» Wieści » Skandynawskie Jeepformy i polskie LARPy na Innych Sferach

Skandynawskie Jeepformy i polskie LARPy na Innych Sferach

15-09-2010 18:31 | Jędrzej 'bukins' Bukowski

Skandynawskie Jeepformy i polskie LARPy na Innych Sferach
W dniach 24-26 września na festiwalu fantastyki Inne Sfery odbędą się najlepsze polskie LARPy uznanych twórców oraz jeepformy prosto od skandynawskich mistrzów.

Na ISach odbędzie się 13 LARPów oraz 2 jeepy. Zapisywać można się na konwencie albo przez forum isowe, gdzie możecie również jeszcze przed konwentem zadać pytania twórcomlarpów, zarezerwować wybrane postacie. W przypadku braku miejsc pierwszeństwo mają osoby zapisane przez forum!

Opisy poszczególnych LARPów:

3 krople krwi
Angelika "Angee" Walkusz, Marcin "Arcan" Michaś, Krzysztof "Shaman" Chmielewski

Rok 986 niósł na ziemiach Lędzan wiele niespodzianek. Najpierw wielka posucha, potem zatarg z zachodniemi pany. Teraz spokój, choć krwią okupiony. Powiada się jednak, że niedługo on. Tak rzecze wiedźma. Ale ostatecznie pias ją drapał – w końcu i tak teraz Ukrzyżowany karty rozdaje…

STROJE:
Można wieś słowiańska, gdzie w dodatku święto, więc niemal każdy buty posiada. Czy to kapcie z łyka, czy to sandały, czy wreszcie wojenne wórniki skórzane. Skór zresztą zwierzęcych a futer można dostrzec kilka.

Na forum LARPa ukazała się lista wszystkich ról wraz z sugestiami odnośnie strojów.

Ubiór uniwersalny:
- chałaty kremowe, żółte, szare
- koszule lniane bez rękawów
- spodnie płócienne, lanine, względnie bawełniane "piżamowce" w jednolitym kolorze
- amulety i inne ozdoby z motywami roślinnymi i zwierzęcymi
Jeśli ktoś chce podejść ambitniej do sprawy stroju, polecam serdecznie:
Tierney T., Medievel Fashions, Nowy York, 1998.
Historia kultury materialnej Polski, t. I., dowolne wydanie.

UWAGA!
Przewiduje się role krześcijan, w tym rycerzy, i Waręgów, stąd militarne elementy strojów jak najbardziej będą potrzebne. Z tego tytułu serdecznie prosimy o wzięcie koszul/bluz kolczych, jeśli ktoś posiada, tudzież innych elementów uzbrojenia.

Mechanika umiejętności: czysto fabularna
Mechanika magii: zostanie niebawem opisana (system sznurkowy)
Mechanika walki: zależna od Was. Albo przychodzimy z bronią i jej NIE używamy, a wszelkie czyny wojenne rozgrywamy ad hoc, albo stosować możemy otuliny wg wzorca poniższego:
Pierwsze trafienie bronią w kończynę to utrata jej lub władzy w niej. Pierwszy cios w korpus to śmierć. Jeśli ktoś posiada kolczugę, ma dwa "punkty pancerza" na korpusie i dopiero trzeci cios go zabija.
Respawnu nie przewiduje się, prawie nikt nie potrafi leczyć ran.

