» Wieści » Nowe karty FNMowe

Nowe karty FNMowe

12-04-2005 10:26 | Gimli

Wizardzi zamieścili na stronie dotyczącej FNMów zdjęcia nowych kart promocyjnych, które będą rozdawane na tych turniejach. Oto one:rn
rnrn

Komentarze

string(15) ""

~Garfi

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Jurgenaut i maupa do bani, niesety nic nie warte folie. za to duress grywalny, ale teraz tu juz chyba wszyscy beda miec folie bo bylo ich duzo. coz nie zawsze bedą dawac karty o tak wysokiej grywalnosci jak fakty albo FTK
01-01-1970 01:00
~Wow

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Kird Ape o_O
01-01-1970 01:00
~dragonian

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Malpa i Juggernaut sa grywalne w T1 i mam na mysli ze rzeczywiscie sa grywalne. Ja bym chetnie zasycil komplet takich małpek. A duress to klasa sama w sobie
01-01-1970 01:00
~Wow

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
W czym Juggie jest grywalny?
01-01-1970 01:00
~dragonian

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
A jak myslisz od czego wziela sie nazwa decku 5/3?
01-01-1970 01:00
~.

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Od Skizzika?
01-01-1970 01:00
~Wow

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Co to jest deck 5/3?
01-01-1970 01:00
~Rider

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
taki naporowy-artefaktowy deck w T1
01-01-1970 01:00
~KmietO

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
A były pogłoski , że FOIl DCI będą fakty i terapia...
małpa jest du dupy , Duress wpozo a juggi taki sobie
01-01-1970 01:00
~dragonian

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Bo fakty i terapia tez beda co blo napisane na stronie wizardow.
01-01-1970 01:00
~IRON

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
GDZIE SA TERAPIE I FAKTY ?! co
01-01-1970 01:00
~Eld

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Sprawdź w lodówce, może tam się schowały
01-01-1970 01:00
~IRON

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
LOL . Pisalo na stronie Wizardow ze w nastepnych miesiacach mialy byc terapie i fakty, a z reszta walic to
01-01-1970 01:00
~Sumczas

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
\"bylo napisane\"...
01-01-1970 01:00
~Bubas

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
IRON: Walic co?wizardow czy fakty i terapie?precyzuj troche wypowiedzi..
01-01-1970 01:00
~Karol

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Ładne karty, wszystkie grywalne ale niestety nie wszystkich stać na deki do nich...
01-01-1970 01:00
~Reprover

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Fajnie że Juggi wrócił z obrazkiem do jedynej słusznej wersji.
01-01-1970 01:00
~pędzisz

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
kurcze ale narzekacie - a to są jedne z bardziej wartosciowych kart FNM jakie do tej pory wysżły (moze oprócz Trretopo village, knowledge i FTK\")
Duress może pobić rekord wartosci karty FNM, nalezący do tej pory do AK.
01-01-1970 01:00
~Garfi

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
sadze ze co do ceny nowy rekord ustanowi terapia. A duress nie ma szans mu dorownać. ale swoje będzie chodzic.
01-01-1970 01:00
~Marko

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Ludzie małpa do dupy? grywalna w RG w T1! Juggie wgrywalny w workoshop naporach! Duress wogole ogolnie grywalny. co wy gadacie? wszystkie 3 karty sa mocno grywalne. jak nie macie pojecia od T1 to nie mowicie ze malpa i juggie z dupy sa.
01-01-1970 01:00

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.