» Wieści » Szczegóły o nowym Księciu Persji

Szczegóły o nowym Księciu Persji

|

Kilka dni temu firma Ubisoft zapowiedziała oficjalnie kolejną część spod znaku Prince of Persia. Tymczasem zaś magazyn Joypad, w pierwszej na świecie zapowiedzi o grze, ujawnił kilka informacji o nowej produkcji.

Jedną z najważniejszych zmian jest to, że przygody Księcia Persji przybiorą zupełnie nowy wymiar - to zaś za sprawą technologii Cellshading, dzięki której oprawa graficzna przybierze komiksową postać.

Nowy PoP ma być - w założeniach twórców - bardziej fantastyczny i "poetycki". "Poprzednia trylogia była połączeniem historycznej Persji z Nocami Arabskimi. Zdecydowaliśmy, że powrócimy do bardziej kolorystycznych baśni z Tysiąca i Jednej Nocy" - mówi Jean-Christophe Guyot, dyrektor kreatywny.

Głównym celem graczy ma być uzdrawianie świata (coś podobnego spotkać można było w konsolowych grach: Okami, Shadow of Colossus, The Legend of Zelda: Twilight Princess), zaś akcja nawiązywać ma do mitu jednej z najstarszej religii - Zaratusztrianizmu. Ormuzd, ucieleśnienie dobra, i zły Ariman tworzą stale splecioną parę, toczącą nieprzerwaną walkę o władzę nad światem. Ormuzd zwycięża nad swym przeciwnikiem i zamyka go w pudełku, ukrytym gdzieś w oazie. Kilka wieków później Ariman zostaje jednak znaleziony i uwolniony przez nieświadomego tego co robi złodzieja. Ariman rozpoczyna odbudowę skorumpowanego i złego świata. Jedynym, który może go powstrzymać jest, ów złodziej. Tak, to właśnie Książę Persji.

Walka od zawsze towarzyszyła serii i była jej nieodzowną częścią. Tak będzie i tym razem, tyle że przeciwników ma być mniej, za to mają być oni bardziej niebezpieczni. Gra położy większy nacisk na pojedynki jeden na jednego niż na walki z większymi grupami przeciwników.

Struktura gry ma być znacznie zmieniona w porównaniu do poprzednich tytułów i ma być połączeniem otwartego eksploracją świata z progresywną liniowością. Gracze będą mogli wykonywać misje w dowolnej kolejności.

Nowy Prince of Persia zadebiutować na rynku ma jeszcze w tym roku.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Shacknews
Tagi: Prince of Persia


Czytaj również

Komentarze


Cubuk
    Powrót do korzeni.
Ocena:
0
Widzę, że twórcy postanowili wrócić do korzeni, przez co zawitają pojedynki 1v1. Szczerze mówiąc, może być ciekawie, bo dodawały one smaczku 8bitowej części PoP. Problem jednak w tym, że brak sporej ilości wrogów może być złym rozwiązaniem. A atmosfera Baśni z 1000 i 1 nocy - o, tak, jak najbardziej! :D
05-05-2008 17:02

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.