» Wieści » Bany i Restricty w Extended i T1

Bany i Restricty w Extended i T1

|

Od 1 stycznia w Extended nie wolno grać: Ancient Tombem, Goblin Recruiterem, Grim Monolithem, Hermit Druidem, Oath of Druids, Tinkerem.rnW T1 zostały zrestrictowane: Burning Wish, Chrome Mox, Lion?s Eye Diamond.rnW T1.5 w/w trzy karty zostały zbanowane.rnWyjaśnienia banów i restrictów(tłumaczenie ze strony Wizardów):rnrnAncient TombrnLata obserwacji rozwijającego się metagame nauczyły nas, że skuteczne sposoby produkowania szybko many są zawsze problemem. Ancient Tomb zbytnio przyspiesza środowisko.rnrnGoblin RecruiterrnZdolność Goblin Recruitera układające dużą część talii pozwalała taliom opartym na goblinach i kombie zabić nawet w drugiej turze. To zbyt szybko jak na zdrowe środowisko, a Recruiter jest jedną z wielu ofiar naszych starań wyeliminowania drugoturowych wygranych ze środowiska.rnrnGrim MonolithrnGrim Monolith musi być zbanowany z tych samych powodów co Ancient Tomb.rnrnHermit DruidrnWiele reanimatorów w Extended wygrywa w drugiej turze a wszystko w nich zależy od tego czy uda się im przerzucić bibliotekę do grobu za pomocą Hermita. Druid robi to po prostu zbyt szybko.rnrnOath of DruidsrnW naszych staraniach aby gry trwały dłużej niż dwie lub trzy tury uznaliśmy ze należy się pozbyć Oath of Druids, gdyż faktycznie 'kończy' on grę w drugiej turze przeciwko niemal wszystkim kreaturowym taliom. Środowisko jest niezdrowe tak długo jak ta karta jest legalna.rnrnTinkerrnTinker jest zarówno tutorem jak i przyspieszaczem gry, dlatego obawialiśmy się o tą kartę od lat. Mirrodin wprowadził wiele potężnych artefaktów do środowiska i wyniósł talię Tinker na szczyt (czego przykładem jest Pro Tour Nowy Orlean).
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


~RagingGarth

Użytkownik niezarejestrowany
    Lol
Ocena:
0
prawda prawda, ostatnio Leveler strasznie syci, narazie jest głęboko w ... (jeśli macie tutaj jakieś skojarzenie to jest ono właściwe) strefie kart z potencjałem bez praktycznego zastosowania ale to kwestia czasu zanim zacznie chodzić tyle co dwa mox\'y...

Do tego jakieś szanse na pewno ma MonoGreenControl:D
Ale tak na poważnie, to ja się ciesze że choć trochę powracamy do metagame sprzed Orleanu. Może trochę za ostry ten powrót ale jakoś trzeba to znieść.
01-01-1970 01:00
~polak

Użytkownik niezarejestrowany
    bany dosyć słuszne
Ocena:
0
Bany są jak najbardziej zasłużone dla większości kart. Może i patrzę tylko z perspektywy Rocka, ale naprawdę Ci co nie grali Tinkerem albo innymi kombo, nie byli zbyt zadowoleni z gry, szczególnie, że komba bardzo często wychodziły szybko.
01-01-1970 01:00
~Bubas

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
nie moge zrozumiec dlaczego poszedl tomb a city of traitors nie ruszyli..przecxiez to prwie to samo,tylko hitow nie robilo..
01-01-1970 01:00
~the best pols

Użytkownik niezarejestrowany
    na pake
Ocena:
0
ale te typy kminia extenda no kurwa kto by pomyślal kazdy tu ma łep jak sklep a ten lewerel od razu wiedzialem ze jest konkretny i tylko zimale mogly go wyczaic no normalnie rocki i firesy rules
na pake wsycie poltura extendowi wymiatacze
buchahahhahahahaha
01-01-1970 01:00
~kjchdfsfds

