» Wieści » Hubert Jaskólski Mistrzem Polski 2005 w Magic: the Gathering

Hubert Jaskólski Mistrzem Polski 2005 w Magic: the Gathering

11-09-2005 18:06 | Bazyl

Mistrzem Polski 2005 został Hubert "Ogr" Jaskólski (Mono U Tron) inkasując tym samym 1500zł. Pokonał w finale Leszka "lechu2k" Rodzenia (White Weenie). Radosław "Ishan" Kaczmarczyk (BG) został trzecim zawodnikiem naszej drużyny narodowej. Gratulujemy!
W komentarzach umieszczajcie opinie o organizacji tegorocznych Nationalsów i ich otoczce. Co byście zmienili, co Wam się podobało?

Skład Top8 oraz ich talie:
Radosław Kaczmarczyk: BG
Hubert Jaskólski: Mono U Tron
Tomasz Pikos: Gr Tooth
Adam Urban: GB Cloud
Leszek Rodzeń: White Weennie
Łukasz Kotowicz: Mono U Control
Wojciech Czerepak: BG Rats
Krzysztof Nega: Enduring Ideal

Leszek otrzymał 1200zł, a Radek 800zł.
Tomkowi Pikosowi za czwarte miejsce przypadło 600zł.
Pozostałym finalistom po 250zł.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze

string(15) ""

~Stobek

Użytkownik niezarejestrowany
    standingi
Ocena:
0
http://www.isa.pl/magic/tekst.php?id=220
01-01-1970 01:00
~Bazyl

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Spisy ma chyba tylko firma Isa, proponuje mailnac do nich zeby wrzucili. ( [email][email protected][/email] to mail Marcela, ktory moze Wam pomoc)
01-01-1970 01:00
~ogr

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Jesli chodzi o moj deck, to jest to deck Nobushity z top8 japonskich nationalsow i jest zajebisty:)
01-01-1970 01:00
~uHo

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Po co ci spisy, skoro deck designer decka mistrza Polski to \" Jakis Japonczyk\"...
01-01-1970 01:00
~Sumczas

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
A po co? Nie wystarczy Ci inforamcja jakimi deckami grali zawodnicy? Netdecker!
01-01-1970 01:00
~KmietO

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
a moze tak podacie spisy deckow ????
01-01-1970 01:00
~lechu2k

Użytkownik niezarejestrowany
    zonk
Ocena:
0
haahahahaha wybacz za pomylke , karty odsylam mamutowi :)
01-01-1970 01:00
~Czarny

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Lechu2k: Tylko taka mała poprawka. Nie dziękuj Dominikowi z Ostródy tylko Mikołajowi Domin :) Pokręciło Ci się imię z nazwiskiem:P
01-01-1970 01:00
~czery_

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
no to ja byłem w top 8 (ale nie wiem na którym miejscu) i reflektowałbym ewentualny wyjazd do Japonii
01-01-1970 01:00
~Lack

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Te mistrzostwa były ukartowane!

Już w sobote isa zdecydowała kto wygrał:
Mistrzostwa Polski 2005 - 10 września 2005 - 14:57
Mistrzem Polski 2005 został Hubert Jaskólski (Blue Urzatron). Drugie miejsce zajął Leszek Rodzeń (White weenie). Skład National Teamu uzupełnia Radosław Kaczmarczyk (GB Aggro). Gratulacje! Feature matche oraz inne informacje dotyczące turnieju znajdują się na tutaj.

:-)
01-01-1970 01:00
~ehh

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
czemu w polsce wszystko wychodzi do dupy, potem wszyscy ludzie na to narzekaja, ludzie odpowiedzialni za to gowno wiedza o tym i maja to w dupie i nic z tego nie robia... za rok znowu bedzie porazka jak zawsze z reszta... to jest mozliwe tylko w naszym kraju
01-01-1970 01:00
~Ishan

Użytkownik niezarejestrowany
    national team
Ocena:
0
z tego co mowil ajki to w przypadku gdy zawodnicy z top4 napisza stosowne oswiadczenie o tym ze sie nie wybieraja na worldsy to miejsca przechodza na nastepne osoby z top8
01-01-1970 01:00
~czery_

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
chciałem sie zapytać czy national team przechodzi na nastepnych graczy(tak mówił mi sędzia)???
01-01-1970 01:00
~RagingGarth

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Watman: za tobą!
01-01-1970 01:00
~watman

Użytkownik niezarejestrowany
    deck caleba
Ocena:
0
a, jeszcze raz moja skleroza sie odezwala:
deck caleba to byla g/b controla o NAZWIE br rats :)
01-01-1970 01:00
~MTGadept

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Szczerze mówiąc że nagroda będzie wyższa jak 1500zł. oczywiście gratsy
01-01-1970 01:00
~Ober

Użytkownik niezarejestrowany
    klocki
Ocena:
0
nie masz co życzyć powodzenia national teamowi, bo niestety Leszek i Pikos się wyłamali. Powstrzymam się od dalszych komentarzy, ludzie mają swoje powody.
01-01-1970 01:00
~watman

Użytkownik niezarejestrowany
    gratsy, thxy i inne takie :)
Ocena:
0
po pierwsze: gratuluje calemu t8, hubertowi oczywiscie w szczegolnosci :)
po drugie: dzieki wszystkim za najprzyjemniejsze MP z tych, ktore dotychczas dane mi byl grac/sedziowac - naprawde przyjazna atmosfera, bez dq, bez walowania i ogolnie w porzadalu :)
po trzecie: ober, jeszcze nie umarlismy w butach - nie wiem jeszcze jak sie sytuacja skonczyla, ale byc moze uda sie wyslac polakow na worldsy, wierz mi :>
01-01-1970 01:00
~Maraxus_Pl

Użytkownik niezarejestrowany
    .
Ocena:
0
Gratsy dla top 8 i powodzenia na mistrzostwach świata.

Za rok stawiam na Cephalid brothers. W tym roku chłopaki musieli wybrać między rodziną a sławą i wybrali to pierwsze. Ale za rok ...
01-01-1970 01:00
~Ober

Użytkownik niezarejestrowany
    pieski
Ocena:
0
ehh, polaki - głupi naród, anyway gratz top 8 jeszcze raz :-)
01-01-1970 01:00

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.