Metalheart: Bunt Replikantów
Dodał: Ryszard 'ZiGi' MasianMają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 1
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Mają w kolekcji: 1
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Producent: Numlock Software
Wydawca: Akella
Dystrybutor polski: Nicolas Games
Data premiery (świat): 25 lipca 2005
Data premiery (Polska): 5 października 2005
Wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB, 3 GB HDD, Windows 2000/XP
Nośnik: 2 CD
Platformy: PC
Sugerowana cena wydawcy: 19,90 zł
Po katastrofie okrętu kosmicznego w pasie asteroidów jego kapitan Lantan i pierwszy pilot Cheris są jedynymi członkami załogi, którzy wylądowali na nieznanej planecie. Teraz czeka ich wyprawa pełna zagadek i niebezpieczeństw, ich głównym celem jest wydostanie się z pełnego przemocy świata. W miarę upływu czasu, Lantan i Cheris dowiadują się, że planeta nazywa się Protion i jest jedynym w Galaktyce źródłem bezcennego minerału Tactonium, którego złoża znajdują się w posiadaniu potężnego Imperium. Protion jest całkowicie odcięty od świata zewnętrznego, wszystkie zamieszkujące tam rasy niewolniczo pracują w imperialnych kopalniach tactonium. W drodze do domu Lantan i Cheris muszą skontaktować się z tajemniczą rasą Nomadów, toczących partyzancką walkę z Imperium, muszą także zjednoczyć mieszkańców Protion i wzniecić powstanie.
Metalheart: Replicants Rampage to gra fabularna z turowym systemem walki, olbrzymim światem gry w klimacie cyberpunka. Postaci poruszają się po mrocznym postapokaliptycznym świecie, zamieszkałym przez ludzi, mutantów, cyborgi i nomadów. Gracz może skompletować sześcioosobową drużynę, postaci mogą pochodzić z różnych ras. Aby ukończyć niektóre z wątków scenariusza, w drużynie potrzebni będą specjaliści tacy jak mechanicy, snajperzy czy nawet spawacze. Jedną z głównych cech gry jest dobrze wyważony system implantów wpływających na cechy i umiejętności postaci. Ważną częścią gry będą też relacje z innymi rasami - gracz może zawiązywać sojusze, łamać je, lub wszczynać z każda z ras, wybierając własną drogę do niespodziewanego i wstrząsającego finału.