» Wieści » WSS: komu jest potrzebny komiks?

WSS: komu jest potrzebny komiks?

|

WSS: komu jest potrzebny komiks?
Paweł Timofiejuk na łamach Kultury Liberalnej pisze o "Niepotrzebnym komiksie. Nawet komiksiarzom!".
Źródło: Kultura Liberalna
Tagi: W sieci szerokiej | Paweł Timofiejuk


Czytaj również

Komentarze


Memling
   
Ocena:
0
Moim zdaniem komiks w Polsce wymaga wypromowania takiego, jak np. promowano picie mleka: potężna kampania reklamowa (społeczna?) p.h. "Pij mleko, będziesz wielki". Tylko kto w to zainwestuje?

30-08-2011 20:04
Kuba Jankowski
   
Ocena:
+1
"Czytaj komiks, będziesz inteligentny" ;-)
30-08-2011 20:16
Memling
   
Ocena:
0
"Dziś sam jestem ojcem, więc cóż mogę dać mojemu synowi, jak nie kolejny album [i tu wpisać ulubioną serię komiksową]"
30-08-2011 21:06
Kuba Jankowski
   
Ocena:
0
Ale twarz, potrzebna jest do takiej reklamy znana twarz!
30-08-2011 22:11
Memling
   
Ocena:
0
może Borys Szyc? W końcu dał głos jeżowi Jerzemu.

Zbudujmy w Polsce kampanię reklamową komiksu, ustalając cele kampanii. Garść informacji ogólnych:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kampa nia_reklamowa
30-08-2011 22:45
Kuba Jankowski
   
Ocena:
0
Kochany, ja mam nawet dyplom technika organizacji reklamy :-) Tylko kończyłem szkołę reklamy ponad 10 lat temu. Sporo się musiało zmienić od tego czasu... A i tak najlepiej mi szło pisanie kreatywne. Ekhem, chcę przez to powiedzieć, że copy writer już by był :)
31-08-2011 16:59
Memling
   
Ocena:
0
No i dobrze. Załóżmy, że twarz kampanii już mamy. I co dalej?
31-08-2011 18:17
Kuba Jankowski
   
Ocena:
0
jakiś art director, żeby ogarnąć koncepcję wizualną i graficy z pomysłami. Plus gdzie walimy z tematem - bilbordy, spoty, reklama prasowa? No sponsorzy ;-)
31-08-2011 19:49
Memling
   
Ocena:
0
bilboardy, spoty reklamowe w telewizji, reklamy internetowe ("list przekazany przez [...] w imieniu [...]"), reklama prasowa - tuż obok działu z nekrologami. Zastanawiam się nad czasem trwania kampanii - dwutygodniowa czy miesięczna? Ostatnią zauważoną przeze mnie nowinką (pewnie dla mnie tylko) jest tzw. lokowanie produktu - np. niech komentatorzy sportowi komentujący mistrzostwa świata w Taegou w przerwach reklamowych czytają komiksy - np. Szaranowicz spóźni się z odłożeniem komiksu na bok i niech widać będzie przez moment np. okładkę Hellboya. Co do art directora - ostatnio przoduje w tym Przemek Truściński. I jeszcze jedno - ponoć poseł PSL Kłopotek czytuje komiksy - oj te chłopy w Warszawie zbaraniały ;) (offtop?)
31-08-2011 20:16
Kuba Jankowski
   
Ocena:
0
Dobry plan nie jest zły.

Można jeszcze to w gadkę prezenterów po głównym wydaniu Wiadomości, którzy myślą, że są już poza anteną, wrzucić, tzn taką nawijkę o komiksach. I niech Kret poleca na niepogodę i długie jesienne wieczory lekturę wiadomo czego.

Myślę, że gdyby ktoś na to środki wyłożył, to by mogło być zabawnie ;-)
31-08-2011 20:36

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.