» Wieści » Przedruki w 8th Edition

Przedruki w 8th Edition

18-06-2002 08:19 | Duster

Są to:
Thorn Elemental
Jayemdae Tome
Eager Cadet
Howling Mine
Shock
Angel of Mercy

Komentarze

string(15) ""

~PM_CEGLOWSKI

Użytkownik niezarejestrowany
    Troche off topic
Ocena:
0
Sorki, moze ktos z was zna namiary na te nakladke w SideBoardzie o tworzeniu nowego dodatku (bo gdzies mi sie link zapodzial i chyba minelo mnie jedno pytanie) :(
01-01-1970 01:00
~ciapek

Użytkownik niezarejestrowany
    link
Ocena:
0
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/vote8e/home
01-01-1970 01:00
~Rex

Użytkownik niezarejestrowany
    ???
Ocena:
0
W sumie nic odkrywczego. To samo co w 7E. Przecie 8E to będzie z 80-90 % 7E + trochę innych kart :(
01-01-1970 01:00
~Vegeta

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Kiedy wchodzi 8th edition ?
01-01-1970 01:00
~Rex

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Kwicień/Maj 2003
01-01-1970 01:00
~Man

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Kurwwa to wy jeszcze gracie w te magici przecież to już upada ta karcianka nie ma dalej sensu skończyy im się już pomysły najlepszy był blok invazja a reszta do dupy. LOTR RULEZ !!!!!!!!!!!
01-01-1970 01:00
~Rex

Użytkownik niezarejestrowany
    ???
Ocena:
0
Po pierwsze nie przeklinaj bo to świadczy o twojej kulturze.A Magic nie upada. Liczba graczy cały czas rośnie. A co do Lotra to zobaczymy czy przeżyje więcej niż 2 lata. Ja w to bardzo wątpie. A Magic istnieje już 9 lat i niic nie zapowiada jego upadku :) Znam dużo ludzi którzy przeżucili się LOTRA a teraz żałują i znowu wracją do Magica. Lotr jest zbyt schematyczny. Jest za mało kart i kombinacji
01-01-1970 01:00
~silmarillion

Użytkownik niezarejestrowany
    LOTR przetrwa więcej niż 2 lata
Ocena:
0
a dokładnie to trzy :) dwa miesiące po premierze Powrotu Króla wszyscy o nim zapomną :)
01-01-1970 01:00
~Shadowmage

Użytkownik niezarejestrowany
    Lotr vs. Magic
Ocena:
0
Osobiście gralem (i nadal gram w magica od 3 lat), nie dawno przeszedlem na lotra i, al e znudzil mi sie po miesiącu,magic ma o wiele wiecej rozwiazan taktycznych itp. MAGIC RULZ!!!
01-01-1970 01:00
~torquemada

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Magic ma nieskończenie wiele możliwości w przeciwieństwie do Lorda
01-01-1970 01:00
~Jaca

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
To fakt, MTG ma bardzo dużo możliwości stworzenia tali i sposobu na wygraną. Sam grałem troche w LOTR\'A i wiem że tam praktycznie wygrywa ten kto ma lepsze karty. MTG jest natomiast grą błędów i po prostu wygrywa najlepszy (nie licząc mana screw :)) i to jest w MTG najpiękniejsze. Dzięki swojej grywalności MTG nigdy nie bedzie mógł być nawet porównywany z LOTR\'EM bo LOTR nie ma szans.
01-01-1970 01:00
~Jaca

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Jeśli chodzi o 8ED to nic zaskakującego tu nie można wymyśleć, bo i tak to będzie w większym stopniu 7ED. Chciałbym tylko, żeby Wizardsi przedrukowali jeszcze kiedyś karty z alternatywnym kosztem rzucenia. Pograło by się jeszcze Thwartami, Foilami lub FOW\'ami w T2 :)
01-01-1970 01:00
~torquemada

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Pomysł z przedrukiem kart z alternatywnym kosztem jest genialny
01-01-1970 01:00
~skizzik

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Ale nierealny. Alternatywny koszt z bloku masek byl czyms w rodzaju takich ability jak kicker w invazji albo buyback w tempescie. A karty z takimi zdolnosciami nie sa przedrukowywane, nietety...
01-01-1970 01:00
~qmandos

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Z przedrukowywaniem kart z abilty charakterystycznymi dla danego bloku, jest problem, bo one są zaliczane do poziomu expert, a edycje WB są na poziomie Advenced. A swoją drogą to Wizardzi rządzą się swoimi prawami i te ability chyba też nigdy nie będą przedrukowane.
01-01-1970 01:00
~Emiel_Regis

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Można sie spodziewac ze przedrukuja Glorious Anthemy,wraciaki i kilka innych mocnyhc białbyh erek, w sumie zapowiadali powolny proces wzmocnienia białego koloru, tak by znów odrodził sie stary dobry WW (może przedrukują Mother of Runes)
01-01-1970 01:00
~Jaca

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Ja jestem jeszcze ciekawy czy w 8ED będą painy (te zwykłe) i/lub te z Apocalypse ?
01-01-1970 01:00
~Rex

Użytkownik niezarejestrowany
    Painy
Ocena:
0
Te zwykłe będą na 99% bo sąpotrzebne do T2. A tych z Apo to na 99% nie będzie bo w edycjach nigdy nie było przeciwnych kolorów
01-01-1970 01:00
~ZIOMEK

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Rozumiem że takich kart jak contra i llanowar itd mozna sie spodziewać w ósemce???????????????
01-01-1970 01:00
~torquemada

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
lanowarki i kontry muszą być tak jak i painlądy
01-01-1970 01:00

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.