» Wieści » Rewolucyjne zmiany wizerunku kart MtG

Rewolucyjne zmiany wizerunku kart MtG

17-01-2003 20:04 | Wow

Wizardzi postanowili zmienić wizerunek kart Mtg. Zmiany sa rewolucyjne. Karty można obejrzeć tutaj. Sami oceńcie. Troche przypomina to yu-gi-oh. Czekam na Wasze komentarze.

Komentarze

string(15) ""

~lethar

Użytkownik niezarejestrowany
    ooooo booooże!!!!!!
Ocena:
0
No bez przesady przecierz ta gra straci klimat!!! Prawda ładnie wygląda, powiedziałbym fajnie i schludnie, ale nie, nie, nie, i jeszcze raz nie kategorycznie zabraniam. I głupim wytłumaczeniem jest, że się mniej tuszu zmarnuje i będą mieli większe zarobki. Przecież za to płaciMY!!!!!!!
01-01-1970 01:00
~Thomas

Użytkownik niezarejestrowany
    buahahahaha
Ocena:
0
Co to qrwa jest ??? To jest Magic ??? To jakaś popierdółka a nie magic!!! Taa popisali się ci z wizarda, nie ma co...
Ciekawe o ile spadnie sprzedaż Magica po wydaniu TAKIEJ ósmej edycji... Hmmm...
01-01-1970 01:00
~Elendil

Użytkownik niezarejestrowany
    Wybiję się :))
Ocena:
0
A mnie się nawet podobają :)) Chociaż strasznie lipnie będzie wyglądał deck z mieszanymi starymi i nowymi kartami...
01-01-1970 01:00
~globus^

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
N fakt mi tez sie podobaja ale dak na starych i nowych bedzie lipny. Pozatym moze jak bedzie to w ladnych black borderach to moze bedzie lepsze.

PS. Jaki był powod zminy wygladu kart ?
01-01-1970 01:00
~Wow

Użytkownik niezarejestrowany
~marcin

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
hej! a moze skoro wszyscy są tacy sceptycznie nastawieni i nie bada kupowac karcioszek to wizardzi najpierw wymiekna, zmienia image na stary a potem jeszcze ceny obniza zeby zawrócic ludzi na magicową drogę :P
01-01-1970 01:00
~Zaim (tak, !Blob!, t

Użytkownik niezarejestrowany
    ARGH!!!
Ocena:
0
Hm, jak to będzie 8th edition, to w dziwiątej dodadzą postacie a\'la Cyberpunk, w dziesiątej karty będą na engine Doom III :))). Shit totalny moim znaniem, brak klimatu.
01-01-1970 01:00
~Rex

Użytkownik niezarejestrowany
    petycja
Ocena:
0
wpisywać się już prawie 1000 podpisów w tak krótkim czasie. Mysle ze uzbieramy kilkanascie tysiecy luib wiecej. wiec wpisywac sie!
01-01-1970 01:00
~maldur

Użytkownik niezarejestrowany
    do bani!!!
Ocena:
0
po prostu do bani. Piszcie maile z zazaleniami do wizards
01-01-1970 01:00
~SZiiiiiTTTTTTTTTTTTT

Użytkownik niezarejestrowany
    szittttt
Ocena:
0
ale szitttttt ta oprawa graficzna kupe kasy wydaje sie na to zeby teraz w moim decku takie szity byly? nie chce tej grafy to szajs
01-01-1970 01:00
~SONIC

Użytkownik niezarejestrowany
    Trzeba czekać...
Ocena:
0
Sorry, ale wszyscy (prawie) są na nie i nie powiem, że ja jestem zachwycony tym pomysłem, bo tak nie jest, aleeee...czy nie uwarzacie, że panowie z WoC stworzyli boską karcianke, w której jesteśmy zakochani, poprostu był to strzał w dziesiątkę, więc chyba powinno należeć im się trochę zaufania i pozwolić im zrobić tak jak myślą??? Może okazać się, że jest lepiej, a może że jest gorzej, narazie to tylko oni o tym wiedzą, a my oceńmy to dopiero jak dostaniemy te karty do ręki...
01-01-1970 01:00
~MALINA

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Co to ma być za chujnia????
Zaraz kopsne sie do wizardóf i im najebie.Chętnych zapraszam do pielgrzymki.
01-01-1970 01:00
~Jorzu

Użytkownik niezarejestrowany
    O co wam wszystkim chodzi?!?
Ocena:
0
Co wy ludzie, zglupieliscie?? Przeciez do dalej begze MtG, najlepsza karcianka wszechczasow, a wyglad to tylko dodatek. Przeciez po face-liftingu Magic nic nie straci ze swej grywalnosci, a wy narzekacie, jakby sie swiat zawalil! Spojrzcie na to z drugiej strony: majac do wyboru poloneza rocznik 79 i nowe BMW co byscie wybrali? Swiat idzie do przodu i nic nie zostanie na zawsze takie, jak bylo!! Rozumiem, ze ciezko bedzie sie przyzwyczaic, ja czuje to samo. Ale po glebszym zastanowieniu nowy design mi sie podoba i na pewno wydam na osemke tyle kasy, co zwykle na kolejne edycje. Zobaczycie, ze za 2 lata tylko nieliczni beda jeszcze narzekac, a reszta zaakceptuje te zmiany i bedzie sie bawic tak samo dobrze, jak teraz. Wiec prosze nie rzucac miesem, bo tak trzeba, tylko niech sie kazdy porzadnie zastanowi sam co o tym mysli i czy naprawde po zmianie wygladu Magic cos straci. Stare karty, czy nowe dla mnie to nie ma znaczenia, bo MtG po prostu wymiata i tak bedzie dalej i dalej i dalej.......
01-01-1970 01:00
~mason

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Oni chyba ocipieli!!!! Jeśli tak maja wygladac karty to ja chyba przesiadam sie na Pokemona albo inny syf. GOD!!! Why have you forsaken me???!!!
01-01-1970 01:00
~wrlzbrmpft

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
a mnie się tam ZAJEBIŚCIE podobają. nadal trzymają klimat, a są estetyczniejsze.
miód.
01-01-1970 01:00
~Golob

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Nieno no... te nowe karty są tak jakby tego no kiepskie...
01-01-1970 01:00
~Snotling

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Z tymi nowymi imydżami karty magica przestały być kartami magica. Straciły swój klimat. Wyglądają jak jakieś digimony!
01-01-1970 01:00
~MAGMASTER

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Ten nowy wygląd kart jest syfny w porównaniu ze starym z lekkim klimatem na nowe jak qwa pokemony. Nie no poprostu pociąć się
01-01-1970 01:00
~Delta

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Nowy wyglad jest po prostu brzydki, zamiast na tekst patrzy sie na jakies badziewne ramki.
01-01-1970 01:00
~Rebound

Użytkownik niezarejestrowany
    A mi się podoba.
Ocena:
0
Ładne i estetyczne. Nie można ciągle stać w miejscu...
01-01-1970 01:00

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.