» Wieści » Elfy idą na wojnę

Elfy idą na wojnę

|

Elfy idą na wojnę
Na stronie wydawnictwa Fantasy Flight Games pojawił się kolejny tekst przybliżający karty z Realm of the Phoenix King, najnowszego rozszerzenia do gry karcianej Warhammer: Invasion, drugiego battle packu z serii The Capital Cycle. Oprócz nowych kart wsparcia dla wysokich elfów możemy w nim znaleźć kilka porad dotyczących ich wykorzystania.
Źródło: Fantasy Flight Games
Tagi: Fantasy Flight Games | Warhammer: Invasion | Realm of the Phoenix King | The Capital Cycle


Czytaj również

Komentarze


Repek
   
Ocena:
0
Świetna grafa. Ciekawa karta, choć może się okazać obosieczna. Ale do wypróbowania na pewno. :) Szczególnie, że tania i można walnąć trzy do jednej strefy.

Pozdrawiam
12-10-2011 19:35
Senthe
   
Ocena:
0
Strasznie dziwna karta oO Co to się porobiło w tych nowych cyklach...
Na mój rozum średnio użyteczna: za drogo w lojalkach na początek i bardzo niski koszt kontr-akcji dla oponenta. Tyle że lojalka za zero w późniejszej fazie gry i jakieś tam minimalne utrudnienie dla przeciwnika, ale po co ono komu, kiedy miejsca w decku mało...
12-10-2011 23:33
Repek
   
Ocena:
0
1. Za drogo? A co za problem wystawić ją w pierwszej turze? Zazwyczaj robi się to dzięki jakiemuś 2+1. Jasne, gdyby płacić dodatkowo za lojalki to jest słabe, ale w innym wypadku mogłoby być zbyt tanie i kasujące rywala już od pierwszej tury [wyobraźmy sobie takie trzy na pierwszej ręce, wrzucone np. w dwie różne strefy].

2. Co do kosztu ataku - niski? :) IMO bardzo wysoki, gdy musisz za każdy atak płacić, marnując karty z ręki. Jedyne co może być obosieczne to nekromancja lub inne rzeczy, które można grać z discardu [np. jakiś boss, którego wracamy Raise Deadem].

Ogólnie - ja na pewno spróbuję się tym pobawić. :) W jednym się zgadzam - może po prostu zabraknąć miejsca w decku.

Pytanie
12-10-2011 23:40
~Błażej

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
Koszt lojalek jest prawidłowy. Karta tylko dla frakcji HE, więc nie wzmocni imperium.
13-10-2011 09:32
Repek
   
Ocena:
0
@Błażej - celna uwaga. Jeszcze by tego brakowało, żeby Imp miało dobrą grywalną kartę za 1 czy 2.

--

Ha, swoją drogą - nadal można zagrać trzy takie w pierwszej turze, jeśli się chce. :)

To tylko koszt: 2, potem 1, i ostatni już 0. :D Nie mówię, że to opłacalne, ale ciekawa blokadka.

Pozdro
13-10-2011 14:18
~Błażej

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Mam uwagę jeszcze celniejszą, mianowicie, że to powinna być misja DE ponieważ diskarduje przeciwnika.
13-10-2011 15:31
AdamWaskiewicz
   
Ocena:
0
Nie diskarduje, tylko zmusza do diskardowania - to przeciwnik podejmuje decyzję, czy zaatakować daną strefę (i odrzucić kartę), czy nie.
13-10-2011 18:31
~Błażej

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Nie misja lecz wsparcie oczywiście. Powinno być DE. Zwłaszcza że tej karty HE nie potrzebują.
15-10-2011 01:27
Repek
   
Ocena:
0
@Blażej
Wiesz, to trochę nudne się robi, gdy jedna frakcja gra cały czas na to samo. Pewne standardy się nie zmienią, ale fajnie, jak coś zaczyna się mieszać, a nie tylko He: indirecty [i tak nie działające], a DE [discard czy obniżanie życia].

Pozdro
15-10-2011 01:48

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.