» Wieści » Wiedźmin 2 - nowy silnik i 16 zakończeń

Wiedźmin 2 - nowy silnik i 16 zakończeń

02-09-2010 15:33 | Cubuk

Wiedźmin 2 - nowy silnik i 16 zakończeń
Serwis PC Games Hardware miał niedawno okazję poznania Wiedźmina 2: Zabójcy Królów. Wiadomo już, że nowa gra o przygodach białowłosego wiedźmina będzie działała na autorskim silniku TSOOD, stworzonym w całości przez Polaków i działającym na różnych platformach. Co ciekawe, nazwa wzięła się z angielskiego fonetycznego zapisu słowa „cud”, który rzekomo dobrze opisuje działanie nowego engine’u. Przemawia za tym fakt, że dzięki niemu programiści mogą dowolnie zmieniać wszelkie szczegóły wirtualnej krainy.

Na pokazie gra sprawowała się bardzo dobrze – działała płynnie i bezproblemowo, nawet podczas złożonych sekwencji. Jak zapewniają twórcy i wydawcy, produkcja bez problemu pójdzie na „sprzęcie ze średniej półki”.

Zaloguj się aby wyłączyć tę reklamę

Gracz będzie miał do dyspozycji trzy możliwe otwarcia przygody (w zależności od tego, jak zakończył pierwszą część gry), a zakończeń będzie aż 16. Z dalszych danych liczbowych – w grze będzie 256 cut-scenek, o łącznym czasie trwania 2 i pół godziny, 30 rodzajów zbroi, 1 nowy znak, 4 ekrany ładowania i 0 „problematycznych” zabezpieczeń antypirackich.

Gra będzie dostępna na PC oraz konsole PS3 i X360 - jedyną różnicą między różnymi wersjami będzie wyższa rozdzielczość w przypadku wersji PC.
Źródło: CD-Action
Tagi: Wiedźmin | Wiedźmin 2 | Wiedźmin 2: Zabójcy Królów | Witcher | The Witcher | CD Projekt RED


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.