» Wieści » Pierwszy zestaw mitów do gry Horror w Arkham: Przerwany Krąg

Pierwszy zestaw mitów do gry Horror w Arkham: Przerwany Krąg

09-01-2019 20:16 | Joanna 'Shadov' Walczak

Pierwszy zestaw mitów do gry Horror w Arkham: Przerwany Krąg

Galakta zapowiedziała polską edycję pierwszego zestawu mitów pt. Sekretne imię, do nadchodzącego rozszerzenia Przerwany Krąg do gry karcianej Horror w Arkham LCG. Niestety data premiery samego rozszerzenia, jak i zestawu mitów nie są znane. Wiadomo jedynie, że oba ukażą się w tym roku.

Zapowiedź:

Wasze śledztwo dotyczące przyjęcia charytatywnego Loży Srebrnego Świtu przyniosło więcej pytań niż odpowiedzi, a wydarzenia, które miały miejsce, sprawiły, że poddaliście w wątpliwość swoje własne zdrowie psychiczne. Najpierw niejasna przepowiednia Waszej przyszłości odczytana Wam przez tajemniczą wróżbitkę z kart tarota, potem tajemnicze zaginięcia, a na końcu te przedziwne rzeczy, które widzieliście w lesie… To wszystko nie jest możliwe.

Jakby tego było mało, wygląda na to, że zwróciliście na siebie uwagę Loży Srebrnego Świtu. Jej członkowie, podobnie jak Wasza grupa badaczy, próbują zgłębić tajemnicę niewyjaśnionych zaginięć, ale jakie są ich prawdziwe zamiary? Czy uda Wam się dotrzeć do sedna sprawy, zanim wpadniecie w ich sidła? Odpowiedzi na te pytania przyniesie przyszłość, jednak najpierw musicie spojrzeć w przeszłość.

Wydawnictwo Galakta ma przyjemność ogłosić zapowiedź pierwszego zestawu Mitów z cyklu Przerwany Krąg do gry Horror w Arkham LCG: Sekretne imię.

Pustelnik • IX

Szukaj odpowiedzi wewnątrz, nie na zewnątrz. Wiele ścieżek prowadzi do jednakiego rozwiązania. Zadumaj się nad większą Prawdą.

Po wydarzeniach z rozszerzenia Przerwany Krąg desperacko pragniecie dowiedzieć się więcej o nowym, niebezpiecznym sabacie czarownic, które zamieszkały w mieście. Niełatwo jest znaleźć informacje na ten temat – nawet w takim miejscu jak Arkham – znacie jednak historię pewnej wiedźmy, zmarłej prawie dwieście lat temu: to Keziah, która uciekła z więzienia Salem pod koniec XVII wieku i której duch prawdopodobnie wciąż nawiedza przeklęty Dom Wiedźmy w dzielnicy French Hill.

Kiedy przybywacie do starego Domu Wiedźmy, znajdujecie go w stanie gorszym niż przypuszczaliście. Otoczony pokrzywionym ogrodzeniem budynek wygląda, jakby miał za chwilę runąć. To, że udało mu się przetrwać ponad dwieście lat, jest zadziwiające – macie wrażenie, jakby tylko jakaś mroczna siła powstrzymywała go od zrównania z ziemią. Drzwi są zamknięte, ale z łatwością udaje Wam się ściągnąć zgniłe drewniane deski, zakrywające rozbite szkło, i wejść przez jedno z okien. Jednak włamanie może być dopiero początkiem Waszych kłopotów…

Sny w Domu Wiedźmy

Wraz z rozpoczęciem nowego cyklu, będziecie potrzebować nowych narzędzi do walki z nieczystymi siłami o wiele potężniejszymi od Was. Będziecie musieli wznieść się ponad to, co wcześniej uważaliście za granice waszych możliwości, i uczyć się od swoich sprzymierzeńców, jak być silniejszymi, szybszymi i sprytniejszymi niż Wasi wrogowie. Pomoże Wam w tym znajdujący się w Sekretnym imieniu zupełnie nowy rodzaj kart gracza, które wychodzą poza schemat i należą do więcej niż jednej klasy. Karty te, charakteryzujące się złotym odcieniem oraz ikoną podwójnej klasy, mogą zostać zawarte w Waszych taliach, jeśli Wasz badacz ma dostęp do którejkolwiek z klas uwzględnionych na karcie. Przykładowo Zwój sekretów (Sekretne imię, 116) jest jednocześnie kartą Poszukiwacza na poziomie 0 oraz kartą Mistyka na poziomie 0, co oznacza, że postać taka jak Diana Stanley (Przerwany Krąg, 4) może dodać go do swojej talii nawet, jeśli nie ma dostępu do innych kart Poszukiwacza.

Jeśli jednak badacz ma ograniczony dostęp do jednej z klas karty wieloklasowej, ta karta zawsze zajmuje jedno z ograniczonych miejsc badacza! Przykładowo, jeśli że Pete "Włóczęga" (Dziedzictwo Dunwich, 5) chce dodać Whiskey z Tennessee (Sekretne imię, 117)  do swojej talii. Choć ma on nieograniczony dostęp do kart Ocalałego, to jednocześnie może posiadać maksymalnie 5 kart o poziomie 0 z innych klas. Whiskey z Tennessee jest zarazem kartą Ocalałego i kartą Łotra, dlatego liczy się jako jedna z pięciu kart o poziomie 0 z innych klas, które może posiadać Pete. Jednak dzięki  różnorodnym zastosowaniom kart wieloklasowych, takim jak zwiększenie siły woli za pomocą łyka przed rozbiciem butelki na głowie wroga, są one warte włączenia do arsenału każdego badacza.

Włamanie

Czy historia Arkham udzieli Wam odpowiedzi, których potrzebujecie żeby zabezpieczyć przyszłość miasta? Czy Kaziah ma coś wspólnego z sabatem czarownic, który pojawił się ponad dwa wieki później? Wejdź do Domu Wiedźmy i poznaj tajemnice, które skrywa!

Źródło: Strona wydawcy
Tagi: Horror w Arkham LCG | Sekretne imię | Przerwany Krąg | Horror w Arkham | Galakta | arkham


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.