Ilość osób: 50
Czas: 5h
System: Arkona
Miejsce akcji: Ptasi Łęg ( na podgrodziu Wrocławia)
Czas akcji: wrzesień 986

Ars Mortis: Poznań ssie
Anna "Lathea" Brożyna, Hanna "Alfar" Bielerzewska – Noctem.pl

Plac Adama Mickiewicza spowija rozkoszny półmrok. Cienie dwóch monumentalnych krzyży kołyszą się i czają na każdy Twój ruch. Tablica upamiętniająca wydarzenia z Czerwca 56 roku krzyczy coś, ale nikt już nie pamięta co… Mijasz piękne, dekadenckie i zapuszczone budynki, z których spływa bluszcz i pamięć po tragediach jakie się tu wydarzyły.
Idziesz w dół ulicy pozostawiając za sobą ludzi pełnych najróżniejszych emocji – smutku, rozgoryczenia, radości, pragnienia. Mijasz ponadczasowe mury Zamku Cesarskiego. Na schodach budynku dostrzegasz piękną, czarnowłosą dziewczynę… całującą się z jakimś młodzieńcem. A… przynajmniej tak to wygląda dla postronnego obserwatora. Ty wiesz doskonale, że młoda Brujah spija właśnie resztki życia z jakiegoś biednego przybłędy… kiedy ruszasz dalej otacza Cię huk samochodów, otumania smród ulicy – kebabów, spalin, perfum i żebraków. O, o takich jak na przykład ten, który wystawia brudne łapska pod Okrąglakiem! I… Znów dałeś się nabrać, bo choć ten osobnik żebrze, to nie o pieniądze, lecz o informacje. Tutejsi Nosferatu to najlepiej zorganizowana siatka szpiegowska w kraju. Zresztą każdy wampir wie, że Poznań to najlepsze miejsce dla brudnych interesów. Miejsce, gdzie Camarilla i Sabat nie mają jurysdykcji. Mijasz plac Wolności i stojącą obok Arkadię, uśmiechasz się, wiesz doskonale ile krwi przelano by uzyskać tę wolność. By ustanowić Wolne Miasto Poznań. Jesteś jednym z potomków nowego świata. Jakiś człowiek
na ulicy trąca Cię łokciem. Narkoman, miasto jest ich pełne, żeby nie zwrócić na siebie uwagi dajesz mu pieniądze, niech znika. Z pewnością jakiś Toreador będzie miał tej nocy krew pełną świeżych, pokręconych wizji. Biblioteka Uniwersytecka – monumentalny budynek, o którego wytrwale walczą Tremere. Aktualnie dostrzegasz jak przez wielkie,
pełne ornamentów drzwi wychodzi mężczyzna w garniturze, a zaraz za nim dziwnie wyglądająca kobieta w czerwonej sukni. Ledwie dostrzegasz maleńką strużkę krwi płynącą od kącika jej pełnych warg, musi być nowa w mieście, ale czujesz, że jej pojawienie się i jej… zapach wniosą coś do Poznańskiego Triumwiratu. Ach tak, przecież. Dzisiaj zabawa w Amore del Valhalla, właśnie tam zmierzają dzisiaj wszystkie znaczące wampiry tego miasta. W tym i ty. Spoglądasz w górę – niebo przesłoniła chmara kruków, które obsiadły wszystkie okoliczne budowle i groźnie spoglądają na przechodniów. Miasto zaczyna być pełne młodych, pijanych i naćpanych ludzi. Czas coś zjeść, nieprawdaż?

Zapraszamy na jednostrzałową dramę osadzoną w realiach Wampira: Maskarady fabularnie mającą miejsce w Poznaniu współcześnie. Miasto jest niezależne, a rządzi nim triumwirat – Giovanni, Nosferatu i Gangrel. Stroje nie są obowiązkowe, acz mile widziane! Czas zobaczyć czemu Poznań ssie!

