» Wieści » Ja, inkwizytor. Bicz Boży ukończony

Ja, inkwizytor. Bicz Boży ukończony

16-03-2011 11:33 | Bartłomiej 'baczko' Łopatka

Ja, inkwizytor. Bicz Boży ukończony
Jacek Piekara ogłosił, że ukończył najdłuższą książkę o przygodach Mordimera Madderina - Ja, inkwizytor. Bicz Boży.

Cała wiadomość od autora:

"POWIEŚĆ BICZ BOŻY ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA. PIERWSZA POWIEŚĆ O MORDIMERZE, A JEDNOCZEŚNIE NAJDŁUŻSZA KSIĄŻKA Z INKWIZYTORSKIEJ SERII !!! UFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :)

Pozdrawiam serdecznie

Jacek
"
Źródło: Fabryka Słów
Tagi: Jacek Piekara | Ja inkwizytor. Bicz boży


Czytaj również

Komentarze


~Miodek

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
no wreszcie. miejmy nadzieję że poziomem i miodnością przewyższy ostatnie dokonania autora.
16-03-2011 15:11
vatomp
   
Ocena:
0
no w końcu :) już się powoli zastanawiałem, że Piekara zapomniał o Mordim :P
17-03-2011 12:21
earl
   
Ocena:
0
@ Baczko

A czy to jest kontynuacja "Łowców dusz" czy "Dotyku zła"?
17-03-2011 19:31
baczko
   
Ocena:
0
@earl

Wydaje mi się, że "Dotyku zła". To pierwsza pełnoprawna powieść o Madderinie
17-03-2011 20:14
earl
   
Ocena:
0
Myślę, że na tę powieść zanosiło się od dawna. W końcu obie części "Ja inkwizytor" to też, jakby nie było, mikropowieści, zwłaszcza "Dotyk zła", który liczy, jak pamiętam, ok. 170 stron.
17-03-2011 21:45
lemon
   
Ocena:
0
A tak w ogóle to będzie sequel, prequel, sequel prequela czy prequel sequela? Pytam, bo się gubię odrobinę. ;)
18-03-2011 00:57
~earl

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Z tego co baczko napisał to będzie jednocześnie i prequel sequela (gdyż akcja dzieje się przed "Młotem na Czarownice", "Łowcą dusz", które były sequelami "Sługi Bożego" itd) ale jednocześnie sequel prequela (gdyż dzieje się po "Dotyku zła", który z kolei jest prequelem "Sługi Bożego" i innych części). Uff.
18-03-2011 11:24
~szewcumufan

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
nie ważne czy to będzie prequel sequel prequela, ważne żeby wreszcie BYŁAAAAA
18-03-2011 15:20
~Coyote

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ja sie tam dawno pogubiłem jak to czytać. Czy ktoś byłby na tyle miły i napisał w jakiej kolejności dokładnie czytać książki o Mordimerze, żeby wszystko trzymało się kupy? THX :)
24-03-2011 09:26
~Coyote

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ja sie tam dawno pogubiłem jak to czytać. Czy ktoś byłby na tyle miły i napisał w jakiej kolejności dokładnie czytać książki o Mordimerze, żeby wszystko trzymało się kupy? THX :)
24-03-2011 09:51
~Beomir

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Z tego co już jest napisane:
Płomień i krzyż tom 1 -> Ja inkwizytor, wieże do nieba -> Ja inkwizytor, dotyk zła -> Sługa Boży -> Młot na czarownice -> Miecz aniołów -> Łowca dusz.
05-04-2011 21:36
~Triszka

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
A premiera kiedy??
12-04-2011 12:01
baczko
   
Ocena:
0
@~Triszka

Wg zapowiedzi FS to 27 maja.
12-04-2011 15:38
~Triszka

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Wielkie dzięki za info.
Szukałam na stronie Fabryki jakiegoś cynku, ale się nie mogłam dokopać (teraz też zaglądałam sprawdzić czy może nie przeoczyłam, ale ciągle nic nie ma. Mam nadzieję, że to nie oznacza jakiejś obsuwy :/).
Albo po prostu nie umiem szukać :P Jedno z dwóch.
13-04-2011 10:59
Dan
   
Ocena:
0
No pojawiło się info. Premiera 3 czerwca.
18-04-2011 23:24
~wojna

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
jak dla mnie to kolejność: sługa bozy, mlot na czarownice, miecz aniołów, łowcy dusz, płomień i krzyż, ja inkwizytor. wieze do nieba, ja.inkwizytor.dotyk zła. w kazdym razie w takiej kolejnosci byly wydawane od lat. wiec i w takiej sie czytalo:) pozdrawiam.
19-05-2011 11:31

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.