» Wieści » Nazwa kolejnego bloku

Nazwa kolejnego bloku

16-12-2004 10:51 | newton

Pierwszy dodatek w bloku o roboczej nazwie "Control-Alt-Delete" będzie nosił nazwę "Ravnica - City of Guilds" i zostanie wydany 07.10.2005.rnWizardzi przedstawili rysunek tytułowego miasta, oto Ravnica:rn

Komentarze

string(15) ""

~MTGadept

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Watman, żyjesz jeszcze? Słyszałem że w Bielu kieeedyś jakieś turnieje T2 organizowałeś nie wiem czy tam mieszkasz dalej jak tak to przyjdź czasem do Gnoma :-)
01-01-1970 01:00
~stewart

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Piratof...... i kto tu \"kozaczy\" czlowieku? ja zaczynalem grac od tempestu wiec raczej mnie nieciesza twoje slowa przez ktora poczulem sie obrazony moje zdanie po ujrzeniu tej ilustracji zabrzmilo tak jak to napisalem i nie sadze ze \"kozacze\"
01-01-1970 01:00
~Swarog

Użytkownik niezarejestrowany
    Fajno
Ocena:
0
Art bardzo ladny, rzeczywiscie pierwsze skojarzenie to MM, ale mnie to nie przeskadza. Jesli chodzi o wtornosc i brak pomyslow, to kazdy blok po Mirrodinie /i wlacznie/ zapowiada sie coraz ciekawiej- nowe abilities, ciekawe fabuly. I przedewszystkim w kolko nie musze ogladac juz elfow- wreszcie grajac limity w kazdym bloku gram cos nowego. Dawniej grajac w MtG przywiazywalem wage tylko do mechaniki, a teraz moge rownierz nacieszyc sie artami, flavourami- teraz dopiero WotC pokazal pazury! Oby tak dalej nowa polityka Wizardow mi sie podoba /nawet nowy design bardziej podoba mi sie niz ten stary/.
01-01-1970 01:00
~Rainhold

Użytkownik niezarejestrowany
    :)
Ocena:
0
Skoro przypisujecie sobie wyższość to prosze. Gdybym powiedzial ile czasu gram to i tak byście nie uwieżyli. Maski to nowość w mojej kolekcji, a gdybym komus ja na plecy zarzucil to nielatwo by mu bylo chodzić :). Nie chodzi jednak o to aby ktoś komuś udowadniał, że jest lepszy. Tylko o dyskusję nad nowym dodatkiem. Każdemu podobają się inne rzeczy, ja po prostu twierdzę, iż tak liczne nawiązania do naszego świata nie świadczą o mnogości dobrych pomysłów. Bo każdy z nas i to za darmo bez łamania sobie głowy może wymyślać światy w konwencjachtego typu. Bierzemy atlas i jedziemy paluchem po mapie.
Na rany Wszechmogącego ludzie odpowiadający za Magica dostają GRUBĄ kasę, więc mogli by sie bardziej postarać.
01-01-1970 01:00
~watman

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
\"tylko ludzie ktorzy znaja sie na tej grze zauwazaja powiew ze strony mercidian masques\" - oby to nie byl taki sam powiew jak po maskach... tamten blok odrzucil najwiecej ludzi od magica - byl po prostu przerazliwie nudny...
01-01-1970 01:00
~MTGadept

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Piratesofthesevenseas dużo racji mieć!!!
01-01-1970 01:00
~Garwin

Użytkownik niezarejestrowany
    Autor arta
Ocena:
0
Arta namalowal Greg Staples. Tak pisze pod obrazkiem na magicthegathering.com :)
01-01-1970 01:00
~Rainhold

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
:) Dzienki za poprawke hhehe
01-01-1970 01:00
~Pirateofthesevenseas

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
zalosni jestescie, gracie w mtg po pare miesiecy gora 2 lata i kozaczycie jak to z dodatku na dodatek mtg upada...

jest wrecz odwrotnie - rozwija sie i tylko ludzie ktorzy znaja sie na tej grze zauwazaja powiew ze strony mercidian masques - a to daje mozliwosc pojawienia sie nowych piratów :-p tylko na to czekam bo miejsca w kolekcji mam az za duzo!!!
01-01-1970 01:00
~Rainhold

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Dla mnie rysunek wyglonda na robote Justina Sweeta. Oczywiscie zgadzam sie jestfajny ale gra w magica to nie tylko rysunki. Liczy sie klimat a komercjalizacji to chyba nie jest cos dobrego dla odbiorcow. Moze i przyciongnie to nowych graczy, ale co ze starymi. Karty napewno benda dobre, bo niby po co mieli by slabe wypuszczac! Kto by to wtedy kupowal.
01-01-1970 01:00
~jedi_gdi

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Miasto miazdzy suty ^^
01-01-1970 01:00
~kolo-olo

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
jak dla mnie to super!!
01-01-1970 01:00
~Zet

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Miasto - piekne, wspaniale i okazale.

Niebieski Ninja - dla mnie super. Jesli to jest common, to juz nie moge sie doczekac eRek.
01-01-1970 01:00
~Bierzgal \"Jedi\"

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
P-I-Ę-K-N-Y po prostu.
01-01-1970 01:00
~Paul

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Tymczasem jest już pierwsza karta z BoK - tak samo było z Kitsune Healerem, pamiętacie? Single karta ok. miesiąc przed pre.

LINK! http://forums.mtgnews.com/attachment.php?attachmentid=35559
01-01-1970 01:00
~Marcin

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
marzę to tym by ten blok był tak zajebisty jak ten rysunek...
01-01-1970 01:00
~johnny b.

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Ludzie ten art jest cudowny pod każdym względem (szczerze wątpię czy Alexander byłby w stanie namalować coś takiego ;) ) jeżeli klimat tego arta miałby w jakiś sposób odwzorawać klimat dodatku, to jedno jest pewne - będzie dobrze ;)
01-01-1970 01:00
~Sumczas

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Jak myslicie kto jest autorem tego artu?? Mi to osobiscie wyglada na Roba Alexandra.
01-01-1970 01:00
~dzidek

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
mi sie ten rysunek kojarzy z towerem z trzeciej czesci heroesow :P a \"wizjonerzy\" ktorzy na podstawie jednego art\'u potrawia juz zjechac caly blok kojarza mi sie z Timmy Power Gamerem z unglued...
01-01-1970 01:00
~Agrantar

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Rysunek dobry, faktycznie, miasto kojarzy się trochę z Maskami ^^ No i nie wiem czemu, ale jakoś wydaje mi się, że ten dodatek będzie wracał do poprzedniego klimatu pomalutku... Nie mówię, podoba mi się Mirrodin, Kamigawa trochę mniej (słabe karty ^^\'), ale takie coś tradycyjnego by było fajne :P
01-01-1970 01:00

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.