Mistrzynie prowadzące LARPa od kilku lat ulepszają swoją dramę i stosowane w niej zasady. Ars Mortis odbywa się zwykle raz na miesiąc w weekend. Obecnie drama nie odbywa się, ale jak widać być może po tym LARPie wampiry znowu mogą zawitać do miasta. Najlepiej spytać o to same mistrzynie na LARPie. Więcej o Ars Mortis, a także o Ars Vitae nowym projekcie wyrastającym z tego samego świata gry można się dowiedzieć na stronie: http://noctem.drugaera.org/

Ilość graczy: 25
Czas: 4h

Blood Trek
Mateusz "Uhanimar" Zachciał

Jest rok 2436. Ludzie wyruszyli w kosmos – daleko poza nasz układ słoneczny. Także wampiry postanowiły eksplorować Wszechświat – by urzeczywistnić swoje odwieczne marzenie – znaleźć słońce, które ich nie zabije.Ze statku matki – Wieczna Wędrówka wyruszył zwiadowczy statek Centurion V na rekonesans nowo odkrytej planety należącej do gwiazdy Tau X778A.
Na pokładzie znajdowała się standardowa załoga – 10 wampirów (dowódca wyprawy, zastępca dowódcy, 3 oficerów naukowych, 2 oficerów technicznych, specjalista od Pierwszego Kontaktu i 2 komandosów) oraz 2 ludzi z hodowli (tzw. HR+ – Human Resources) – jako źródło świeżej krwi.
Nikt nie przewidział nadlatującej mini asteroidy, która uszkodziła jeden z silników. Musieliście awaryjnie lądować na tej planecie. Podczas lądowania zostały uszkodzone wszystkie urządzenia pomiarowe, padło zasilanie – a tym samym krew w chłodziarce już nie nadaje się do niczego… (już wiecie po Wam HR+…).

Pytacie co z łącznością? Chyba coś urwało wam antenę…

Macie dużo rannych i chyba za mało krwi, by wszyscy mogli przeżyć do powrotu na Wieczną Wędrówkę. Pozostaje tylko rozejrzeć się po nowej planecie. A właśnie – zapomniałem powiedzieć, że jest dzień…
LARP w konwencji SF, traktujący z przymrużeniem oka o wampirach, eksploracji kosmosu i Starterku (uprzedzam – teleportacji nie będzie :) ). Przydadzą się Wam umiejętności takie jak wola przetrwania, umiejętność życia na krawędzi oraz umiejętność dysponowaniem wyczerpującymi się zapasami. Tak wiadomych i niezbędnych cech jak knucie intryg nie muszę wymieniać.

Prowadzący LARPa jest szefem Zardzewiałego Topora – bardzo aktywnej grupy z Pomorza. Organizuje także tzw. "Tygodniówkę" poświęconą oczywiście LARPom i LARPowaniu. Opisy stowarzyszenia jak i ich LARPów można znaleźć tutaj: http://www.larp-zt.pl/

Ilość graczy: 11
Czas: 3 godz. (2 godz rozgrywki, 45min na przygotowanie i prelekcje oraz 15min. na prelekcje końcową).
Wymagania: stroje a’la konwencja SF, można wzorować się Star Trekiem

Cztery pokoje
Aleksandra "Ol" Kościewicz, Michał "Darkhan" Rudziński, Bartosz "Zioło" Zioło

Czy można czuć się pewnie gdzieś, gdzie nic nie jest takie, jak się wydaje? Postępować racjonalnie w krainie, która rządzi się własnymi prawami? Nie oszaleć trafiając do nieznanego miejsca chwilę wcześniej będąc w swoim własnym domu? A czymże jest dom? Myślisz, że Ty byś potrafił sobie z tym wszystkim poradzić?
Zapraszamy na LARPa osadzonego w klimatach znanych z gry Changeling: The Lost. Jeśli chcesz przeżyć niezapomnianą (dosłownie) przygodę to nie może Cię zabraknąć. Tylko czy starczy Ci odwagi?

Jeden z dwóch wielosferowych LARPów na tegorocznych Innych Sferach. Wystawiany zaledwie dwukrotnie w ciągu dwóch lat zdobył świetne recenzje oraz drugie miejsce na konkursie "Złota Brama". Miłośnicy Fae, Alicji z Krainy Czarów, Changelinga czy po prostu świetnej zabawy muszą zagrać w Cztery Pokoje. Co można powiedzieć o Mistrzach Gry? Prowadzili w życiu mnóstwo LARPów – "Ciało" , "Sen Nocy Letniej", "Steam London". Każdy z nich uważa "Cztery pokoje" za jeden z najlepszych LARPów jakie stworzyli.