Użytkownik niezarejestrowany
    ech
Ocena:
0
wszystko świetnie tylko czemu musiałeś konieczne od razu z tym wyjechać.
01-01-1970 01:00
~kjchdfsfds

Użytkownik niezarejestrowany
    ech
Ocena:
0
wszystko świetnie tylko czemu musiałeś konieczne od razu z tym przekleństwem wyjechać.
01-01-1970 01:00
~Rince

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
a ja się cieszę że tego strasznego gówna, tego Oatha już nie zobaczę na żadnym turnieju! hahahahaha....
01-01-1970 01:00
~Zet

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Gram Tinkerem od ROKU. Wiec nie zaliczam sie do ludzi ktorzy sie na niego napalili po Orleanie i doskonale rozumiem te bany i zgadzam sie z nimi. Ze WSZYSTKIMI kartami z listy. Tak, strace na Tinkerze, ale musze przyznac, ze, po PT, byl to deck przegiety. Ciesze sie, ze gralem nim ponad rok.
Pieniadze ktore w niego wlozylem pewnie sie nie zwrocily, ale talia dala mi tyle radosci z gry, ze nie zaluje ani jednej zlotowki wlozonej w deck.
I nie martwie sie, co dalej. To proste.
Po Sylwestrze rozloze talie po klaserach i zaczne zbierac inna a gra nia bedzie mi dawala, mam nadzieje, rownie wiele przyjemnosci. Taki jest Magic, czesto to drogie hobby.
01-01-1970 01:00
~Shrek

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
też uważam że ban oath jest przegięty. I to mocno. Mój kumpel gra turbosem a gdy na stole ma oatha robi się naprawdę ciekawie. a teraz to gra bedzie wiała nudą :((((
01-01-1970 01:00
~Shrek

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
też uważam że ban oath jest przegięty. I to mocno. Mój kumpel gra turbosem a gdy na stole ma oatha robi się naprawdę ciekawie. a teraz to gra bedzie wiała nudą :((((
01-01-1970 01:00
~Garfield

Użytkownik niezarejestrowany
    hihi
Ocena:
0
Bany to normalna rzecz zawsze byly i beda , a te sa nad wyraz sensowne.

Gra gdzie ten kto zaczyna wygrywa jest bez sensu i zaprzecza idei MAgica
a tak przynajmniej powróca deki ktore wczesniej nie mialy sensu bytu bo byly za wolne.
01-01-1970 01:00
~Amok

Użytkownik niezarejestrowany
    parodia
Ocena:
0
coz szczescie musi sie kiedys skonczyc - mialem reanimatora sprzedalem, tydzien pozniej ban entomba, zlozylem tinkera - sprzedalem bo podejrzewalem bany, zaczalem skladac Angryego :] i qpa


ech ludzie - to czym my mamy teraz grac?
a wszyscy ktorzy twierdza ze to dobrze - ludzie widzicie te decki? to jest komedia nie wyjezdzajcie mi tu ze swoimi propozycjami bo naprawde meta bedzie - gobliny, rock i tog i nic wiecej nie wygra!
01-01-1970 01:00
~Morph

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Ile nasz tm stracil kaski na tym :(((((
Caly zul do kosza tylko lamdy sie przydadza:P. I jeszcze do tego oathy a jeden z nich byl DCI qurwwwa.
01-01-1970 01:00
~Dante

Użytkownik niezarejestrowany
    Ale jaja :-)
Ocena:
0
Przykro mi, chlopaki... Niewlasciwie odczytaliscie rynek... lol
01-01-1970 01:00
~banny...

