Joe Hill, Rogi
» Wieści » Marcowe bany

Marcowe bany

01-03-2005 07:51 | 2464

Zmiany dotyczą następujących formatów:rnrnStandard:rnArcbound Ravager jest zbanowanyrnDisciple of the Vault jest zbanowanyrnArtefaktyczne lądy są zbanowane (Ancient Den, Great Furnace, Seat of the Synod, Tree of Tales, Vault of Whispers, Darksteel Citadel)rnrnVintage:rnTrinisphere jest zrestryktowanarnrnSingleton:rnSkullclamp jest zbanowanyrnrnPowyższe zmiany wchodzą w życie 20 marca (24 marca w przypadku Magic Online).rnrnrnPonadto od 20 października 2005 wszystkie karty z dodatków Portal, Portal Second Age, Portal Three Kingdoms i Starter (1999 i 2000) staną się legalne w Vintage i Legacy.rnrnPierwszego października możemy się spodziewać następujących zmian:rnrnLegacy:rnImperial Seal jest zbanowanyrnrnVintage:rnPersonal Tutor jest zrestryktowanyrnImperial Seal jest zrestryktowanyrnrnWyjaśnienia dotyczące zmian pojawią się w najbliższy piątek w artykule Aarona Forsytha na MagicTheGathering.com.rnrnOficjalne ogłoszenie dotyczące zmian znajdziecie tutaj.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze

string(15) ""

~kmietO

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
o boze co sie tu zrobiło i czym ja bede grał w t2??? hmm niebęde grał w t2... bez komentaza jedne wielkie \"gówno\"
01-01-1970 01:00
~Deko

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
ehh, no to się porobiło... Ban Rava przyczynia się tylko do totalnego załamania meta. Wszystkoco gra zielonym powyjmuje h8 na artefakty przez co mamy średnio od 4 do 8 wolnych slotów -> wskakuja plowy mainowo iinne gówna. Powiadam wam super bedzie sie grało plow, witness i tak do usrania ;/
Poprzez ban podstawy Rava i KCI DCi pokazało prawdziwa klasę ;/ Moim zdaniem format T2 staje się praktycznie niegrywalny. Jeszcze gorzej aniżeli wczerśniej. Teraz tylko 1,2,3,4 tura vs. G/x po prostu Suppper.
01-01-1970 01:00
~pees

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Co zrobi restrict Trinisphere\'y oprócz pogorszenia matchupu aggro z combem i dominacji tego drugiego w meta? Decki, które używały Trini, nie mają jej czym zastąpić (Sphere of Resistance nie jest wystarczająco dobre). Popatrzyłem po zachodnich forach o Vintage, i tam ludzie są podobnego zdania...
Mówię tu o takim normalnym, powered. Bo w Polskim to raczej i tak niewiele zmienia...
01-01-1970 01:00
~IRON

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
mogli faktycznie zbanować tą witneskę w t2
01-01-1970 01:00
~IRON

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Jak dla mnie to już affi upadnie w t2. Mogli już te Arftyfaktyczne landy zostawić. Mi to wisi ale w ext mogli zbanować Viala i coś do affinity (choćby tą platyne) ale mi to tam wisi
01-01-1970 01:00
~pees

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Trinisphere :( Nieeeeeeeeeeeeeeeeee!
01-01-1970 01:00
~dragonian

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Zgadzam sie z restrictem Trinisphery w classicu oraz banem Rav i Discipla ale po kiego grzyba artifact landy?? Przeciez affinity na broodstarach i atogach i bez discipli nie bylo tak mocne. Po drugie bany dlugo spoznoine. Po trzecie bany mialy ustabilizowac srodowsiko a teraz bedzi 90% deckow w t2 gralo zielonym... Panow z DCI cos ciezkiego na glowe spadlo...
Zaleta jest tylko jedna wreszcie bedzie mozna spokojnie grac artefaktami w t2 i nie obawiac sie zniszczenia ich w pierwszej grze
01-01-1970 01:00
~out

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
...ale wiocha teraz ban rava za pół roku rotacja w ext wypadaja moje kochne urzy intuicje porty itp ... az strach sie bac co bedzie jak sie zabiora za exta (ihmo vila powinien wyleciec ale znajac genialne pomysły panów z góry wyleci duzo wiecej nie tak przełomowego) Zawołam tylko jak Kogut ze starego skeczu Dańca o Gołocie : \"Ogołooooocili mnie ...\"
01-01-1970 01:00
~szczawiu

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
no i doczekalismy sie tego ze nastapi zbanowanie calego decku. wspulczucia dla ludzi grających ravką i KCI

mogli chociaż landy oszczędzić. nie po to wywalali je w PCD alby teraz je rowniez banowac ( co bylo podobnie jak z clampem )

wielkie kondolencje dla kudzi grających tymi deckami
01-01-1970 01:00
~lol

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Myśle że te banny są dość dziwne. Na pewno są spoźnione o około rok bo przcież affi za pół roku rotuje z t2.