Czas: 3~4 Godzin

Déjà vu
Olena "Koza" Piecuch, Hanna "Alfar" Bielerzewska – Noctem.pl

Déjà vu (fr. już widziane) – odczucie, że przeżywana obecnie sytuacja wydarzyła się już kiedyś, w jakiejś nieokreślonej przeszłości, połączone z pewnością, że to niemożliwe.

Hotel Hilton, Nowy York, rok 2010.

W nieznanych okolicznościach ginie grupa czternastu młodych ludzi. Wszystkie poszlaki wskazują na morderstwo z wyjątkowym okrucieństwem. Wnętrzności ofiar porozwlekane są po kilku pokojach i korytarzu hotelu Hilton.
Na miejscu znaleziono również wiele interesujących zapisków. Policja stara się zbadać motywy zbrodni jak i tożsamość ofiar.
Tymczasem masz wrażenie, że tutaj byłeś… Że to się już wydarzyło. Nie potrafisz sobie tego wytłumaczyć, to jest jak przelotna ale wwiercająca się w świadomość myśl.

Zapraszamy na LARP w klimacie thrilleru z odrobiną kryminału.
To się już nie powtórzy!

Prowadzący LARPa stworzyli między innymi "Alicję w Krainie Koszmarów" oraz "Ars Mortis" Więcej szczegołów i ciekawostek na stronie http://noctem.drugaera.org/

Ilość graczy: 15
Czas: 3h

Dimmuborgir
Autorzy Gry: Alicja "Natt" Górecka, Piotr "Kula" Milewski, Krzysztof "Mały" Samek
Prowadzenie: FunReal GameMasters & friends – Piotr "Kula" Milewski, Barbara "Maskota" Karlik, Stanisław "SDek" Dębicki, Mikołaj "Corfix" Musielak

Jest takie miejsce w piekle
skąd naprawdę jest blisko
do Ziemi i Nieba.
Po prostu między wymiarami jest tam trochę wężej.

Dimmuborgir

Z pewnej perspektywy
nawet wcale go nie widać.
To pewnie dlatego Lucyfer zapomniał nawet, że należy do niego.

Sami wiecie
Lucyfer jest zbyt wielki
żeby zajmować się peryferiami.
Zbyt potężny
by odwiedzać takie miejsca poza tym
tam jest naprawdę wąsko.

Rządzi więc tam inny Zły i zwie się Panem.
Nie przychodzi mu to jednak łatwo.
W kontekście wieczności miłość trwa chwilę.
To nienawiść żyje przez wieki.
Kiedy znikł, podążyła za nim Pani.
Bez niego straciła rozrywkę i radość istnienia.
Teraz z powrotem ma jej pod dostatkiem.

Dimmuborgir.

Delikatne miejsce.
Mały i kompletny świat
do którego tak łatwo się dostać,
z którego tak trudno się wydostać,
który tak łatwo zniszczyć jeśli tylko się chce tylko po co?
Tam naprawdę jest uroczo
na swój sposób.

Prowadzący zasłynęli wieloma LARPami jak np. "Noc w Muzeum" czy "Wormsy", a także zorganizowaniem konkursu na najlepszy LARP – "Złota Brama" i świetnego konwentu LARPowego "Hardkon". Więcej o ich inicjatywach można dowiedzieć się na stronie: http://www.hardkon.pl/

Ilość graczy: 48
Czas trwania: Aż Was piekło pochłonie
Strój: Mrok porno i strzelanie
Konwencja: piekło / skrawek nieba / garść ziemi
Key Words: okultyzm, chrześcijaństwo, tarot, kabała, symbole, liczby

