» Wieści » Nowa karta z Betrayers of Kamigawa.

Nowa karta z Betrayers of Kamigawa.

23-12-2004 12:17 | Fidel

Oto jak się prezentuje:

Karta ujawniona przez użytkownika o nicku ihavenoname na Rumor Mill.

Komentarze

string(15) ""

~L1

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
No i jednak fake. Jak ktos napisal znaczek edycji w srodku niepowinien byc pusty (tak jest na Ninja of Deep Hours). Pozatym ta ramka tez podejzanie wyglada. I ogolny efek.
01-01-1970 01:00
~Yoman

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Tak czy owak tylko głupiec mógł napisać że to słaba karta.
01-01-1970 01:00
~Bierzgal \"Jedi\"

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Heh, ludzie przecież nie ma podpisu \"™ & © 1993-2004 Wizards of the Coast, Inc.\" pod autorem :P. Sprawa była IMHO oczywista.
01-01-1970 01:00
~Woocash

Użytkownik niezarejestrowany
    Dozur !!!!
Ocena:
0
Jak możesz regenerować Creature jeśli ją poświęcasz ?? pomyśl...
Zabiszasz kolesia z własnej woli możesz go zregenerować..??
01-01-1970 01:00
~kolo-olo

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Jedi-->> Ta karte ma właśnie napisane \"\"™ & © 1993-2004 Wizards of the Coast\" ale w tym jest oczywisty błąd. Wszak BoK Wyjdzie w 2005 r. czyż nie??
01-01-1970 01:00
~flondra7

Użytkownik niezarejestrowany
    FAKE
Ocena:
0
To jest fake. po pierwsze rysunek jest upelnie nie critchlowa, i jest on tez niemagicowy jak ktos to wczesniej zauwazyl.Poya tzmi dowodami na fakowosc tej kartz y ktorzmi sie ygadyam porusyzlbzm rowniey fakt, ye w kamigawie ta naywa bz nie pryesyla. Jest ona jakas taka denna jsli wiecie o co mi chodyi. Takie naywz w kamigawiesie nei ydaryaja+jest ona ybzt nietzpowa

PS: COS MI NA KLAWIATURYE SIE P??????????? I YAMIAST Z JEST Y I NA ODWROR SORZ
01-01-1970 01:00
~flondra7

Użytkownik niezarejestrowany
    Kolejny dowód
Ocena:
0
Proponuję, aby administrator strony wykasował ze spoilera karte master of the last Hour, gdyż ona na pewno jest fake. Najlepszym dowodem na to wydaje mi się oczywisty fakt, a mianowicie to, że na żadnej z oficjalnyhc stron ( www.MTGnews.com , www.magicthegathering.com ) nie ma w żadnym ze spoilerów aktualnych na datę 31 grudzień 2004 (czyli aktualne) tej karty. Chyba ten kolo który dał tą kartę (jej skan) musiał ją skąd wziąsc a skoro nie z oficjalnej strony to budzi to ogromne wątpliwości.
01-01-1970 01:00

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.