Long Autumn preview #4
|
Zieziór
Wielkimi krokami zbliża się data "wydania" naszego setu. Póki jednak jeszcze ona nie nadeszła, prezentujemy kolejne dwie karty, pierwsza to Dazzling Lancemistress - i ta oto przemiła pani prezentuje nam nową mechanikę: feint oraz, przy okazji, flavour klanowy. O mechanice dużo mówić nie trzeba, wystarczy przeczytać, jak działa; jednak klany lub, inaczej, plemiona to coś godnego uwagi. Wszystkie białe stwory nie będące ptakami należeć będą do jednego z dwóch klanów: walecznych Mirmiłowów lub opanowanych i skorych do współpracy Kiryłów. Plemiona te, mimo różnic, nie prowadzą ze sobą wojen ale też i rzadko wspomagają się; szczególnie jeśli Kiryłowie nie wystąpią z propozycją sojuszu.rnWięzi klanowe są bardzo silne - my oddamy to za pomocą mechanik pokrewnych Sliverom i ogólnie tribalowi czasów Onslaught (dla dorosłych i ciekawych: po otworzeniu zdjęcia w nowym oknie zamieńcie ostatnią cyfrę na pierwiastek trzeciego stopnia liczby 343 - zobaczycie inną propozycję flavourową, która, niestety, nie może ukazać się oficjalnie)rn[img=http://forum.polter.pl/download.php?id=1308]rnDruga karta prezentuje, jak dobrze potrafią się bawić koboldy. Cóż to za stwory? Pamiętacie naszą mitologię? Wredne, małe i złośliwe, do skrzatów sikających do mleka podobne? W przeciwieństwie do zachodnich (celtyckich) goblinów my mamy koboldy - a zabawy będzie z nimi przynajmniej tyle samo. Tylko uważajcie na nie bo szybko giną...rn[img=http://forum.polter.pl/download.php?id=1359]
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę