Monastyr 2.0 - Raport II: Cechy
15-05-2010 10:19 | Maciej 'Feniks' Gorczyca
"W Monastyrze był pewien poważny problem, który nazwę tutaj problemem armii klonów. Powiedzmy, że chcemy stworzyć dwóch agaryjskich oficerów. Ilość kombinacji którą mogliśmy wyciągnąć z podręcznika głównego to zaledwie 4. Tak, w Agarii są tylko 4 typy oficerów, są tam produkowani seryjnie.
To oczywista bzdura – jednak zauważcie, że problem ten dotyka też postacie pochodzące z tego samego miejsca. Dostajemy do wyboru tylko dwie cechy. Oczywiście, cechy to wyróżnik Postaci Graczy, ale tak duże ograniczenie jest nie do przyjęcia!"
Na stronie drugiej edycji Monastyru pojawił się kolejny wpis autorstwa Darkena, koordynatora prac, tym razem poświęcony zmianom mechaniki tworzenia postaci.
To oczywista bzdura – jednak zauważcie, że problem ten dotyka też postacie pochodzące z tego samego miejsca. Dostajemy do wyboru tylko dwie cechy. Oczywiście, cechy to wyróżnik Postaci Graczy, ale tak duże ograniczenie jest nie do przyjęcia!"
Na stronie drugiej edycji Monastyru pojawił się kolejny wpis autorstwa Darkena, koordynatora prac, tym razem poświęcony zmianom mechaniki tworzenia postaci.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Monastyr.pl
Tagi:
Monastyr | Wydawnictwo Portal