Garnizon
Jakub "Gandi" Wasielak, Błażej "Sell O’fine" Kardyś – SMLF Rangers of the North

‘Jeden kraj, jedna władza, jeden imperator. Witamy w Imperium – państwie powszechnego szczęścia, kraju światłych obywateli, troszczących się o dobro wspólne i trudzących się w pocie czoła w walce o lepsze jutro…’

Gigantyczny twór państwowy, dawniej federacja luźnych państw północy, obecnie od czterech pokoleń pod autokratycznymi rządami kolejnych imperatorów, dzięki wszechobecnej technologii rozkwita i zapewnia swoim obywatelom dostatnie życie. W miastach standardem jest elektryczne oświetlenie i maszyny parowe. Ludziom żyje się wygodnie i dostatnio. Przynajmniej na północy.
Tutaj, przy południowej granicy, na skraju wielkiej pustyni, jest znacznie trudniej. Technologia jest obecna, jednak większość urządzeń technologicznych znajduje się w rękach armii, stąd zwykli ludzie polegają raczej na sprawdzonych od wieków sposobach. Niekiedy metody te mają niebezpiecznie wiele wspólnego z wyklętą i zabronioną w państwie magią…

Na straży prawa i porządku w imperium stoi Straż. Jej garnizony rozsiane są po wszystkich, większych i mniejszych, miastach państwa. Nie zawsze budzą sympatię lokalnej społeczności, ale to w nich pokładana jest nadzieja w razie kłopotów. Zajmują się przede wszystkim przestępstwami kryminalnymi. Za polityczne odpowiada Agentura – kontrwywiad imperialny, tradycyjnie pozostający w stosunkach nieprzyjaznych ze strażą. Od zawsze jedni uważają drugich za niekompetentnych i nie na swoim miejscu.

Daruvar jest najdalej na południe wysuniętą placówką Imperium. Mimo zagrożenia ze strony pustynnych plemion, życie tutaj płynie zazwyczaj dość spokojnie… Ostatnio jednak sytuacja zaczyna robić się napięta. Większa niż zwykle aktywność dzikusów na szlakach oraz seria dziwnych zgonów w mieście zaburzyła dotychczasowy, leniwy rytm życia i zmusiła do działania…

To nie będzie bezpieczny LARP. Tu nie ma miejsca na wątpliwości. Pustynia od zawsze była niebezpiecznym miejscem. A teraz robi się jeszcze ciekawiej… kto wie, ilu doczeka jutra?

Ilość graczy: 27/28
Czas: 3h

Pytania odnośnie LARPa prosimy składać w tym wątku. Zapisy przez mail/priv oraz na konwencie. Lista ról, jako taka, wywieszona NIE będzie. W ewentualnych zgłoszeniach prosimy o precyzowanie preferencji odnośnie wymarzonej roli.

Midnight Inn Hotel
Hanna "Alfar" Bielerzewska, Ziemowit "ZviR" Żwirbliński – Noctem.pl

Gdzieś w Chicago, u zbiegu ulic, których nazw nikt już nie pamięta znajduje się Midnight Inn Hotel. Dla takich jak my jest latarnią, złamane serca wyczuwają jego ciche nawoływanie w miejskiej aurze, szepcze do nas nocą. Staje się domem, schronieniem, wytęsknionym kochankiem. Tutaj każdy ma swoją historię do opowiedzenia, swoje wspomnienie starych dobrych czasów.
Posłuchaj historii o tęsknocie i marzeniach, zapraszamy cię do Midnight Inn Hotel.

