» Wieści » Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej

Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej

08-01-2014 00:10 | Młot

Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej

Fundacja Wiedza Lokalna przygotowała raport Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej. W pracę zaangażowany był Michał Chudoliński.

Informacja prasowa:

W jaki sposób polscy producenci popkultury podchodzą do jej marketingu? Czy naśladują pod tym względem zachodnie koncerny medialne? Czy w Polsce kultura popularna jest dla producenta okazją do zaangażowania konsumenta w proces twórczy? Czy nabywca staje się prosumentem, to znaczy, czy aktywie uczestniczy w promowaniu i produkowaniu danej marki medialnej?

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Na te i inne pytania odpowiada raport Prosumpcjonizm pop-przemysłów. Analiza polskich przedsiębiorstw z branży rozrywkowej (grant Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w programie Obserwatorium kultury).

 

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Strona fundacji Wiedza Lokalna
Tagi: Wiedza Lokalna | Michał Chudoliński


Czytaj również

Komentarze

string(15) ""

Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.