» Wieści » Lipcowa karta FNM

Lipcowa karta FNM

23-06-2004 20:19 | XaN007

Lipcową kartą, którą będzie można otrzymać na FNM będzie prawdopodobnie Treetop Village. Mam nadzieję, że tym razem karta jest prawdziwa, a nie tak jak ostatnio - podrobiona. Oto jak się ona prezentuje:

Komentarze

string(15) ""

~Czajfoos

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
To tak po pierwsze primo jakos nie wydaje mi sie zeby pirat mial jedna bombe w decku na pre bo grajac ze mna widzialem na wlasne oczy (a chyba nie jestem slepy) jak zagrywal druga majac jedna w grobie ......

A po drugie nie wiem pirat czemu tak nie pochwalasz procederu majacego miejsce w bardzie skoro sam w nim uczestniczysz , A o sedziowaniu na JSS juz nie powiem bo chyba nie tylko ja widzialem jak ktos kto sedziawal (jego imienia nie podam :P ) podpowiadal jednemu z uczestnikow (konkretniej bratu) jak ma sie Sajdowac koniec Wywodu
01-01-1970 01:00
~sobek

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
no ja bym sie nie czul taki rozgrzeszony pirat, wszyscy widzieli jak zagrales druga w grze z czajfoosem, a teraz piszesz ze miales tylko jedna - wiesz jak to wyglada
01-01-1970 01:00
~pirateofthesevenseas

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
jeszcze jedno - ja nie jestem organizatorem tylko sędzią na turniejach i nie mam NIC wspólnego z nagrodami...

BTW nie pamiętam żebym kiedyś się na turnieju pomylił co do zasad (jak tak niech mi ktoś powie w twarz- tylko nie żartujcie mi z tą sferą) a na 1 level wystarcza 70% prawidłowych odpowiedzi w pytaniach o zasady...
01-01-1970 01:00
~pirateofthesevenseas

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
a) sędziowanie z levelem 0 jest dozwolone - wtedy k-value turnieju nie może przekaraczać 8

b) smoki które miałem kupowałem PRZY ŚWIADKACH od uczestników turnieju!!! jednego wcześniej dostałem od brata który wygrał go na JUNIOR SERIES

c) sytuacja z thoughtcastem jest jak najbardziej oczywista i nie po to czytam wszystkie rulingi żeby nie wiedzieć, że tak można... popostu \"kolorowanie\" many spherą to mana ability które zagrywam JUŻ PO OBLICZENIA KOSZTU SPELA

d) co do dwóch bomb - sory że wzieliście mój żart na temat 2 bomb w moim zestawie na serio ;-( widział ktoś drugą?? bo ja nie...

czuje się rozgrzeszony
01-01-1970 01:00
~[Królik]

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Do tego jeszcze ten przekonywujący język. ;)
01-01-1970 01:00
~Paul

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Ludzie, o czym wy gadacie :) News jest o treetop village FNM... Proponuje przenieść dyskusję na forum, a komentarze usunąć.
01-01-1970 01:00
~sire

Użytkownik niezarejestrowany
    ech
Ocena:
0
az mi wstyd za pana no nome( bo jest z Krk)... zamiast pisac brednie moze zaczniesz czytac rulesy, bo grasz pewnie od baardzo dawna jestes specem itd a nie wiesz na czym ona polega...
nadajecie ze jest zalosnie z Mtg i w sumie macie racje: jak cos takiego czytam to fakt jest slabo.
Poza tym dziwi mnie brak zaufania do innych graczy, swoich znajomych. Ja bym sobie dal reke za czajfoosa odciac. :P:P

CwK:a moze chcesz gdzies moda na forum?? z takimi wiadomosciami Macros, !Dev czy Asthner przy Tobie wysiadaj, moglbys nas czegos nauczyc :P
01-01-1970 01:00
~Agrantar

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
No i wszystko jasne, można coś takiego zrobić =]
01-01-1970 01:00
~lechu2k

Użytkownik niezarejestrowany
    hahhahahhahahahahahhahahaa
Ocena:
0
ludzie wezcie sie najpierw nauczcie grac w mtg a pozniej zacznijcie komentowac. Oczywiste jest ze mozna zrobic tak ze sfera jak to opisal No name, i sedzia mial racje w drugim przypadku zreszta tez, jest to mozliwe bardzo rzadko ale mozliwe. Najbardziej mnie rozsmieszyla rozkminka CwK , hahaha stary congratz
01-01-1970 01:00
~Cthulhu-PL

