» Wieści » Mattel partnerem strategicznym festiwalu Planszówki w Spodku

Mattel partnerem strategicznym festiwalu Planszówki w Spodku


Mattel partnerem strategicznym festiwalu Planszówki w Spodku

Jak ostatnio pisaliśmy już niedługo 28-29 września w Katowicach, odbędzie się festiwal Planszówki w Spodku. Dostaliśmy informację odnośnie partnera strategicznego wydarzenia, którym została firma Mattel (należą do niej marki tj. Scrabble®, Pictionary™ i Uno™).

Podczas Planszówek w Spodku, Mattel zaprezentuje trzy strefy odpowiadające swoim markom, na których będzie można przetestować poszczególne tytuły w wersji klasycznej lub ich warianty.

  • W strefie Scrabble można będzie rozegrać partię w nowość tj. Scrabble® Drużynowe, w które można również grać w wariant klasyczny (plansza jest dwustronna).
  • W strefie UNO zapoznamy się z różnymi wariantami tej gry, jak również z jej nowym wariantem: Uno™ Bez Litości. Według informacji od wydawcy, jest to jej najbardziej bezwzględny wariant.
  • W strefie Pictionary znajdziemy nowość od wydawnictwa, którą jest Pictionary AIR 2, gra w połączeniu z urządzeniem z zainstalowaną aplikacją, pozwoli na tworzenie haseł w powietrzu. Zadbano aby aplikacja mogła nagrywać i odtwarzać zabawę.

Dodatkowo wydawca będzie proponował odwiedzającym gadżety i atrakcje. Między innymi będzie to tworzenie spersonalizowanej karty UNO, czy też możliwość przygotowania bransoletki inspirowanej płytkami Scrabble. Przy stoiskach będzie również możliwość zrobienia sobie tatuaży z logotypami gier Mattel.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Materiały Prasowe
Tagi: Planszówki w Spodku | Mattel


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.