"Legenda Pięciu Kręgów" została wydana w Polsce w 2000 roku. Od tego czasu spod piór miłośników Rokuganu wyszła cała masa świetnych tekstów, do których z pewnością warto wracać. Aby Wam to ułatwić, przygotowaliśmy spis publikacji związanych z "Legendą" – na początek tych z "Magii i miecza", "Portala" i "Gwiezdnego Pirata". Staraliśmy się, by był on jak najbardziej kompletny, lecz niewykluczone, że coś nam umknęło. Będziemy bardzo wdzięczni za wszelkie uzupełnienia.
MiM 61, styczeń (1) 1999
"Legend of the Five Rings", Jon, Recenzja angielskiego wydania Legendy Pięciu Kręgów.
MiM 69, wrzesień (9), 1999
"Feudalna Japonia w RPG cz. I: Ninja", Miłosz, O zabójcach w społeczeństwie japońskim (UWAGA: tekst nie przeznaczony bezpośrednio do L5K.).
MiM 70, październik (10) 1999
"Feudalna Japonia w RPG cz. II: Samuraj", Miłosz, O wojownikach w społeczeństwie japońskim (UWAGA: tekst nie przeznaczony bezpośrednio do L5K.).
MiM 71, listopad (11) 1999
"Feudalna Japonia w RPG cz. III: Japonki", Miłosz, O kobietach w społeczeństwie japońskim (UWAGA: tekst nie przeznaczony bezpośrednio do L5K.).
MiM 76, kwiecień (4) 2000
"Mistrz Honakura opowiada o początkach Szmaragdowego Cesarstwa", Tomasz Z. Majkowski, Mitologia Rokuganu.
MiM 77, maj (5) 2000
"Noc świetlików cz. I", Tomasz Z. Majkowski i Krystyna Nahlik, Scenariusz wprowadzający w świat L5K.
MiM 78, czerwiec (6) 2000
"Noc świetlików cz. II", Tomasz Z. Majkowski i Krystyna Nahlik, Cd. scenariusza.
MiM 81, wrzesień (9) 2000
"Legenda Pięciu Kręgów: Gra fabularna w Szmaragdowym Cesarstwie", Miłosz, Recenzja podręcznika podstawowego.
MiM 82, październik (10) 2000
"Maho: Czarna magia", John Wick, O maho, Oni i Krainach Cienia.
MiM 87, marzec (3) 2001
"Kto nie gra w L5K", Krystyna Nahlik, Krótki przewodnik po dodatkach do L5K.
"Legenda Pięciu Kręgów: Droga Żurawia", Miłosz, Recenzja.
MiM 88, kwiecień (4) 2001
"Kto potrzebuje drugiej edycji L5K", Bayushi Anjin, Recenzja drugiej edycji L5K.
"Ludzie oświeceni- krótki poradnik w pytaniach i odpowiedziach", Tomasz Z. Majkowski, Sposoby osiągnięcia oświecenia.
"Podarunek", Karol ‘kag’ Głowa, Scenariusz.
MiM 89, maj (5) 2001
"Kodeks Bushido- przygoda o honorze i powinności", Recenzja.
"Ze zwojów Toritaka Danei, shugenja z klanu Sokoła: Natura duchów", Tomasz Z. Majkowski, Opis rokugańskich duchów.
"Piewcy Krwi: Największy koszmar w historii Rokuganu", Bayushi Anjin, Opis najsłynniejszego kultu maho-tsukai.
"Grochem strachu w mur bohaterów", Miłosz, O prowadzeniu horroru w L5K.
"Skaza Cienia", Krystyna Nahlik, Podstawowe informacje o Skazie Cienia.
MiM 90, czerwiec (6) 2001
"Spojrzenie białych oczu. Przygoda o sztuce kenjutsu i honorze", Krystyna Nahlik, Scenariusz.
MiM 91/92, lipiec/sierpień (7/8) 2001
"Ze zwojów mistrza Tekamury: Niezwykła i krwawa opowieść o tragicznych wydarzeniach w Yamakura", Marcin Perkowski, Scenariusz.
MiM 93, wrzesień (9) 2001
"Ogród Cykad", Magda Madej i Michał Madej, Opis miejsca.
"Opowieść o sokole", Magda Madej i Michał Madej, Scenariusz.
MiM 99, marzec (3) 2002
"Upadek Yasuki Kamoko", Marcin Blacha, Scenariusz.
MiM 101, maj (5) 2002
"Legenda Pięciu Kręgów: Droga Jednorożca", Krystyna Nahlik, Recenzja.
Portal #6
"Legenda Pięciu Kręgów: wprowadzenie", Marcin "Obi" Chałupiec, Zapowiedź nowego działu Portala.
"Ja i Shinsei: Retrospekcja", John Wick, John Wick o kulisach powstania L5K.
"Tym, którzy pierwszy raz", Ignacy Trzewiczek, Porady dla zaczynających przygodę z L5K.
Portal #7
"Niewątpliwy urok Wicka", Marcin "Obi" Chałupiec, Recenzja podręcznika do 1 ed. L5K.
"Rzecz o konflikcie", Boguś Dawiec, Rola konfliktu w scenariuszach do L5K.
"Niten", John Wick, Fragment "Drogi Smoka" traktujący o technice walki dwoma mieczami.
"Miłość, znaczy wojna", Krystyna Nahlik, Scenariusz.
"Droga Żurawia", Rafał Główka, Recenzja.
Portal #9
"Urok storylinii", Tomasz Z. Majkowski, Rozważania na temat zalet korzystania ze storylinii na sesjach L5K.
"Tylko dla Twoich oczu", John Wick, Porady dla MG.
Portal #10
"Kodeks Bushido", Fabi, Recenzja.
Portal #11
"O herbacie słów kilka", Oni no Mikael, Ceremonia parzenia herbaty jako sztuka walki.
"Seppuku", Cezary Matkowski, Opis i znaczenie ceremonii seppuku.
Portal #12
"Psy gończe", Oni no Mikael, Scenariusz.
Portal #13
"Sen o Szmaragdowym Cesarstwie", Oni no Mikael, Wykorzystanie snów w scenariuszach do L5K.
"Dlaczego samuraj powinien mieć żonę", Oni no Mikael, Odpowiedź na postawione w tytule pytanie.
Portal #15
"W imię miłości", Jacek Hałas-Jabłkowski, Scenariusz.
Portal #16
"Ostrze honoru", Oni no Mikael, Scenariusz.
Portal #17
"Słodycz zapomnienia", Julian Czurko, Scenariusz - Quentin.
Gwiezdny Pirat #1
"11 ran na poziom! To jest możliwe!", Tomasz Kowalewski, Opis mniej lub bardziej zgodnego z zasadami tworzenia niezwyciężonego samuraja Daidoji.
"Honor o zmierzchu", Michał Sołtysiak, Recenzja.
Gwiezdny Pirat #6
"Osawa Tagomi", Marcin Blacha, Postać ronina (UWAGA: tekst nie przeznaczony bezpośrednio do L5K.).
Gwiezdny Pirat #7
"Krainy wschodu", Marcin Blacha, Recenzja.
Gwiezdny Pirat #8
"Droga Lwa", Marcin Blacha, Recenzja.