konkurs Alarm!

Artykuły

Niedaleko pada jabłko od jabłoni

Niedaleko pada jabłko od jabłoni

13-05-2008 22:52 | triki | Komentarze: 9
Nie jest to typowy scenariusz, opisujący krok po kroku działania Bohaterów. Powodem jest fakt, że o ile pierwszy dzień przygody jest jeszcze w miarę przewidywalny, o tyle kolejne dni już nie. Intryga może być elementem większej kampanii, samodzielnym scenariuszem bądź materiałem na tak zwaną solówk...
Ralf Beyer

Ralf Beyer

28-05-2008 23:29 | Michał 'kegarx' Heronimczak | Komentarze: 13
Rzecz zaczęła się w Middenheim, roku 2522, w momencie gdy kupiec i członek rady gildii kupieckiej miasta Middenheim, Ralf Beyer, zrzekł się swego miejsca i ogłosił, że opuszcza miasto i przenosi się do Altdorfu. Wiadomość ta zszokowała radnych i wywołała niemałe zamieszanie. Jednak, co gorsza, Beyer...
Arson

Arson

02-06-2008 02:45 | Hellbringer | Komentarze: 35
Wydarzenia przedstawione w poniższym scenariuszu mają miejsce w Altdorfie podczas wyjątkowo gorącego lata. W dzielnicy Leibenshoch, w której przyszło się zatrzymać Bohaterom Graczy, wybucha seria pożarów. Zostają oni wplątani w dochodzenie mające na celu złapanie tajemniczego podpalacza. Wraz z rozw...
Alarm w Zugel Lager

Alarm w Zugel Lager

21-05-2008 01:56 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 10
Poniższy scenariusz, przeznaczony dla grupy 3 do 5 Bohaterów, osadzony jest w uniwersum Warhammera ale łatwo go zaadaptować do innego systemu fantasy, czy westernu. Nie jest to przygoda liniowa, wręcz przeciwnie, wymaga dużej inicjatywy od graczy i prowadzącego, który - jak na dobrego Mistrza Gry pr...
Oblicza magii

Oblicza magii

23-09-2008 23:10 | Karol 'Eliash' Woźniczak | Komentarze: 13
Uwagi wstępne Scenariusz ten sprawdzi się dobrze, jako wprowadzenie do kampanii toczącej się zaraz po Burzy Chaosu. Akcja przygody rozgrywa się w trakcie trwania wojny, gdy wojska Archaona oblegają Middenheim. Z tego powodu nie jest to przygoda, którą można wpleść w kampanię prowadzoną w podręczniko...

Wieści

Konkurs Alarm!

Konkurs Alarm!

Wróg u bram! Niech dzwony biją na Alarm! Do broni! A może raczej do piór, gdyż dział Warhammera serwisu Poltergeist ma przyjemność zaprosić do udziału w konkursie na scenariusz, którego tłem będą liczne staroświatowe zagrożenia.

Wydawnictwo Copernicus Corporation objęło oficjalny patronat nad konkursem Alarm! i ufundowało nagrody dla zwycięzców.

Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdziecie tutaj.
» więcej
Alarm! Zostało siedem dni!

Alarm! Zostało siedem dni!

Zostało już tylko siedem dni do zakończenia organizowanego przez Dział WFRP Konkursu Alarm! Przypominamy, że na scenariusze do Warhammera zawierające motyw zagrożenia czekamy do 14.04.2008 roku.

Na zwycięzców czekają nagrody ufundowane przez wydawnictwo Copernicus Corporation. Wszystkie uwagi na temat konkursu można zgłaszać w wątku na forum.
» więcej
Alarm! Przyjmowanie prac zakończone

Alarm! Przyjmowanie prac zakończone

16-04-2008 20:46 | Karolina 'Viriel' Bujnowska-Brzezińska | Komentarze: 4
Nadsyłanie prac na Konkurs na scenariusz Alarm dobiegło końca. Dostaliśmy 11 przygód, z czego najkrótsza zajmuje 3, a najdłuższa aż 39 stron. Łącznie jury czeka lektura 191 stron przygód, co daje 490 511 znaków. Spośród nadesłanych prac jury wybierze trzy najlepsze, które zostaną nagrodzone przez wydawnictwo Copernicus Corporation. Ogłoszenie wyników będzie miało miejsce 5 maja 2008 roku.

Jesteśmy pod wrażeniem zainteresowania, z jakim spotkał się konkurs. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za nadesłanie scenariuszy.
Niedaleko pada jabłko od jabłoni

Niedaleko pada jabłko od jabłoni

Alarm - konkurs na scenariusz do WFRP - dobiegł końca. Dziś prezentujemy pierwszą z nagrodzonych prac - przygodę pt. Niedaleko pada jabłko od jabłoni autorstwa Gniewomira 'Trikiego' Trockiego, która zdobyła wyróżnienie.

