SW:TOR – kłopotów ciąg dalszy
18-07-2012 15:07 | Maksym 'bochold' K
Od dłuższego czasu docierają do nas informacje na temat coraz gorszych wyników sprzedaży MMO studia BioWare Austin. Odchodzą starzy abonenci – głównie ze względu na brak ciekawych treści fabularnych dla graczy wyższego poziomu. Na domiar złego zaczęły się zwolnienia ludzi odpowiedzialnych za rozwój gry.
Electronic Arts już w maju na targach E3 zapowiadało redukcję zatrudnienia. BioWare tłumaczy, że liczba osób potrzebnych do rozwijania tytułu jest zdecydowanie mniejsza niż zaangażowanych przy jego tworzeniu. Trudno jednak usprawiedliwić odejście producenta wykonawczego – Richa Vogela.
Wciągającą fabułę Star Wars: The Old Republic zawdzięczamy w dużej mierze właśnie jemu – czyżby jego dalsza wizja rozwoju gry nie odpowiadała producentom? Miejmy nadzieję, że nie doprowadzi to do zmiany gry w kolejny zwykły, szary i nudny MMO.
Dało się już słyszeć pogłoski na temat chęci wprowadzenia modelu Free2Play, ale póki co skończyło się na trialu. W samym maju EA zanotowało spadek abonentów SW:TOR z 1,7 mln do 1,3 mln.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Electronic Arts już w maju na targach E3 zapowiadało redukcję zatrudnienia. BioWare tłumaczy, że liczba osób potrzebnych do rozwijania tytułu jest zdecydowanie mniejsza niż zaangażowanych przy jego tworzeniu. Trudno jednak usprawiedliwić odejście producenta wykonawczego – Richa Vogela.
Wciągającą fabułę Star Wars: The Old Republic zawdzięczamy w dużej mierze właśnie jemu – czyżby jego dalsza wizja rozwoju gry nie odpowiadała producentom? Miejmy nadzieję, że nie doprowadzi to do zmiany gry w kolejny zwykły, szary i nudny MMO.
Dało się już słyszeć pogłoski na temat chęci wprowadzenia modelu Free2Play, ale póki co skończyło się na trialu. W samym maju EA zanotowało spadek abonentów SW:TOR z 1,7 mln do 1,3 mln.
Źródło: GameInformer