- Dwie nowe grywalne rasy goblins (Horde) i worgen (Alliance) - obie ze swoimi strefami początkowymi (lvl 1-15). Pierwsi wystarują na Isle of Kezan, drudzy w Gilneas. Obie klasy nie będą mogły wybrać klasy Paladin, natomiast dodatkowo gobliny będą musiały obejść się bez Druidów w swoich szeregach, a worgeni bez Szamanów.
- Zwiąkszenie maksymalnego poziomu postaci do 85. Nowe skille, talenty i "path system", czyli nowy sposób rozwoju.
- Przemodelowane klasyczne lokacje Azeroth (czyt. żadnego nowego kontynentu)
- Nowe strefy High-Levelowe: Uldum, Grim Batol i Sunken City of Vashj'ir.
- Jeszcze więcej zawartości dla rajderów, niż w poprzednich dodatkach
- Nowe kombinacje ras i klas: Orc Mage, Undead Hunter, Tauren Paladin, Tauren Priest, Troll Druid, Blood Elf Warrior, Human Hunter, Dwarf Mage, Dwarf Shaman, Night Elf Mage i Gnome Priest.
- Rozwój i levelowanie gildii oraz gildiowe osiągnięcia
- Nowa strefa PvP a la Wintergrasp - Tol Barad Island, nowe Battlegroundy
- Nowa profesja drugorzędna - archeologia.
- Możliwość latania w Azeroth.
WoW: Cataclysm
Na tegorocznym BlizzConie podano listę nowości w nowym dodatku do World of Warcraft zatytułowanym Cataclysm.
Rozszerzenie ukaże się w 2010 roku.
"Podczas gdy uwaga Hordy i Przymierza skupiona była na kontynencie Northrendu, starożytne zło drzemało w Deepholm, domenie ziemi Elemental Plane. Ukryty w sanktuarium, naznaczony skazą Deathwing czekał i lizał rany po ostatniej bitwie w Azeroth, pielęgnując swą nienawiść do poniższych bytów żyjących na powierzchni... i czekał cierpliwie aż przyjdzie czas, by zalać świat płynnym ogniem.
Wkrótce Deathwing Niszczyciel powróci do Azeroth, a jego erupcja z głębin Deepholm wstrząśnie całym światem i pozostawi na nim bliznę ciągnącą się przez wszystkie kontynenty. Kiedy siły Hordy i Przymierza będą zmierzać do epicentrum, królestwa Azeroth będą świadkami nagłych wahań przewagi na polach walki, początku wojny żywiołów i wyłaniania się przypadkowych bohaterów, którzy staną do walki o swój zraniony i złamany świat.
Powierzchnia Azeroth jest zmieniona na zawsze przez zniszczenia dokonane przez Deathwinga. Lądy zmieniają swój kształt i odkrywają ukryte w nich dawno temu sekrety. Gracze będą mogli ponownie doświadczyć podróży przez Kalimdor i Eastern Kingdoms - tym razem ukształtowane na nowo przez kataklizm i wypełnione nowymi szansami na przezycie przygody." - mówią przedstawiciele Blizzarda.
Oficjalna lista zmian:
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: CD-Action