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
409.1. Playing a spell or activated ability follows the steps listed below, in order. If, at any point during
the playing of a spell or ability, a player is unable to comply with any of the steps listed below, the
spell was played illegally; the game returns to the moment before that spell or ability was played
(see rule 422, “Handling Illegal Actions”). Announcements and payments can’t be altered after
they’ve been made.
409.1a The player announces that he or she is playing the spell or activated ability. It moves from
the zone it’s in to the stack and remains there until it’s countered or resolves. In the case of
spells, the physical card goes onto the stack. In the case of activated abilities, the ability goes
onto the stack without any card associated with it. Each spell has all the characteristics of the
card associated with it. Each activated ability that’s on the stack has the text of the ability that
created it, and no other characteristics. The controller of a spell is the player who played the
spell. The controller of an activated ability is the player who played the ability.
409.1b If the spell or ability is modal (uses the phrase “Choose one —” or “[specified player]
chooses one —”), the player announces the mode choice. If the spell or ability has a variable
mana cost (indicated by {oX}) or some other variable cost, the player announces the value of
that variable at this time. If the spell or ability has alternative, additional, or other special costs
(such as buyback or kicker costs), the player announces his or her intentions to pay any or all of
those costs (see rule 409.1f). You can’t apply two alternative methods of playing or two
alternative costs to a single spell or ability. Previously made choices (such as choosing to play a
spell with flashback from his or her graveyard or choosing to play a creature with morph face
down) may restrict the player’s options when making these choices.
409.1c If the spell or ability requires any targets, the player first announces how many targets he or
she will choose (if the spell or ability has a variable number of targets), then announces the
targets themselves. A spell or ability can’t be played unless the required number of legal targets
are chosen. The same target can’t be chosen multiple times.
409.1d If the spell or ability targets one or more targets only if an alternative, additional, or special
cost (such as a buyback or kicker cost) is paid for it, or if a particular mode is chosen for it, its
controller chooses those targets only if he or she announced the intention to pay that cost or
chose that mode. Otherwise, the spell or ability is played as though it did not have those targets.
409.1e If the spell or ability affects several targets in different ways, the player announces how it
will affect each target. If the spell or ability requires the player to divide or distribute an effect
(such as damage or counters) among one or more targets, or any number of untargeted objects or
players, the player announces the division. Each of these targets, objects, or players must
receive at least one of whatever is being divided.
409.1f The player determines the total cost of the spell or ability. Usually this is just the mana cost
(for spells) or activation cost (for abilities). Some cards list additional or alternative costs in
their text, and some effects may increase or reduce the cost to pay. Costs may include paying
mana, tapping permanents, sacrificing permanents, discarding cards, and so on. The total cost is
the mana cost, activation cost, or alternative cost, plus all cost increases and minus all cost
reductions. Once the total cost is determined, it becomes “locked in.” If effects would change
the total cost after this time, they have no effect.
409.1g If the total cost includes a mana payment, the player then has a chance to play mana abilities
(see rule 411, “Playing Mana Abilities”). Mana abilities must be played before costs are paid.
409.1h The player pays the total cost in any order. Partial payments are not allowed.
Example: You play Death Bomb, which costs {o3}{oB} and has an additional cost of
sacrificing a creature. You sacrifice Thunderscape Familiar, whose effect makes your
black spells cost {o1} less to play. Because a spell’s total cost is “locked in” before
payments are actually made, you pay {o2}{oB}, not {o3}{oB}, even though you’re
sacrificing the Familiar.
01-01-1970 01:00
~ReCo

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
w sprawie sfery; jeśli już podajesz sytuację jako przykład błędu sędziego to byłoby fajnie gdybyś miał rację; niestety mylisz się, ten trick działa,

po tym jak thougcast zostanie położony na stack zostaje ustalony jego koszt czyli 1U; ten koszt zostaje w tym momencie zapamiętany, następnie można poświęcić sferę co nie zmieni kosztu czaru gdyż został on już ustalony; proponuję najpierw poczytać rulingi zamiast niesłusznie besztać sędziego
01-01-1970 01:00
~gumiś

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
o mamo... chyba was zawiode, ale sytuacja ze sfera jest mozliwa. to tak samo jak zagaranie frogmite\'a majac na stole tylko black lotusa.
01-01-1970 01:00
~CwK

