» Wieści » SDK do Quake Wars

SDK do Quake Wars

|

SDK do Quake Wars
Po łatce przyszedł czas na Software Development Kit, który ukazał się dzisiaj. Poniżej lista zmian. SDK Launcher
  • SDK Launcher Added useful URLs to the main page of the SDK Launcher.
  • Added advanced MegaTexture tutorial map and media.
General
  • Avoid warning prints by creating profiles using all lowercase names.
EditWorld
  • Fixed grids not updating in all 2D views.
  • Fixed values in the terrain and property editors sometimes not updating.
  • Fixed crash when selecting grids of 64 or greater.
  • Fixed middle clicking on a tab not switching to it before closing it.
  • Fixed some map props not having collision.
  • Fixed crash in terrain editor when switching image types.
  • Fixed browsing to an invalid TGA disrupting the UI.
  • Fixed "View Material File" option not loading files not in fs_basepath.
  • Added a soft warning and an error when textures repeat too many times on a face.
  • Enhanced the Compile Warnings window to allow easy tracking of some compile errors.
MegaGen
  • Changed detail textures/masks to output to megatextures.
  • Changed detail textures/masks to have the proper final name.
RenderLight
  • Fixed "renderLight" path warning.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Oficjalna polska strona gry
Tagi: Enemy Territory | Quake Wars


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.