» Baza komiksów » Czasopisma » Hardkorporacja #1

Hardkorporacja #1

%DANE% Osobistości polskiego undergroundu łączą swe siły w celu stworzenia magazinu, który planuje zrewolucjonizować zaniedbany ostatnimi czasy rynek komiksów niezależnych. W pierwszym numerze projektu Hardkorporacja będzie można zobaczyć komiksy takich autorów jak:
  • Paweł 'Szaweł' Płóciennik
  • Piotrek 'Jaszczu' Nowacki
  • Bartosz 'Termos' Słomka
  • Filip 'Fil' Wiśniowski
  • Filip Myszkowski
  • Paweł 'Gierek' Gierczak
  • Maciek 'Artmac' Łazowski
  • Bartosz Sztybor
  • Bartosz 'Templer' Szymkiewicz
  • Przemysław 'Gonzo' Pawełek
  • Tomek Płóciennik
W środku numeru, w kolorze prace dwóch uzdolnionych grafficiarzy:
  • Puzon
  • Tempzey
Publicystyka muzyczna oraz komiksowa, stworzona przez takich autorów jak:
  • Michał 'Procentee' Kosiorowski (warszawski raper)
  • Bartosz Sztybor
  • Kamil 'Szczurek' Szczurowski
  • Paweł Płóciennik
W numerze będzie można również znaleźć komiks (promujący lebel muzyczny "16 wersów") stworzony przez duet: Paulina Gosk oraz Piotr Bednarczyk. Hardkorporacja współpracuje z: Aloha Entertainment, 16 wersów lebel, klub Punkt, firma Commo. Redaktor naczelny projektu: Paweł 'Szaweł' Płóciennik Kontakt: hardkorporacja@op.pl Odezwa redaktora naczelnego: HARDKORPORACJA Niezależny magazyn komiksowy, zin, front, projekt, korporacja, bez cenzury, ulica Magazin Hardkorporacja ma być alternatywą dla polskich zinów i magazynów komiksowych. Alternatywę ma stanowić bezkompromisowy profil pisma i jego zawartość. Hardkorporacja pragnie skupiać w swoich szeregach tylko i wyłącznie autorów tworzących komiksy o kwintesencji hardcoru (szeroko pojętego). Tutaj będzie można znaleźć komiksy, których nigdzie indziej nie ma sposobności przeczytać (z powodu cenzury wielu redakcji). Bez cenzury, bez kompromisu, ostro i wprost. Tworzymy komiksy chamskie ale nie prymitywne. Celem jest również nawiązanie współpracy z grafficiarzami i stworzenie oddzielnego działu z fotkami najlepszych wrzut w kraju. Do tego wszystkiego publicystyka (poruszająca tematy kontrowersyjne, tutaj również obowiązuje zasada: zero kompromisu). Celem magazynu jest promocja komiksu poprzez temat kultury ulicy. Naszym wspólnym celem jest stworzenie magazinu, który zainteresowałby swoją ostrą i niekonwencjonalną formą ludzi nie związanych z komiksem a powiązanych z miejskim trybem życia. Propsy dla wszystkich, którzy dają wsparcie! Źródło: Paweł Płóciennik

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.