» Wieści » Ruszyła zbiórka na Mroczny Amulet

Ruszyła zbiórka na Mroczny Amulet

|

Ruszyła zbiórka na Mroczny Amulet

W środę rozpoczęła się zorganizowana przez wydawnictwo Gindi zbiórka, której celem jest zgromadzenie funduszy na wydanie karcianej gry fabularnej Mroczny Amulet. Dotychczas zebrano ponad 28 tys. zł, czyli ponad 90% kwoty potrzebnej do realizacji przedsięwzięcia. Akcja potrwa do 7 lipca. Wydawca w celach promocyjnych udostępnił darmową wersję online gry.

Opis wydawcy

Mroczny Amulet to fabularna gra karciana dla 1-8 graczy. Pocięliśmy gruby podręcznik RPG na setki kart, abyście mogli zagrać sesję jak w grę towarzyską. Gdy w innych erpegach kończylibyście tworzyć postacie, tutaj będziecie w trakcie drugiej przygody! Bez Przygotowania. Bez Doświadczenia. Bez Mistrza Gry.

Mroczny Amulet przyzwał was z naszego świata, abyście pokonali Żywe Klątwy pożerające magiczny świat Veiranu. W tej krainie odwiedzicie siedlisko wampirów we wraku samolotu, zbadacie miasto zbudowane w szkielecie potwora zgładzonego przed wiekami, albo napotkacie burzowych jeźdźców podróżujących po niebie. Prawdziwe oblicze Veiranu odkryjecie, przemierzając te ziemie i poznając jego mieszkańców.

Celem waszej podróży zawsze będą Żywe Klątwy. Będą to osoby, miejsca lub przedmioty wypaczone przez czarną magię. Mają one swoją wolę i motywacje, które można zrozumieć, ale ich działanie niszczy ten świat i muszą zostać powstrzymane za wszelką cenę.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Nie jesteście bezradni. Wasze dawne umiejętności zyskują tutaj nowe oblicze. Bibliotekarz przekona bandytów, że jesteście bohaterami z ich legend. Ogrodnik przywróci do życia Pałac Kwiatów. Urzędnik napisze pakt kończący wojnę między krajami. Przemoc nie jest koniecznością, jeśli jesteście wystarczająco sprytni.

Pierwowzorem dla Mrocznego Amuletu była wydana w 2013 r. w formie 30 kart gra Przetrwaliście Zagładę, która opowiadała o grupie osób które utknęły w jaskini w świecie po apokalipsie. Pomysł na grę wyrósł z komputerowych przygodówek typu point & click – w tych grach fabułę posuwa się do przodu poprzez używanie znalezionych przedmiotów na osobach czy elementach scenerii. Przełomem okazało się wydanie gry Dylematy – skoro gry fabularne przypominają bardzo skomplikowane gry towarzyskie, to dlaczego nie użyć schematu, w którym gracz w swojej turze jest "sędzią"? Najpierw z pomocą karty tworzy Problem, a potem pozostali gracze proponują kartami Rozwiązania. Tak 3 lata temu powstały fundamenty Mrocznego Amuletu.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: strona zbiórki
Tagi: Gindi | Mroczny Amulet | wspieram.to


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.