» Wieści » [RoE]Emrakul, the Aeons Torn

[RoE]Emrakul, the Aeons Torn

24-03-2010 08:26 | 27383

[RoE]Emrakul, the Aeons Torn
Na forum Salwacji zamieszczono zdjęcie dwóch kart promo, dostępnych na turniejach premierowych dodatku Rise of Eldrazi.

Jednym z nich jest Eldrazi, kosztujący piętnaście many Emrakul:


Na następnym obrazku widoczna jest także druga karta, ale nie widać na niej nic, oprócz mechaniki Level up:

Źródło: MTG Salvation
Tagi: Rise of Eldrazi


Czytaj również

Komentarze

string(15) ""

27383
   
Ocena:
0
MOC wylewa się z tego Eldraziego, coś czuję, że na Zendikarze będzie niezła rozpierducha. Ale Wędrowcy i tak wygrają :)
24-03-2010 08:32
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Wszystko to na razie legenda, więc ograniczone zastosowanie. Ponadto typy wybitnie overcosted. Mimo dobrych umiejętności nie wygrywają gry.
24-03-2010 14:14
~Nemomon

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Nah, może i ma zaporowy koszt, ale przede wszystkim jest bezbarwny, więc zielony bez problemu go wstawi do gry. Albo inne karty "Put into play". Nie może zostać skontrowany, więc już mniejsza sposobność się pozbycia go, albo jakiś zagubiony boomerang, albo Thoctarowy "destroy target Eldrazi" tylko pomoże. Bo nawet nie Terror, Path to Exile &c. Dodatkowa tura, to jeszcze lepsza wersja Super Haste z Rocket-Powered Turbo Sluga: nie dość że nie atakuje niemalże w turze, w któej wszedł, to pozwala nam wykonać i inne akcje. No i jego anihilator 6, zaraz po deklaracji ataku, wykończy śmiechem przeciwnika, albo będzie musiał poświęcić krity, i wtedy 15 wejdzie w niego, albo poświęci landy, wtedy nie będzie miał czym płacić. Myślę, że może być grywalny. Wciąż musimy zobaczyć, co reszta seta nam wnosi nowego.
24-03-2010 15:05
Dzwig
   
Ocena:
0
Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że zdjęcie go ze stołu nie powinno być większym problemem. Fakt, na spell'e jest niepodatny, ale już Executioner's Capsule, Seal of Doom czy jakikolwiek tego typu permanent kładzie go na łopatki bez problemu :P:]
24-03-2010 15:25
~Norfis

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
A ta druga karta to Planeswalker? :P

W ogóle to tą krówkę można wrzucić z Elfish Pipera i mamy ładny chlewik na stole xD
24-03-2010 17:23
~Leppertych

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
A od kiedy to Seale nie są spellami?...
Mi ten eldrazi podoba się głównie przeciwko taliom przewijającym ^^
25-03-2010 10:46
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
"Dodatkowa tura, to jeszcze lepsza wersja Super Haste z Rocket-Powered Turbo Sluga: nie dość że nie atakuje niemalże w turze, w któej wszedł, to pozwala nam wykonać i inne akcje."

Przeczytaj wording: "when You Cast (...) Take an extra turn (...)", więc wrzucenie go do gry za pomocą innego spella nie spowoduje resolve tej abilitki.
25-03-2010 13:41
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
"A od kiedy to Seale nie są spellami?..."

No w tym wypadku nie są, bo seal jest permanentem. Sam z siebie nic szczególnego nie robi. Dopiero jego umiejętność z poświęceniem w koszcie powoduje efekt. Więc w tym przypadku protekcja nic nie da.
25-03-2010 13:47
~Leppertych

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Jestem graczem starej daty i muszę przyznać, że zaskakuje mnie interpretacja "permanent nie jest spellem". Kideyś było chyba tak, że spellami nie były tylko lądy.
25-03-2010 16:12
27383
   
Ocena:
0
Permanent jest kartą lub tokenem w grze (obecnie na battlefieldzie). Spelle są kartami na Stacku. Czyli ziom jest chroniony przez Path to Exile lub Doom Blade, ale może go zdjąć Oblivion Ring lub Journey to Nowhere :)
Tak było od zawsze, jednak w niewielu sytuacjach (sam sobie nie przypominam żadnej) jest to potrzebne, więc rzadko kto zwraca na to uwagę :)
25-03-2010 16:38
~Leppertych

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ja również wcześniej nie spotkałem się z podobnym problemem. Dzięki za wyjaśnienia :)
26-03-2010 07:49
~stonka

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
haha no z elvish piperem to by była rozpierducha chociaz raz udało mi sie go wrzucic w 6 turze o.O

mam pytanko czy jak kreatura z infektem 2/2 atakuje goscia to on dostaje 2 czy 1 poison countera??????
24-03-2011 19:43
~stonka

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
haha no z elvish piperem to by była rozpierducha chociaz raz udało mi sie go wrzucic w 6 turze o.O

mam pytanko czy jak kreatura z infektem 2/2 atakuje goscia to on dostaje 2 czy 1 poison countera??????
24-03-2011 19:52

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.