» Wieści » Gamedec: będzie gra na podstawie cyklu książek

Gamedec: będzie gra na podstawie cyklu książek

12-08-2019 06:05 | Tomasz 'Asthariel' Lisek

Gamedec: będzie gra na podstawie cyklu książek

W 2020 roku wyjdzie tworzona obecnie przez Anshar Studios gra komputerowa oparta na cyberpunkowym cyklu książek pt. Gamedec, którego części wznawiał w ostatnich latach Rebis. Marcin Sergiusz Przybyłek, autor serii, pełni w projekcie rolę projektanta oraz konsultanta ds. świata gry. Zaprezentowano już zwiastun promujący tę produkcję, który możemy obejrzeć w rozszerzeniu wieści.

Informacja prasowa:

Warsaw City, XXII wiek. Za sprawą wirtualnych światów-gier „rzeczywistość" jest pojęciem względnym, a „życie" i „śmierć" mają wiele znaczeń. Nowe światy jednak rodzą nowe problemy. Pożądanie, zazdrość, chciwość czy pragnienie nieograniczonej władzy. Wiele rzeczy uległo zmianie, jednak ludzka natura pozostała taka sama. Dlatego społeczeństwo XXII wieku, potrzebuje Gamedeców – detektywów, tropiących oszustwa, zbrodnie i spiski popełniane w wirtualnych światach. Dziecięce niewolnictwo w grze F2P, samobójstwo profesjonalnego gracza, takie zlecenia, to ich codzienność. W nowej grze Anshar Studios gracz staje się jednym z nich. 

Pierwszy, zamknięty pokaz wczesnej wersji gry, będzie miał miejsce podczas Gamsecom. Natomiast podczas targów PAX West w Seattle, gościom konwentu zostanie udostępnione grywalne demo. Wszystkich wybierających się w tym roku do Kolonii i zainteresowanych przetestowaniem gry na Gamescomie zapraszamy do strefy Biznes, hali 4.1, na stoisku A-071G (Indie Games Poland). Wcześniejsze zarezerwowanie czasu na demo jest wymagane, dlatego bardzo prosimy o skorzystanie z naszej aplikacji dotępnej pod tym linkiem: https://events.pr-outreach.com/. Wystarczy wybrać grę, wpisać e-mail i postępować zgodnie z dalszymi wskazówkami na ekranie. Wiadomość z potwierdzeniem wszystkich szczegółów (data, czas, miejsce) zostanie wysłana po zakończeniu procesu rezerwacji.

W Gamedec, decyzje mają znaczenie, a świat gry nieustannie adaptuje się do nich jak i zmieniającego wraz z postępem gry, bohatera. Konsekwencje wyborów, niczym w życiu są natychmiastowe, długofalowe lub ukryte. Te ostatnie dają o sobie znać w niespodziewanych momentach. Co istotne, gra pozostaje neutralna względem podjętych decyzji, ich ocenę pozostawiając graczowi w myśl zasady: jesteś sumą swoich wyborów.  

Nowy projekt studia sięga do fundamentów gatunku RPG, poprzez dodanie mechanik dedukcji, kodeksu czy aspektów. Pozwala na toczenie złożonych dyskusji, tworzenie lub demaskowanie sieci intryg i spisków oraz odkrywanie niezwykłych związków między wirtualnymi światami i rzeczywistością. Gamedec, wzorując się na papierowych grach RPG, zapewnia swobodę podejścia do spraw z kilku punktów widzenia, nie ograniczając gracza do jednego rozwiązania.

 

Źródło: Informacja prasowa
Tagi: Marcin Sergiusz Przybyłek | GAMEDEC


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.