» Wieści » Zemsta kapłana

Zemsta kapłana

06-08-2015 20:02 | Jan 'gower' Popieluch

Zemsta kapłana

Polskie studio One More Level, odpowiedzialne za Warlocks vs Shadows i Deadlings, ogłosiło prace nad grą God's Trigger. Wcielimy się w niej w Zorana – weterana wojny bałkańskiej, który szuka ucieczki od przeszłości w posłudze księga na przedmieściach Nowego Jorku. Kiedy jednak zło dogania go także tam, staje się zabójczym mścicielem w służbie Boga.

Informacja prasowa:

Fabuła

Poznaj Zorana – weterana wojny bałkańskiej, bohatera i dezerter. Piekło wojny, poziom tyranii i brutalności względem niewinnych zmusiły Zorana i jego brata do ucieczki z pola walki. Osiedli na przedmieściach Nowego Jorku, gdzie Zoran poszukuje pokoju i przebaczenia jako kapłan. Wskutek tego drogi rodzeństwa wkrótce się rozchodzą i od tego momentu los brata Zorana pozostaje nieznany.

Zoran to były żołnierz Sił Specjalnych, ale, co jest zaskoczeniem również dla niego, dobrze radzi sobie jako ksiądz. Ma swoją małą wspólnotę i poświęcanie życia na pomaganie słabszym i biedniejszym pomaga zapomnieć o przeszłości. Udaje mu się utrzymywać parafię w pokoju do czasu, gdy zło tego świata raz jeszcze powstaje i wyzwala bolesne wspomnienia wojny. Aby ochronić najbliższych przyjaciół przed mafią, Zoran raz jeszcze musi wykorzystać swoje zdolności walki i wymierzyć sprawiedliwość. Ale tym razem jest inaczej. Tym razem walczy po właściwej stronie i czuje, że nie jest sam. Przepełniony Boską mocą Zoran staje się spustem Boga i nawet sam diabeł nie jest w stanie go zatrzymać

Rozgrywka

God's Trigger to prowadzony w szybkim tempie slasher 3D z widokiem z góry. Jako weteran armii i kapłan rozpocznij krucjatę przeciwko złu naszych czasów – gangom, narkotykom, handlu ludźmi. Jesteś wypełniony Boską wolą oczyszczenia świata z jego nieprawości. Jesteś ręką Boga i nie będzie litości dla grzeszników!

Główny i najbardziej unikalny mechanizm rozgrywki to Boże skupienie, które daje graczowi możliwość unikania kul i taktycznego planowania ataków. Czas biegnie normalnie tak długo, jak gracz się rusza. Jednak gdy się zatrzyma, czas zwalnia. Pozwala to graczowi zobaczyć kule zmierzające w jego stronę i uniknąć ich. Mimo że gracz może włączyć i wyłączyć Boże skupienie, kiedy chce, zdolność ma swoje ograniczenia. Aby odnowić jej zasoby, trzeba zabić przynajmniej jednego przeciwnika bez aktywowania umiejętności.

Kolejna ważna cecha dla rozwoju rozgrywki to zasada Jednego błędu oparta na prostych założeniach. Każde trafienie jest śmiertelne na protagonisty i oznacza koniec gry.

Podstawowym powodem wprowadzenia tych dwóch mechanizmów jest danie graczom szansy doświadczenia radości czystej, hardcorowej rozgrywki bez miejsca na błędy. A jednocześnie danie im wolności w pokonywaniu poziomów i decydowaniu, jak ich podróż będzie wyglądała.

Główne cechy

  • wymagająca, hardcorowa i ekstremalnie satysfakcjonująca rozgrywka z elementami gore

  • moralnie niejednoznaczny bohater – weteran wojny bałkańskiej, który teraz został księdzem

  • Boże skupienie – specjalna zdolność umożliwiająca kontrolowanie czasu i eliminowanie dużych grup przeciwników naraz

  • zasada Jednego błędu – pojedyncze trafienie jest krytyczne dla Zorana i oznacza koniec gry

  • duża różnorodność broni dystansowych i do walki wręcz

  • trójwymiarowa grafika w stylu cel-shading sprawiająca komiksowe wrażenie

  • postacie z pełnymi animacjami motion capture

  • dynamiczna elektroniczna muzyka zmieniająca Zorana w zabójczą maszynę

  • lokalna i sieciowa kooperacja dla dwóch graczy oferująca nowe poziomy niedostępne w trybie dla jednego gracza

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Informacja prasowa
Tagi: God's Trigger | One More Level | Gamescom 2015


Czytaj również

Komentarze

string(15) ""

Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.