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Buehehe Brak Nicku.. co do tej sytuacji ze spherą to bardzo mi przykro ale to nie jest możliwe.. o ile mi wiadomo spell na stacku kładzie sie po zapłaceniu CC.. :) I wtedy dopiero liczy sie affinity.. po poswieceniu sphery sciagnał mane do poola i zostały 2 artefakty.. co oznacza że musi dopłacić jeszcze oprócz niebieskiej many ze sfery 2 dowolne albo wogoole nie wsadzi Thoughtcasta na stack.. co to wogoole znaczy że on se położył na stack a potem płacił casting cost?.. buehehe sędzia pierwsz klasa.. tylko pozazdroscic..
01-01-1970 01:00
~no name :)

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
lol, taka sytuacja nie jest możliwa.
01-01-1970 01:00
~no name :)

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Jak do diabła można wyciągnąć dwie identyczne karty z jednego opakowania????????
01-01-1970 01:00
~Brak nicku

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Co do sytuacji ze sphera mi sie wydaje ze jest to jak najbardziej mozliwe. A co do bomby... hmmmm zdażają sie że ludzie wyciągają po 3 erki więc niby czemu nie 2 bomby? Chociaż mało mi sie to prawdopodobne wydaje... Ale i tak sędzia jest the best :) gdyby nie sędzia nasz to by wogule w bardzie nie było nawet juniorów...
01-01-1970 01:00
~rysiu

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
@brak nicku: a ja mówię, że nie będziemy mieli sprzedawcy, który leszczy dzieciaków jak go pobijecie, że nie dostajemy fnm\'ów...

Takie cwaniaczki jesteście to się chociaż podpisujcie jakoś nickami a nie srajcie w pory powiedzieć się komuś czegoś wprost (jak takie komenty można nazwać \"wprost\")
01-01-1970 01:00
~lol

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
noname: te dwie przedstawione przez Ciebie sytuacje sa jak najbardzjen mozliwe wiec wasz sedzia mial racje...
01-01-1970 01:00
~Brak nicku

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Rany..... Pirat te Giant Growthy i Smoki kupił!!! (albo wymienił się nie pamiętam ), wiem to bo sam przy tym byłem...Tu chodzi o 3 inne smoki bo GIanty dostali wszyscy. Chodzi o 3 pozostale smoki tzn 1 miejsce dostalo 2 dostalo 3 dostalo 4 dostalo. Zostal jeszcze jeden do wolosowania na wszystkich uczestnikow turnieju! i wylosowalo je miejsce 5. A teraz gdzie dla 6,7, i 8... Macie racje, że to co się dzieje w polskiej scenie MtG jest wręcz żaosne i śmieszne w porównaniu z innymi krajami... Może czas napisać do Uni o dofinansowanie :) jak rolnicy dostali na świnie to my chchemy na turnieje :)
01-01-1970 01:00
~no name :)

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Po pierwsze: Sędziowanie z levelem 0 (słownie zero) jest niedopuszczelne ponieważ prowadzi do wypatrzania meczów. Przykład: Wg. sędziego z Krakowa (wiadomo o kogo chodzi) możliwa jest następująca akcja: gracz ma na stole 2 artifact landy i chromatic sphere, kładzie na stos thoughtcast\'a (wg. sedziego thoughtcast kosztuje 2 mana, ponieważ na stole są 3 artefakty), następnie odpala sferę po niwbieską manę, bo w żade inny sposób nie może dostać niebieskiej many do poola i płaci 2 mana za czar, który kosztuje 3 mana. Buahahahahaha!!!!!! Niezły sędzia.
Po drugie: pirateofthesevenseas posiada w swoim albumie oprócz 3 (niby nie brakujących) smoków jeszcze 3 Giant Growth\'y z JSS. Czy to aby nie dziwne?? A może to zrządzenie losu?? Hmmmm.
Po trzecie: Super sędzia krakowski powiedział, że to możliwe na pre 5D, żeby wyciągnąć z jednego startera 2 Pyrite Spellbomby (żadna nie foliowa)!!!!! O zgrozo!!!!! Pomijam fakt, czy to było oszustwo, czy nie, ale wyciągnięcie dwóch takich samych kart z jednego startera nie jest możliwe. (Jako arkument supersędzia podał, że starter to takie 3 boosterki ze sobą połączone!!!) Buahahahaha!!! To ja chce 3 moxy z jednego startera!!!!
Konkludując, Magic był fajną grą kiedyś, teraz jest chore to co się w Polsce z tą grą dzieje (nie tylko w Krakowie-proszę zobaczyć nagrody jekie będą na MP 2004, dramat), dlatego chyba czas zająć się czymś innym bo to już nie jest śmieszne, to jest po prostu żałosne.
PS. Pozdrowienia dla wszystkich, którzy traktują tą grę jako zabawę i dostarcza im ona przyjemności, bo mnie niestety już nie. :(
01-01-1970 01:00

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.