» Two Worlds II

Two Worlds II

Dodał: Tomasz 'arakin' Czajka

Two Worlds II
7.8
Ocena użytkowników
Średnia z 5 głosów
-
Twoja ocena
Tytuł: Two Worlds II
Producent: Reality Pump
Wydawca: Zuxxez
Dystrybutor polski: CD Projekt
Data premiery (świat): 9 listopada 2010
Data premiery (Polska): 12 listopada 2010
Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2,13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), Windows XP / Vista
Strona WWW: www.twoworlds2.com
Platformy: PC
Sugerowana cena wydawcy: 119,99 zł

Two Worlds II: The Temptation to sequel produkcji krakowskiego studia developerskiego Reality Pump. Podobnie jak pierwowzór, kontynuacja będzie grą cRPG.

Fabuła Two Worlds II rozpoczyna się 5 lat po wydarzeniach z pierwszej części gry. Główny bohater trafia do więzienia. Ponieważ oddał swojej siostrze część własnych energii życiowych [SPOILER!](jej ciało stało się domem jednego z bogów)[/SPOILER], traci on większość swoich umiejętności. Dzięki takiemu zabiegowi podczas gry ponownie będziemy zbierać doświadczenie i rozwijać postać. Podczas rozgrywki napotkamy niejednokrotnie nawiązania do fabuły z pierwszej części, ponadto twórcy obiecują kilka znacznych zwrotów akcji. Fabuła ma wystarczyć na jedynie 10 godzin zabawy, jednak wątki poboczne mają zająć nawet 100 godzin.

W stosunku do pierwszej części, w The Temptation znacznej rozbudowie uległa walka. Podczas starć na broń białą dostępne będą cztery typy ciosów: szybkie standardowe cięcia, trudne do zablokowania pchnięcia, potężne ciosy z doskoku oraz kontrataki. Aby zmusić gracza do dynamicznej walki, twórcy wprowadzili innowację: każdy kolejny taki sam cios będzie słabszy o 20%. Uzupełnieniem walki będą możliwe do nabycia umiejętności oraz różnice w walce różnymi typami broni; innej taktyki będzie wymagało użycie pałki, a innej walka mieczem. Ponadto wprowadzona zostanie aktywna zasłona tarczą, a uzbrojenie ulepszać będzie można przy pomocy zdolności związanych z metalurgią oraz magicznych run. Ważnym aspektem gry będzie również alchemia. Możliwe będzie tworzenie mikstur na bazie ponad 150 składników. Również czary można będzie samodzielnie komponować spośród 5 szkół magii. Wszystko jest niezwykle efektowne: będziemy mieli aury, magiczne pociski, kule ognia, promienie, a liczba kombinacji będzie ogromna. Dla graczy, którzy nie lubią eksperymentować, będą dostępne gotowe czary, które będziemy mogli rozłożyć na czynniki pierwsze wedle upodobań.

Usprawnieniu ulegnie również fizyka gry, dzięki czemu zwiększą się możliwości interakcji z otoczeniem. Można będzie rzucać skrzynkami czy beczkami, przenosić drabiny czy używać lin, by dostać się w trudno dostępne miejsca. Całkowitej zmianie w Two Worlds II uległ interfejs. Nosi on teraz miano crystal clear interface i przypomina coś na kształt szklanej płyty, na której umieszczone zostały ładne, duże ikony.

Zupełnie inaczej będzie wyglądał tryb multiplayer. W rozgrywce wieloosobowej gracz będzie rozwijać inną postać, niż w trybie dla jednego gracza. Każdy bohater otrzyma własną wioskę, którą będzie rozbudowywał. W sklepach sprzedawane będą przedmioty tylko do 20 poziomu, lepsze będą musiały być wytwarzane przez graczy, bądź zdobywane w zadaniach. Pojawią się również automatycznie generowane misje, a twórcy wyeliminowali sporo nadużyć z pierwszej części gry; niedostępne będą na przykład permanentne mikstury.

Galeria

Zobacz wszystkie »
Tagi: Two Worlds II | Two Worlds II: The Temptation

Filmy

» Trailer #1
» Exclusive Mighty Montage
» Trailer
» Trailer #2
» Developer Diary #1


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.