» Wieści » M:tG do zassania

M:tG do zassania

25-03-2001 11:13 | Przemek 'Draker' Prekurat

W dziale Download pojawiła się prawdziwa perełka - M:tG na PC Microprosu.

Komentarze

string(15) ""

~profit

Użytkownik niezarejestrowany
    czy sa do tego cacka jakies dodatki?
Ocena:
0
j/w
Ma ktos jakis dodatek z nowymi kartami?
Moze patch, zeby mozna bylo grac w multiplay'a?
01-01-1970 01:00
~Duster

Użytkownik niezarejestrowany
    uaktualnienia
Ocena:
0
Dolaczam sie do prosby kolegi. Dajcie znac to tez wrzuce na serwer.
01-01-1970 01:00
~FallenAngel

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
qwa przeciez ten transfer jest żałosny......
01-01-1970 01:00
~Kret

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Popieram przedmowce - panowie, moze by tak jakiegos mirrora na lepszym laczu strzelic?
01-01-1970 01:00
~Draker

Użytkownik niezarejestrowany
    transfer
Ocena:
0
Tak to jest jak duzo osob na raz sciaga...
01-01-1970 01:00
~Rzuf

Użytkownik niezarejestrowany
    patch
Ocena:
0
chyba jest patch na m-playa , nazywa sie manalink/ nie wiem czy nie myle z MtGencykolpedia/. Mam ta gierke, ale nie wesje instalacyna.. brak wpisow do rejestru. Czy ktos moglby mi podac jakie wpisy robi ta giera ??? pliz
01-01-1970 01:00
~Vader

Użytkownik niezarejestrowany
    Transfer
Ocena:
0
Ja ściągnąłem przez FTP i transfer był zacny (8 KB/s).
01-01-1970 01:00
~popkorn

Użytkownik niezarejestrowany
    dodatki
Ocena:
0
jest dodatek. NAzywa sie Spells of the Ancients i zawiera karty z Arabianow i Antykow, czesc z Revised ( duale np.)Jest tez MAnalink - latka umozliwiajaca gre w multi. Mam i to i to.
01-01-1970 01:00
~Delta

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Dobry artykuł, przydałoby się trochę więcej wyjaśnień dla początkujących i ogólne porady w graniu przeciwko konkretnej talii.
01-01-1970 01:00
~Baklazan

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Rzeczywiscie bradzo dobry artykul. Przydalo by sie jakies inne wersje tego decku jesli wogole one sa :)
01-01-1970 01:00
~Effect

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
bardzo cieszy mnie to, ze artykul Wam sie spodobal, ale wersji stasisa jest tak duzo, jak kart w mtg;P, wiec troche bezsensowne byloby ich pisanie, ale w nastepnym arcie(jesli bedziecie chcieli) obiecuje ze pojawia sie rozne warianty deckow
01-01-1970 01:00
~Pan_Yan

Użytkownik niezarejestrowany
    cool
Ocena:
0
a ja bym chcial wiedzieć ile takie cuś orientacyjnie kosztuje (najlepiej po krakowskich cenach)
01-01-1970 01:00
~Vader

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Najlepiej powysyłajcie Effectowi (adres po kliknieciu na jego ksywe ponizej) wasze wersje Stasisow z jakims opisem i objasnieniami, a on je umiesci w nastepnym artykule.
01-01-1970 01:00
~Sligar

Użytkownik niezarejestrowany
    Dobre, ale ...
Ocena:
0
\" Oczywiście grę najlepiej jest zacząć mając Stasisa na ręce. Bez niego raczej nie należy kontynuować gry, gdyż a nóż na złość (szczególnie na turniejach) nam nie dojdzie i z wygraną możemy się już praktycznie pożegnać. \" <-- to stwierdzenie jest nieprawdziwe, jako ze wynika z niego, iz nalezaloby muliganowac kazda reke bez stasia, co jest ewidentna bzdura, bo po pierwsze mamy impulsy (1000 razy lepsze od brainstormow w kontroli, a szczegolnie w stasiu) a po drugie gre mozna spokojnie wygrac stasia nie wystawiacjac, bo to w koncu morph zabija :) a do czasu dociagniecia morpha/stasia gra sie tym jak mono U controlem, zreszta sam juz nieraz wygrywalem tym dekiem gre nie ujrzawszy stasia az do konca :)
01-01-1970 01:00
~Grendel

Użytkownik niezarejestrowany
    Iron Maiden
Ocena:
0
W sumie nieźle się sprawdza. Z morphem często jest sporo problemów (na untap też trzeba mieć manę itp.), a przeciwnik ma zapchaną łapkę (mało wystawia, bo ma mało mana), więc żelazna dziewica to dobre rozwiązanie (szczególnie na drugiego staziza).
01-01-1970 01:00
~zgredek

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
moim zdaniem lepiej dziala chronaTOG+ROOT MAZE morpling i countespell som za drogie jak na ten deck counter po wystawieniu stazy bedzie trudny do rzucenia= koszt
01-01-1970 01:00
~silmarillion

Użytkownik niezarejestrowany
    Nie zgodzę się że Impuls jest lepszy...
Ocena:
0
Strasznie jest irytujące jak z 4 kart 4 są dobre i 3 z nich idą na spód ...poza tym impuls jest droższy
P.S.Aczkolwiek wnerwiające jest również jak z braina podejdą trzy nieprzydatne karty :)) Ale dużo mniej wnerwiające
01-01-1970 01:00
~Effect

Użytkownik niezarejestrowany
    niezly z ciebie top decker sligar
Ocena:
0
skoro twierdzisz ze gre wygrywales samym mrophem nie ujrzawszy do konca stasisa to ci karty kusilay sycaca dochodzic w szczegorlnosci ze w tym decku gra bardzo duzo landow, a roznego rodzaju counterspelle sa drogie...
ciekawe jak radzisz sobie z white weeni jak wystawi 3 krity i zrobi gedona...
szczerze zycze Ci dalszych skucesow w grze stasisem...
A tak na dobra sprawe to wyjmi je z decku w koncu jest morphling:P
01-01-1970 01:00
~Josif/Sasha

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Ach, łezka się w oku kręci...
Swego czasu też bawiłem się Stazą, głównie w wersjach bezstworkowych.
Zabijałem Thumbscrews, a czasem Power Leak albo Errant Minion.
Na ataki stworków Propaganda najlepsiejsza, nawet ArmaGedon niestraszny ;)
Zrobił ktoś kiedyś grywalnego decka U/W na locku Kismet/Stasis?
01-01-1970 01:00
~Eld

Użytkownik niezarejestrowany
    ???
Ocena:
0
1. Moj kumpel gra takim deckiem. Ma jeszcze Howling Miney i Feldon\'s Cane zeby sie nie przewinac.
2. Impulsy sa 10000000x lepsze od brainstormow bo jak w tych 3 kartach z goory nie bedzie staszka to ten brainstorm nic nie rozwiazuje, bo i tak musisz dwie odlozone karty znow dobrac. Z impulsa mozesz przerzucac co daje wieksze mozliwosci w szukaniu staszka.
3. Ja gralem z 1 Morphem i 1 Iron Maiden jako finisherami. Gralem na 62 karty. No i gralem Spellbookiem i 1 mainowa misdirection.
01-01-1970 01:00

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.