- możliwość stworzenia i rozwijania bohatera, prowadząc go z wykorzystaniem niespotykanych dotąd możliwości;
- wciągająca, nieliniowa i pełna zwrotów akcji warstwa fabularna, gdzie każdy wybór pociągnie za sobą konsekwencje;
- setki zadań do wykonania i kilkanaście organizacji do których można się przyłączyć;
- system "Dynamicznej Walki Turowej" (Dynamic Turn-based Combat) z udziałem pieszych i pojazdów;
- opcjonalne elementy gry taktycznej i stealth action game;
- system przypadkowych mutacji oraz cybernetycznych implantów i protez;
- około dwustu modeli broni i ponad tysiąc przedmiotów, z możliwością własnoręcznego tworzenia i modyfikacji części z nich;
- doskonałej jakości grafika i realistyczna fizyka, dostępne dzięki nowoczesnemu silnikowi.
Studio developerskie Nicolas Games Intoxicate zmienia nazwę
Studio developerskie należące do Nicolas Games SA, zajmujące się tworzeniem gry Afterfall, zmienia nazwę. Od 1 lipca nazwa Nicolas Games Intoxicate zostaje skrócona do Nicolas Intoxicate.
Afterfall jest grą z gatunku cRPG (computer Role Playing Game), wpisującą się w szeroko rozumiany nurt fantastyki, zwany postapokaliptycznym. Projekt łączy w sobie innowacyjność z doskonałą grafiką i fizyką, jak i sprawdzone oraz ergonomiczne rozwiązania. To z całą pewnością największy fanowski projekt w historii światowej branży, który przeistoczył się w komercyjną produkcję. Wokół Afterfalla powstała potężna społeczność, wciąż rosnąca w siłę, rozpoczęta przez Andrzeja Koloskę, który prowadzi projekt do dziś.
Najważniejsze cechy gry Afterfall:
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Informacja prasowa Nicolas Games
Tagi:
Afterfall