Hanna "Alfar" Bielerzewska należy do Poznań Noctem LARPowej sekcji Drugiej Ery odpowiedzialnej m.in. za Pyrkony. Jej LARPy to np. "Ars Mortis" i "Ars Vitae". Z kolei Ziemowit jest laureatem tegorocznych Złotych Masek za najlepszego LARPA "Pogodną 44" a prowadził także steampunkową dramę cykliczną "Steam London". Więcej o prowadzących można dowiedzieć się na: www.noctem.pl i www.wielosfer.pl

Ilość graczy: 14
Czas: 4h

Morderstwo w Sunnir Expresie
Anna "Lathea" Brożyna, Hanna "Alfar" Bielerzewska – Noctem.pl

Mamy zaszczyt zaprosić Cię w szaloną podróż ekskluzywną koleją linii Sunnir Express! Do dyspozycji naszych klientów luksusowe wagony sypialne, wagony restauracyjne słynące z najlepszej kuchni i śmietanka towarzyska z całego świata!

Kolej rozpoczyna swoją podróż w Lyonesse po czym mknie przez Orseaux – Heimburg – Valen – Olegrad i kończy swój bieg w orientalnym Shang-In!

Najszybszy, najnowocześniejszy, przygotowany specjalnie z myślą o wyższych klasach pociąg nowej generacji!

Nie spóźnij się na pociąg!

LARPa prowadzą Mistrzowie Gry znani z takich cyklicznych LARPów jak "Ars Mortis" czy "Ars Vitae". Więcej informacji i ciekawostek o autorach można uzyskać na stronie http://noctem.drugaera.org/

Ilość graczy: 34
Czas: 4h

Prawdziwa gratka dla wszystkich fanów Wolsunga, Steampunka, Juliusza Verne’a lub po prostu szalonych przygód. Poznańska sekcja LARPowa Noctem zaprasza!

Po prostu Miss

NOVA TV

COMFORT S.A.

PISF

Kod:
Proszę Państwa, nadszedł już czas, by specjalnie dla Was uchylić rąbka tajemnicy.
Podczas imprezy Inne Sfery 2010 zostanie uroczyście otwarta pierwsza edycja trzymającego w napięciu konkursu. Nasze uczestniczki odkryją najskrytsze zakamarki swych dusz. Będą gorące krzesła, chwile prawdy i nasze gwiazdy na kruchym lodzie. Wielkie pieniądze i jeszcze większe emocje.

Przed Państwem i dla Państwa – specjalnie dla Państwa…

… tylko w Nova TV…

Konkurs MISS HIV POLAND 2010!

Larp luźno związany z konwencją Hospiterror.

LARP prowadzi Krzysztof "shaman" Chmielewski słynny LARPowy mistrz z Pomorza odpowiedzialny między innymi za organizację Przywidzenia oraz bardzo wielu LARPów i inicjatyw LARPowych. Krzysztof stworzył swój autorski świat, który nazwał "Hospiterror" więcej zarówno o jego dziełach jak i samym autorze można dowiedzieć się tutaj: http://www.funreal.org/

Czas trwania: 4 h + 1 h briefing
Setting: Studio nagrań TV
Konwencja: Wariacja psychologiczna

UWAGA!

Larp wymaga zapisów i wcześniejszych przygotowań. Jeśli wszystkie role nie zostaną
rozdane parę dni przed konwentem, nie odbędzie się!

Rosyjska Ruletka
Krzysztof "Flapjack" Maj ZKF Ad Astra, Kawaleria Berg

Myślisz że jesteś twardy koleś? No to mam coś dla Ciebie. Gra dla prawdziwych twardzieli. Do zgarnięcia kupa kasy i kluczki do twojego wymarzonego autka. Mało?! To na deser dorzucimy Ci jeszcze tegoroczną Miss NightCity na jedną noc. Pytasz się co musisz zrobić? Niewiele, ryzykujesz jedynie swoje podłe życie. Widzisz ten rewolwer, wkładam jedną kulę, kręcę bębenkiem. Przystaw go do skroni i pociągnij za spust… przecież to takie proste.

