Twórcy nie wydają się jednak zaniepokojeni. Wygląda na to, że liczyli się z takim biegiem zdarzeń.
Po wprowadzeniu dodatku Cataclysm, gra osiągnęła rekordową sprzedaż. Mike twierdzi, że spadek liczby abonentów do poziomu sprzed wydania rozszerzenia związany jest z rosnącym doświadczeniem graczy. W związku z tym byli w stanie szybciej poradzić sobie z nowymi wyzwaniami niż w przypadku wcześniejszych dodatków.
Dla Blizzarda nie jest to powodem do niepokoju, twórcy traktują to raczej jako motywację. Zdają sobie sprawę, że aby utrzymać wysoką liczbę abonentów, a także zdobywać kolejnych, muszą regularnie wprowadzać kolejne nowości. W zeszłym tygodniu pojawiła się nowa aktualizacja, a już testowana jest następna.
Twórcy wciąż szukają sposobu na szybsze dostarczanie graczom nowych treści i zmniejszenie odstępów między kolejnymi innowacjami. Czy to wystarczy, by utrzymać liczbę abonentów na dotychczasowym poziomie?