» Wieści » Info o turniejach

Info o turniejach

17-03-2001 23:45 | Przemek 'Draker' Prekurat


Komentarze


~Vader

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Dzieki Coras, ale to już zostało powiedziane.
01-01-1970 01:00
~AceShaker

Użytkownik niezarejestrowany
    Activited Ability
Ocena:
0
Czy można skontrować Counterspell\'em lub inną kontrą activited ability?
01-01-1970 01:00
~durszlak

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Czy jak wystawie nightmare to jego sila rosnie wraz ze wzrostem swampow w mojej puli?
01-01-1970 01:00
~WiewiorPL

Użytkownik niezarejestrowany
    do Bublika - duress
Ocena:
0
liczy sie ostatnio wydrukowana wersja, czyli w tym przypadku reveal
01-01-1970 01:00
~coras

Użytkownik niezarejestrowany
    Kłopot ze Spider\'em
Ocena:
0
Zouave nie ma racji, racje ma Volrath. Nie ma znaczenia czy Spider ma flying. W momencie deklarowania blokerów Spider \"dostaje\" flying i moze zablokowac elfy (blokuje tak jakgdyby MIAŁ tego fly\'a).

Pozdrawiam --->CORAS
01-01-1970 01:00
~bublik

Użytkownik niezarejestrowany
    duress
Ocena:
0
czy jezeli rzucam duressa na playera to on pokazuje reke wszystkim czy tylko mi? w Urza\'s Saga jest \"look at target player\'s hand\", a w 7ed. jest \"target player revals hand\". to jak z tym jest ????
01-01-1970 01:00
~filon

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
jak discarduje karte z reki to ona idzie do graveyardu czy wypada z gry????????????
01-01-1970 01:00
~ssr

Użytkownik niezarejestrowany
    pytanie
Ocena:
0
czy jezeli ktos mi kontruje czar to tapuje landy jego kosztu czy po kontrze landy mam odtapowane?? prosze o odpowiedz
01-01-1970 01:00
~mK87

Użytkownik niezarejestrowany
    odp.
Ocena:
0
Do filona: karta idzie do grevardu
chyba ze ktos ma na stole karte ktora mowi:jezeli ktos discarduje karte to ta karta idzie po za gre(jezeli taka karta jest)

Do ssr: landy masz stapowane.

P.S.Anonimek zagladaj czesciej:)
01-01-1970 01:00
~anonimek

Użytkownik niezarejestrowany
    Spider + Ranger
Ocena:
0
Czesc.
Volrath ma oczywiscie racje - zasugerowalem sie tekstem jaki zostal podany, a nie tym jaki jest w rzeczywistosci (as tough ~~it~ has flying).
Pozdrawiam,
Jacek \"Anonimek\" ZNiszczol
01-01-1970 01:00
~_Volrath_

Użytkownik niezarejestrowany
    Spider + Ranger
Ocena:
0
Pytanie
Jeżeli przeciwnik atakuje mnie kartą Treetop Ranger (może być blokowana tylko przec
stwory z Flyingiem), a ja mam na stole Spidera (może blokować stwory z lataniem),
to mogę nim zablokować?

Odpowiedź
Nie, gdyż Spidery mogą blokować stowry z Flyingiem, a Treerop Ranger Flyinga nie ma.

Zla odpowiedz. Spider moze blokowac Treetop Rangera, bo blokuje as tough ~it~ has flying.

best regards : Volrath
01-01-1970 01:00
~Zouave

Użytkownik niezarejestrowany
    Poprawka do Pyt-Odp
Ocena:
0
Pytanie
Jeżeli przeciwnik atakuje mnie kartą Treetop Ranger (może być blokowana tylko przec
stwory z Flyingiem), a ja mam na stole Spidera (może blokować stwory z lataniem),
to mogę nim zablokować?

Odpowiedź
Nie, gdyż Spidery mogą blokować stowry z Flyingiem, a Treerop Ranger Flyinga nie ma.

+++
Przeciez nie jest powiedziane, ze Spider moze blokowac TYLKO stwory z flyingiem.
A poprawna odpowiedz to chyba: Nie, poniewaz Spider nie ma zdolnosci Flying.

Pozdrawiam
Zouave
01-01-1970 01:00

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.