Użytkownik niezarejestrowany
    bany
Ocena:
0
normalne ze nic z mirrodinu nie polecialo bo to jest swiate narazie.. dziwi mnie ban tomba w zyciu bym nie pomyslal ze to zbanuja! co do faktu ze znowu bedzie rock, ug, i tog na scepterach to sie zgodze.. bo scepter w 2 turze i do domu...
01-01-1970 01:00
~Eld

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Wg mnie niemały wpływ na te bany ma także MTGO. Online extended różni się zasobem kart, których można używać, gdyż jest o 3 bloki \"krótszy\". Wprowadzając te bany prawdopodobnie grywalnymi archetypami staną się Tog, UG, Rock, Desire, Gobbosy, Opozycja i jakieś inne mniej znane mi talie albo takie, o których po prostu zapomniałem. Te talie mają to do siebie, że istnieją również w online extended i możliwe, że WoTC chce zainteresować rzesze graczy formatem extended na MTGO ponieważ jak narazie ten format nie jest tam zbyt popularny.
01-01-1970 01:00
~Leshrac

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
Bany są O.K. (oath może był dobry, ale bez przesady!), oni chcą żeby jak początkujący gracz siądzie z takim do gry to żeby nie zginął w 2 turze nie mogąc nic robić... potem taki pomyśli że to ŻADNA rozrywka i skończy z magiciem. Oni o takich ludziach myślą, bo chcą żeby magic się sprzedawał i coraz więcej osób dochodziło do naszego grona! A nie odchodziło, ja się zgadzam z banami prócz oatha i tomba, a oatha i monolitha mieli zbanować ostatnim razem!
01-01-1970 01:00
~KillerMaN

Użytkownik niezarejestrowany
    [brak tematu]
Ocena:
0
duzo juz tutaj zostalo powiedziane, ale i tak dorzuce swoje 0,03 pln. z wszystkimi banami sie absolutnie zgadzam...bo wierze wizardom. juz nieraz sie przekonalem, ze na prawde mysla o zdrowym srodowisku gry.wszyscy patrzymy na to co jest teraz a nie na to co bedzie. wszyscy marudzili o rotacji w starym ext(sam marudzilem ... przyzwyczailem sie do duali w rocku i innych taliach), ale wyobrazcie sobie co by sie dzialo w ext, gdyby nie tamta rotacja. tak samo bylo wczesniej z nowymi zasadami 6e itp.pamietajcie tez, ze tak na prawde nie wiemy co bedzie w najblizszych dodatkach, i moze wlasnie wizardzi chca zapobiec sytuacji podobnej do tej z PT NO.nie zgadzam sie z twierdzeniami, ze w ext bedzie tylko tog,rock i slaj.uwazam, ze mnogosc kart, jakie sa teraz dostepne z powodzeniem udostepnia mozliwosc budowania nowych talii. chociazby uw weeniaki, czy elfy. pozatym jest fires,opozycja,aluren. byc moze powstana wreszcie jakies hybrydy suicidowe itd itp. opcji jest na prawde wiele i wszystko czeka na odkrycie.pokusze sie rowniez o stwierdzenie ze glupota bylo nie wyciaganie wnioskow z nowego orleanu i skladanie talii bez swiadomosci, ze bany beda musialy nastapic i nastapia. DCI nie moglo siedziec bezczynnie i nie zrobilo tego.I trzeba sie przyzwyczaic do tego, za co im chwala. nie znioslbym mtg w takiej formie w jakiej objawila sie w orleanie.
01-01-1970 01:00
~Piotrek

Użytkownik niezarejestrowany
    ogłoszenie kuszące i bardzo tajemnicze
Ocena:
0
może więc ktoś chce sprzedać
4 ancient tomb
4 tinker
4 grim monolith
x inne karty do tinkera

[email protected]
01-01-1970 01:00
~I love You Psychol:)

Użytkownik niezarejestrowany
    KOcham Toga
Ocena:
0
A ja sie z tego powodu bardzo ciesze tym bardziej że było to do przewidzenia. Zdziwił mnie tylko Oath ale cóż..takie jest zycie. Atog UBR I love You my \"little\" psycho creature! Pozdro!
01-01-1970 01:00

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.