Poza tym uważem że bann ravagera i discipla w zupełności by wwystarczył bo KCI nie jest najsilnijszym deckiem a affi na broodstarach atogach itp nie byłoby już tak broken
01-01-1970 01:00
~Bierzgal \"Jedi\"

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Dostałem wielkiego kopa :( . Bany IMO bez sensu... Najnormalniej w świecie zabili mi deck... Dobrze, że przynajmniej mam jakąś alternatywę...
01-01-1970 01:00
~Pedrosik

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Hmm... zgadzam się ze wszystkimi skoro zbanowali lądy, ravagera i discipla to niech zbanują Eternal Witness. Teraz T&N będzie raczej rządził w T2. IMHO ravagera cena spadnie o 6, 7 zł takie jest moje zdanie. Ja nie narzekam na te bany w T2, ponieważ jestem posiadaczem affinity pod Extended. Mam nadzieje, że tam w najbliższym czasie nic nie zbanują.
01-01-1970 01:00
~don_metek

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Gdyby po prostu zbanowali Discipla i Ravagera, to ludzie by wrocili do Affi na Broodstarach czy czyms w tym stylu. Landy byly konieczne, ale czemu Disciple i Ravager? Chcieli sie upewnic ze Affi nie wstanie?
Pewnie Vialowi i Witnessce sie dostanie przy nastempnej okazji, bo teraz sie dopiero rozkrencom (Vial juz sie wlasciwie krenci w Exie :?).
01-01-1970 01:00
~grzesiu

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
No nie w sobotę kupilem sobie ravagera :[ ( ZA 8ZŁ HEHE) i dostał bana . Ze wzgledu na posiadane decki nie jest tak żle . Ciesze sie ze nie zbanowano viala i witnesski :] Bo to podstawa mojego decka :] Ale zbanować landy artekakrtyczne ?? Bez ravagera i discipla . No nie wiem czy to było potrzebne . Ale moge sie mylic bo nie gram jeszcze dostatecznie dlugo .
01-01-1970 01:00
~Przem

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Moim zdaniem głupio zrobili , poniewaz mieli oslabic affinity a w ten sposob wycofali 2 decki z T2 . Teraz KCI staje sie tez niegrywalne , za to decki z kolorem zielonym sa bardzo mocno przesadzone , teraz cena eternal witnessa jeszcze wzrosnie i bedzie on czołową kartą w T2 . Decyzji panów z DCI nie rozumiem.......
01-01-1970 01:00
~Maraxus_PL

Użytkownik niezarejestrowany
    bany
Ocena:
0
Mieli osłabić Affinity a nie wycofać je z t2. Po drugie: Eternal Witness też powinna polecieć. Jedyna dobra rzecz to to, że powstanie być może kilka ciekawych decków, które dotychczas z uwagi na affinity nie mogły wyjść poza casualowe granie. Szkoda, landy powinni zostawic, to przynajmniek kci można by pograć.
01-01-1970 01:00
~Rex

Użytkownik niezarejestrowany
    heh
Ocena:
0
A gdzie ban witneski w takim razie ? bez sensu te bany, wystarczylo imho artefaktyczne lady pobanowac to by wystarczylo. Pozatym cera ravagera az tak bardzo raczej nie spadnie bo wciaz syci w extended- najwyzej ze tam tez go zbanuja co pewno kiedys nastapi :/
01-01-1970 01:00
~Bubu

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Bany daje DCI a nie wizardzi ,tak gwoli przypomnienia..

\"Cos mi zrobil,bandyto jeden..??
Nie marz sie, chlopaki nie placza\"
01-01-1970 01:00
~RagingGarth

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Z punktu widzenia posiadacza kart, na bany nie narzekam =]
01-01-1970 01:00
~Ziomek

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
heh, ja uważam, że skoro chcieli zbanować kci i affinity i mieli zamiar zbanować landy wystarczyło je zbanować bo chyba disciple i ravager po banie landów byłyby już i tak nie groźne. Nawte jeśli ktoś zrobilby z nimi deck to juz na pewno nie miałby takiej siły jak kiedyś. No i chyba brakuje banu Eternall Witness cyba by się przydał żeby wyrównać siły w t2.
01-01-1970 01:00

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.