Ilość graczy: 20-30
Czas: 3-4h
Konwencja : Cyberpunk
Wiek: 16 +

To mocny i emocjonujący LARP rozegrany już kilkanaście razy. Miłośnicy mocnych rozmów przy stoliku, Czasu Apokalipsy Coppoli i Cyberpunka mogą już ostrzyć (cyber)pazury. Główną osią LARPa jest turniej Rosyjskiej Ruletki w formie reality showu. Każda postać ma jednak swoje indywidualne zadanie które wymaga knucia. Mistrz Gry mieszka obecnie w Zielonej Górze i organizował Bachanalia oraz Polcon 2008. W tegorocznym konkursie "Złote maski" otrzymał nagrodę za najlepsze prowadzenie.

Wroniec
Ada Biela, Jakub "Fingrin" Tabisz – Wielosfer

Pała, pała, pała, pała – krzyczą na ulicy Milipanci – nadeszło grudnia trzynastego. Kruki, ptaki, słuchacze – puchacze Bubeki, Enesy, Złomoty i straszny GAZ wszyscy służą wielkiej czarnej WRONie. Maszyna – Szarzyna utuli każdego w szarej rzeczywistości pełnej kolejek w mięsnym po nic, w nic i do niczego. Członek pije wódkę, członek wszystko może, członek na gremium się rozmnoży. W podziemiu oporni szukają Ameryki. A najoporniejszy jest elektryk, który kolportuje U – lotki i wszystkiemu mówi srogie "nie". Pan podwójny wszystko podwójnie do szpicla nadaje nadaje. W tym wszystkim na ulicy, każdy człowiek stara się jak może, nie na 100 %, nie na 200 %, nawet nie na 300 % normy, tylko przeżyć do poranka następnego. MOMO z Suką ściga pozycjonistów i badylarzy. Nie wychodź z domu w kruczej godzinie, bo bez hełmu stracisz oczy.

Zapraszamy na LARPa opartego na rzeczywistości z roku 1981 przedstawionej w książce Jacka Dukaja.

Wroniec był już rozegrany dwukrotnie. Relacja z larpa pojawiła się na oficjalnej Wrońcowej stronie –www.wroniec.pl. Bądźcie jednak uważni – artykuł zawiera zdjęcia elementu wywrotowego!

Mamy również przyjemność poinformować, że dzięki Audiotece, każdy uczestnik larpa Wroniec na Innych Sferach dostanie 30% zniżki na audiobook Wrońca, natomiast najlepszy gracz otrzyma możliwość pobrania dowolnego wybranego audiobooku.

Tak trochę głupio pisać o sobie, zatem dodam tylko, że postaraliśmy się żeby zabawa na LARPie była przednia. Wroniec to drugi z wielosferowych LARPów po Czterech Pokojach na Innych Sferach. Zapraszamy!


Yesternight in Miami
Adrianna Szpik, Ida Pawłowicz

Ostatni wieczór był dość pechowy dla pewnego biznesmena w Miami. Jego ciało leży w tej chwili wśród potłuczonego szkła, w kałuży krwi i rozlanej whisky, przy jego niegdyś ulubionym stoliku. Rekonstrukcja zdarzeń z tragicznej nocy zdaje się przekraczać możliwości lokalnej policji. Być może Tobie się to uda? AR "Deadline" zaprasza na larpa którego sceną jest miejsce niedawnej zbrodni. Poszlaki, dowody, świadkowie – z tych elementów być może uda Ci się ułożyć właściwy obraz wydarzenia.

AR Deadline to główny organizator największego obecnie LARPa w Polsce "Fantazjady". Obie prowadzące od lat uczestniczą i pomagają w organizacji tej wielkiej terenowej gry fantasy. Jak jednak możecie się przekonać działalność AR Deadline nie ogranicza się tylko do Fantazjady. Więcej o autorkach, ich larpach i organizacji można dowiedzieć się na www.fantazjada.pl

Oprócz LARPów nie zabranie również czegoś związanego z nową formą rozrywki jaką jest Jeepform. Gry poprowadzą skandynawscy mistrzowie! Poniżej szczegóły:

Co to jest Jeepfom?

