w twarz z organizacjami przestępczymi lub na opuszczonej wyspie będą walczyć o przetrwanie z okrutnymi monstrami. Zaryzykują wyprawę do serca Afryki w poszukiwaniu starożytnego artefaktu o niezbadanej mocy. Niezależnie od tego gdzie będzie wiodła ich droga, zawsze muszą czujnie wypatrywać znaków i wskazówek, które pozwolą na osiągnięcie ostatecznego celu: rozwiązanie tajemnic otaczających przerażających Przedwiecznych, których przybycie zbliża się z każdym mijającym dniem.
Źródło: Rebel.pl