Przypomnijmy, że Six Days in Fallujah miała pozwolić graczom na wcielenie się w rolę amerykańskiego marines i uczestniczenie w walkach, które rozegrały się w listopadzie 2004 roku w irackiej Faludży. Gra jak najwierniej miała odzwierciedlać przebieg kilkutygodniowych starć, w który zginęło ponad 2000 osób, między innymi dzięki nawiązaniu współpracy z amerykańskimi weteranami i świadkami wydarzeń.
Produkcja Six Days in Fallujah wstrzymana
Z powodu kontrowersji, Konami zdecydowało się na wstrzymanie prac nad grą Six Days in Fallujah. Jak powiedział rzecznik prasowy Konami: "Po tym jaką reakcje wzbudziła gra w USA i po usłyszeniu wielu opinii, które docierały do nas drogą telefoniczną i mailową, zdecydowaliśmy kilka dni temu by jej nie sprzedawać. Naszym jedynym celem było pokazanie graczom pola bitwy i tego jak to jest znaleźć się w jego środku".
Przypomnijmy, że Six Days in Fallujah miała pozwolić graczom na wcielenie się w rolę amerykańskiego marines i uczestniczenie w walkach, które rozegrały się w listopadzie 2004 roku w irackiej Faludży. Gra jak najwierniej miała odzwierciedlać przebieg kilkutygodniowych starć, w który zginęło ponad 2000 osób, między innymi dzięki nawiązaniu współpracy z amerykańskimi weteranami i świadkami wydarzeń.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Przypomnijmy, że Six Days in Fallujah miała pozwolić graczom na wcielenie się w rolę amerykańskiego marines i uczestniczenie w walkach, które rozegrały się w listopadzie 2004 roku w irackiej Faludży. Gra jak najwierniej miała odzwierciedlać przebieg kilkutygodniowych starć, w który zginęło ponad 2000 osób, między innymi dzięki nawiązaniu współpracy z amerykańskimi weteranami i świadkami wydarzeń.
Źródło: Asahi Shimbun
Tagi:
Six Days in Fallujah | Konami