F.E.A.R. 2: Project Origin
Dodał: Łukasz 'Chavez' MaludyMają na liście życzeń: 1
Mają w kolekcji: 6
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Mają w kolekcji: 6
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Producent: Monolith Productions
Wydawca: Warner Bros Interactive
Dystrybutor polski: CD Projekt
Data premiery (świat): 10 lutego 2009
Data premiery (Polska): 13 lutego 2009
Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.2 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepsza), 12 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1
Nośnik: 1 DVD
Strona WWW: www.projectorigingame.com
Platformy: PC
Sugerowana cena wydawcy: 129,90 zł
Project Origin to sequel jednej z najlepszych, obsypanej nagrodami strzelanki 2005 roku. Dość powiedzieć, że F.E.A.R. Otrzymał rekomendację pisma CD-Action (ocena 9/10), ocenę 92% od serwisu Gry-Online.pl i 9.1/10 w portalu Wirtualna Polska. Został także wyróżniony prestiżowymi nagrodami Najlepsza Gra Roku od serwisu GameSpy oraz IGN. Project Origin jest w prostej linii kontynuacją fabuły pierwszej części gry, jednak po zakończeniu współpracy z firmą Vivendi, deweloper gry, Monolith Productions utracił prawa do posługiwania się marką F.E.A.R. Akcja Project Origin rozpoczyna się na krótko przed zakończeniem historii przedstawionej w F.E.A.R. Pewien oddział sił specjalnych odbywa rutynową misję na przedmieściach Auburn, gdy nagle tajemnicza eksplozja wstrząsa posadami miasta. Alma, dziewczynka o nadprzyrodzonych zdolnościach i pragnieniu zemsty, wyładowuje swój gniew wprowadzając na ulice Auburn istny chaos. Wspomniany oddział musi pokonać armię przeciwników i nadnaturalne istoty, które stoją na drodze do powstrzymania Almy i odkryć prawdziwe źródło horroru... Deweloper gry, firma Monolith Productions, część grupy Warner Bros. Entertainment, jest twórcą m.in. Condemned: Criminal Origins, F.E.A.R., serii No One Lives Forever i Tron 2.0.
- Prawdziwy sequel jednej z najlepszych i najbardziej przerażających gier gatunku FPS
- Nowi przeciwnicy z najgorszych koszmarów
- System stronnictw, który tworzy nowych wrogów postaci gracza i... konflikty między samymi wrogami!
- Naładowana adrenaliną ciągła akcja, zarówno w pomieszczeniach, jak i na otwartych ulicach miasta
- Walka w miejskim otoczeniu z wykorzystaniem przewagi otoczenia zarówno przez gracza, jak i jego wrogów...
- System interakcji z otoczeniem pozwala zmieniać poziomy gry do potrzeb bohatera gracza Znakomity model zniszczeń w każdym szczególe
- Bliska ideału sztuczna inteligencja przeciwników. Napotykane istoty zachowują się realistycznie i używają taktyki zespołowej
- Możliwość zwolnienia czasu, by rozprawić się z przeważającymi siłami wroga
- Jeszcze bardziej dopracowany tryb gry wieloosobowej