Prelekcja o nowym rodzaju gier w Polsce prowadzona przez skandynawskich mistrzów. Jeżeli lubisz LARPy, dobre seriale i tworzenie historii – to jest to coś z pewnością dla ciebie. Jeepform nie wymaga rekwizytów, dekoracji i ogromnych sal. Wystarczy tylko dobry pomysł i kilku uczestników. Na dodatek jeepy naprawdę dobrze się ogląda. UWAGA: Prelekcja odbędzie się w języku angielskim.

Prowadzący: Frederic Berg Ostergaard i Tobias Wrigstad

Tyrania cierpienia

Dlaczego tak wiele gier jest łatwych, miłych i przyjemnych? Czy na LARPie można sprawiać graczom dyskomfort psychiczny lub fizyczny? Czy łatwiej zrobić komedię, czy też tragedię? I dlaczego ci Skandynawowie robią tak wiele gier o smutnej codzienności. Zapraszamy na prelekcję o grach na poważnie. UWAGA: Prelekcja odbędzie się w języku angielskim.

Prowadzący: Frederic Berg Ostergaard i Tobias Wrigstad

[JEEP] – Poprzedni mieszkańcy

Motelowy pokój. Dwie pary. Gdzieś w Stanach Zjednoczonych. Młodzi praktykujący chrześcijanie chcą przeżyć swój pierwszy raz. Ale przecież to grzech! Stare małżeństwo. Oboje nienawidzą siebie wzajemnie. Ich wizyta w pokoju na skraju drogi zakończy się tragedią. Obie historie dzieli czas, a łączy miejsce. Jednak to jeszcze nie jest koniec. Czy uda się uratować młodą parę przed równie tragicznym zakończeniem? A może złe duchy nawiedzające to miejsce zatriumfują.

UWAGA: Gra odbywa się w języku angielskim
WIDOWNIA: mile widziana


Czas trwania: 2godziny
Prowadzący: Frederic Berg Ostergaard i Tobias Wrigstad

[JEEP] – Upgrade

Weź udział w niesamowicie popularnym reality show wraz ze swoją drugą połówką. Dziesięć par przekona sie na własnej skórze czy warto wymienić partnera i udać się na luksusową wycieczkę, czy też zostać w nudnym, starym związku.

"Upgrade" może być komedią lub tragedią. Historię kształtują uczestnicy wspomagani przez prowadzących grę. Cały show świetnie się ogląda. W grze zastosowano większość tzw. Technik jeepowych – od retrospekcji po powtórki scen, wcielanie się w drugoplanowe postacie itd. Tempo akcji jest szybkie i ciężko przewidzieć co stanie się w następnej minucie.

UWAGA: Gra odbywa się w języku angielskim
WIDOWNIA: mile widziana


Czas trwania: 2godziny
Prowadzący: Frederic Berg Ostergaard i Tobias Wrigstad

Warsztaty mistrzowskie

Frederic Berg Ostergaard i Tobias Wrigstad postanowili się podzielić z polskimi twórcami LARPowymi swoją wiedzą i umiejętnościami. Na Innych Sferach będziecie mogli wziąć udział w kursie dla zaawansowanych. To niepowtarzalna okazja poznać skandynawskie techniki i metody. Na warsztaty obowiązują zapisy. Więcej informacji na temat warsztatów u koordynatora bloku LARPowego, czyli u mnie GG 5219833, tel. 608370945

Warsztaty odbywają się w języku angielskim
Liczba miejsc ograniczona
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Inne Sfery
Tagi: LARP | Jeepform | Inne Sfery


Czytaj również

Komentarze

string(15) ""

Scobin
   
Ocena:
+1
Szacunek i powodzenia!
15-09-2010 22:52

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.