» więcej
ALARM! Wyniki konkursu

ALARM! Wyniki konkursu

06-05-2008 00:34 | Karolina 'Viriel' Bujnowska-Brzezińska | Komentarze: 4
"Niech dzwony biją! Ale tym razem już nie na ALARM! Niech biją ku chwale zwycięzców konkursu!"

Dział WFRP ma przyjemność ogłosić wyniki konkursu na scenariusz zorganizowanego przy współpracy z wydawnictwem Copernicus Corporation.

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy! » więcej
Alarm w Zugel Lager

Alarm w Zugel Lager

"Poniższy scenariusz, przeznaczony dla grupy 3 do 5 Bohaterów, osadzony jest w uniwersum Warhammera ale łatwo go zaadaptować do innego systemu fantasy, czy westernu. Nie jest to przygoda liniowa, wręcz przeciwnie, wymaga dużej inicjatywy od graczy i prowadzącego, który - jak na dobrego Mistrza Gry przystało - musi umieć improwizować. Powinien też dobrze opanować wiedzę na temat wszystkich, opisanych poniżej, elementów scenariusza. Przygoda jest zamkniętym, samodzielnym modułem, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby stała się początkiem mini kampanii."

Dział WFRP zaprasza do lektury Alarmu w Zugel Lager, przygody autorstwa Mateusza 'Maestro' Paszuna, która zajęła III miejsce w konkursie na scenariusz Alarm!. » więcej
Ralf Beyer

Ralf Beyer

"Rzecz zaczęła się w Middenheim, roku 2522, w momencie gdy kupiec i członek rady gildii kupieckiej miasta Middenheim, Ralf Beyer, zrzekł się swego miejsca i ogłosił, że opuszcza miasto i przenosi się do Altdorfu. Wiadomość ta zszokowała radnych i wywołała niemałe zamieszanie. Jednak, co gorsza, Beyerem zainteresowały się pewne środowiska, które dotąd uważały go za nieszkodliwego. Pieczołowicie szykowany plan ucieczki z miasta, może nie doczekać się realizacji, gdyż Ralfa zaczyna szukać Inkwizycja i najęty płatny zabójca, nasłany przez kolegów z uczonych kręgów..."

Dział WFRP zaprasza do lektury przygody Ralf Beyer autorstwa Michała 'kegarxa' Heronimczaka, która zajęła II miejsce w Konkursie Alarm!. » więcej
Arson

Arson

"Wydarzenia przedstawione w poniższym scenariuszu mają miejsce w Altdorfie podczas wyjątkowo gorącego lata. W dzielnicy Leibenshoch, w której przyszło się zatrzymać Bohaterom Graczy, wybucha seria pożarów. Zostają oni wplątani w dochodzenie mające na celu złapanie tajemniczego podpalacza. Wraz z rozwojem wydarzeń BG będą odkrywać coraz mroczniejsze fakty dotyczące historii, jaka wydarzyła się kilkanaście lat wcześniej, a której bezpośrednim skutkiem są obecne zdarzenia. W finale przyjdzie im zadecydować czy zemsta, która jest motorem wszystkich wydarzeń, dojdzie do skutku. Podczas śledztwa będzie im towarzyszył dźwięk dzwonu bijącego na alarm za każdym razem, gdy wybuchnie pożar."

Dział WFRP zaprasza do lektury Arsona - przygody, która zajęła I miejsce w Konkursie Alarm!. Autorowi, Pawłowi 'Hellbringerowi' Narogowi, raz jeszcze gratulujemy. » więcej
Oblicza magii

Oblicza magii

"Scenariusz ten sprawdzi się dobrze, jako wprowadzenie do kampanii toczącej się zaraz po Burzy Chaosu. Akcja przygody rozgrywa się w trakcie trwania wojny, gdy wojska Archaona oblegają Middenheim. Z tego powodu nie jest to przygoda, którą można wpleść w kampanię prowadzoną w podręcznikowych realiach. Scenariusz przeznaczony jest dla doświadczonych postaci, ponieważ zawiera kilka bardzo ryzykownych scen. Drogi MG, podane w scenariuszu statystyki BN-ów i poziomy trudności mają być jedynie pomocnym narzędziem. Nie musisz nimi ograniczać prowadzonej przygody i możesz je swobodnie modyfikować."

Dział Warhammera zaprasza do lektury przygody Oblicza magii autorstwa Karola 'Eliasha' Woźniczaka. Scenariusz ten brał udział w konkursie Alarm!. » więcej