Star Wars: Empire at War
Dodał: Arkadiusz 'Jeremiah Covenant' SłowikMają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 1
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Mają w kolekcji: 1
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Producent: Petroglyph
Wydawca: LucasArts
Dystrybutor polski: Licomp Empik Multimedia
Data premiery (świat): 16 lutego 2006
Data premiery (Polska): 24 lutego 2006
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta graficzna 64MB
Nośnik: 1 DVD
Strona WWW: www.lucasarts.com/games/swempireatw...
Platformy: PC
Sugerowana cena wydawcy: 99,99 zł
Star Wars: Empire at War to zupełnie nowa strategia czasu rzeczywistego umieszczona w świecie Gwiezdnych wojen. Fabuła gry rozpoczyna się na kilka lat przed bitwą o Yavin, a kończy zniszczeniem pierwszej Gwiazdy Śmierci (lub Sojuszu Rebelii). Star Wars: Empire at War pozwala graczom wziąć udział w epickim konflikcie, w którym stawką jest zdobycie kontroli nad całą galaktyką oraz objęcie dowództwa w bitwach na lądzie, a także w przestrzeni gwiezdnej. W grze można opowiedzieć się po stronie rosnącego w siłę Sojuszu Rebeliantów lub rozpocząć służbę w szeregach okrutnego Imperium Galaktycznego - to gracz zadecyduje, po której stronie mocy będzie chciał stanąć. Rozgrywka w Empire at War odbywa się na dwóch płaszczyznach: strategicznej – zarządzanie planetami wraz "ekonomicznym" aspektem funkcjonowania Imperium lub Rebelii i taktycznej – bitwy. Dodatkowo wprowadzono nieliniowy system kampanii, dzięki czemu gracz nie musi realizować zadań w kolejności założonej przez twórców gry. Strategiczna mapa gry wiernym fanom Gwiezdnych wojen niechybnie przypomni pierwszą strategię ze świata GW tj Rebelion (Supremacy). Mapa zawiera prawie 80 różnych lokalizacji, w tym 40 planet m.in.: Tatooine, Hoth, Naboo, Coruscant, Nal Hutta, Sullust, Kashyyyk, Mon Calamari Yavin IV, Tatooine czy Dagobah, a każda z planet posiada inną charakterystykę i daje inne korzyści aktualnemu władcy. Starcia pomiędzy Imperium a rebeliantami będą odbywać się zarówno na powierzchni planet, jak i w przestrzeni kosmicznej. Do tego celu możemy wykorzystać dostępne dotychczas jednostki takie jak: maszyny kroczące AT-AT czy AT-ST, myśliwce TIE, ścigacze śnieżne, X-Wingi, a także olbrzymie, imperialne gwiezdne niszczyciele. W kluczowych momentach możesz również skorzystać z pomocy bohaterów gwiezdnej sagi, takich jak: Darth Vader, Mon Monthana czy Obi-Wan-Kenobi. Twórcy zadbali o graczy przygotowując trzy typy rozgrywek dla pojedynczego gracza: kampania, scenariusz, bitwa oraz wysoce innowacyjny tryb dla wielu graczy umożliwiający rozegranie całej kampanii pomiędzy 2 graczami lub zorganizowanie wieloosobowej potyczki (od 2 do 8 graczy). Na potrzeby gry powstał całkiem nowy silnik – Alamo, który dzięki zastosowaniu najnowszych technologii (jak bump mapping, czytaj: pixel shader) jest w stanie z olbrzymią wiernością odwzorowywać świat SW, a zwłaszcza jednostki zarówno kosmiczne jak i naziemne. Ważne jest również to, iż system Alamo jest bardzo skalowalny i zachowuje się sprawnie na najnowszych kartach graficznych, jak i na archaicznych typu Geforce 256 czy Radon 7200. Star Wars: Empire at War to nie tylko świetna grafika, rozbudowana fabuła, czy też widowiskowe rozgrywki w świecie Gwiezdnych wojen, to także nie lada gratka dla melomanów! Oprawa dźwiękowa jak zwykle stoi na wysokim poziomie. Usłyszymy tu utwory od klasycznych kompozycji Johna Williamsa znanych z pierwszej filmowej trylogii, po tematy specjalnie przygotowane przez Franka Klepackiego, który stworzył na potrzeby gier z serii Command & Conquer. Podsumowując Star Wars: Empire at War oferuje:
- trzy typy rozgrywki w trybie dla jednego gracza: kampania, scenariusz, bitwa, innowacyjny tryb multiplayer umożliwi rozegranie całej kampanii pomiędzy dwoma graczami lub zorganizowanie wieloosobowej potyczki od 2 do 8 graczy,
- ponad 40 różnych planet, m.in.: Tatooine, Hoth, Naboo, Coruscant, Nal Hutta, Sullust, Kashyyyk, Mon Calamari Yavin IV, Tatooine czy Dagobah,
- 80 różnych map wśród nowych scenerii, jak i tych znanych z filmowych wersji Gwiezdnych wojen, dostęp do wielu jednostek, jak: AT-AT, AT-ST, myśliwce TIE, ścigacze śnieżne, X-Wingi, Gwiezdne Niszczyciele,
- widowiskowe walki na powierzchni planet oraz w przestrzeni kosmicznej,
- w kluczowych bitwach wezmą udział postaci znane z serii Star Wars, min: Darth Vader, Mon Monthama, Obi-Wan Kenobi,
- możliwość wyboru strony konfliktu – Imperium, Sojusz,
- kampanie obu stron będzie można przejść na różne sposoby,
- wszystkie działania pociągać będą za sobą konsekwencje - strategiczne i taktyczne elementy poprzednich decyzji będą trwale oddziaływały na galaktykę,
- udział w unikalnych misjach sabotażowych, blokujących czy ratunkowych,
- możliwość zniszczenia Gwiazdy Śmierci lub użycia jej potężnej siły,
- możliwością zapisu stanu gry w trakcie jej trwania,
- całkiem nowy silnik Alamo, stworzony specjalnie na potrzeby gry,
- oprawa dźwiękowa oparta na kompozycjach Johna Williamsa znanych z pierwszej, części filmowej trylogii oraz utworach Franka Klepackiego, znanego z serii gier Command & Conquer.
- gra przygotowana przez studio Petroglyph, złożone z ludzi pracujących wcześniej przy takich grach, jak: Eye of the Beholder, Dune 2, seria Command & Conquer, Civilization III, Blade Runner i wiele innych!
Tagi:
Star Wars: Empire at War
Filmy
» Star Wars: Empire At War Trailer» Star Wars Empire At War: Trailer 2