» Wieści » Rozgrywka w Witchfire

Rozgrywka w Witchfire

06-12-2019 03:01 | Jan 'gower' Popieluch

Rozgrywka w Witchfire

Założone przez Adriana Chmielarza studio The Astronauts opublikowało fragment rozgrywki z wewnętrznego dema Witchfire. Zapowiedziana dwa lata temu gra wciąż nie ma daty premiery, ale twórcy podzielili się planami na przyszłość i poinformowali o obecnym stanie prac.

Nagranie rozgrywki pochodzi z buildu nazwanego "Internel Demo 2". W jego skład wchodzą cztery typy broni do wyboru, sześć zaklęć, sześć typów przeciwników, trzy lokacje i nowy (choć nie ostateczny) interfejs graficzny. W pierwszym kwartale 2020 roku twórcy zaczną pokazywać wybranym dziennikarzom kolejną iterację prac nad projektem.

W odpowiedzi na komentarze krytykujące nowy materiał za brak mroku i atmosfery zagrożenia, którymi charakteryzowały się pierwsze zapowiedzi przedstawiciel studia odpowiedział:

Nie bójcie się, nie robimy Borderfire. Problem w tym, że udostępniamy materiały z różnych etapów produkcji, które jednak zamiast wyglądać jak prawdziwe "work in progress" (brak tekstur, błędy itd), sprawiają wrażenie prawie skończonej gry. Jakby to było to, czego chcemy w finalnej produkcji. Ale tak nie jest, również w przypadku tego wideo. Kolory są na przykład zbyt radosne i jasne, ale to po prostu teraz takich używamy, zanim skupimy się na właściwej mrocznej atmosferze po premierze Unreal Engine 4.24 (ma całkowicie nowy model oświetlenia, więc pracowanie nad tym teraz byłoby stratą czasu).

Jest też wiele innych problemów, których nie widać na pierwszy rzut oka (rycerze są za mali i ruszają się zbyt wolno, HUD jest już nieaktualny itd.). Być może w przyszłości poświęcimy notkę blogową wyjaśnieniu, jak to wszystko działa, ale na razie: teaser jest wciąż naszym celem. Nie znaczy to, że cała gra będzie osadzona w ponurej burzy piaskowej, ale będzie to shooter DARK FANTASY. Zostańcie z nami jeszcze trochę, a zobaczycie jak wszystko postępuję w kierunku celu.

Użyjemy tego wątku, żeby poruszyć również inne dyskutowane sprawy: paski zdrowia i liczniki obrażeń zostają. Są w każdym Soulsbornie, jaki powstał. i nikt nie może powiedzieć, że zniszczyły nastrój. Dostarczają gameplayowych informacji (jak spadające obrażenia twojej broni czy przeciwnicy, których warto traktować priorytetowo), które uważamy za ważne w podejmowaniu decyzji. Wciąż będziecie jednak mogli wyłączyć to wszystko w ustawieniach, mamy również parę innych niespodzianek.

Na koniec, czy Witchfire to looter shooter? Nie możemy teraz odpowiedzieć "tak" lub "nie" (sam ten termin oznacza różne rzeczy dla różnych ludzi), ale w takim razie chyba znamy już temat kolejnej notki blogowej / pamiętnika deweloperskiego. Jeśli teraz potrzebujecie szybkiej i szczątkowej odpowiedzi, to nie, nie nazywamy tak naszej gry, uważamy za podstawową wartość wyzwanie, które ona oferuje, a loot – który faktycznie istnieje – jedynie za narzędzie.

Źródło: The Astronauts
Tagi: The Astronauts | Witchfire


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.