» Wieści » Premierowy zwiastun Mass Effect 3 po polsku

Premierowy zwiastun Mass Effect 3 po polsku

|

Premierowy zwiastun Mass Effect 3 po polsku
W sieci niedawno pojawił się finalny, premierowy zwiastun Mass Effect 3, do którego EA dodało polskie napisy. Trailer wygląda bardzo dynamicznie i daje realną obietnicę naprawdę kolosalnej bitwy w kosmicznej otchłani, na miarę legendarnego FreeSpace 2.



Premiera gry na świecie już 6 marca, w Polsce i reszcie Europy 9 marca.
Źródło: EA press
Tagi: Electrionic Arts | Mass Effect 3


Czytaj również

Komentarze


Llewelyn_MT
   
Ocena:
+1
Nie no. do epickości FS2 jest baaardzo daleko. No i w FS była taktyka walk kosmicznych, nie dwie ściany jednostek lecące na siebie na oślep.

Zwiastun z panią Shepard jest znacznie lepszy.
02-03-2012 21:28
Grom
   
Ocena:
0
A FS to?
02-03-2012 21:52
Vermin
   
Ocena:
0
@Pingwinek
Chodziło mi o rozmach, nie o mechanikę walk. W FS2 rozmach bitew był dokładnie tak samo kolosalny jak w powyższym zwiastunie. Szczególnie ostatnia bitwa :D

@Grom
Zabiłeś mnie pytaniem XD FreeSpace to legenda symulatorów kosmicznych.
LINK do fan trailera - gra ma obecnie nową szatę graficzną.
http://www.youtube.com/watch?v=xhA R8rWPluQ
02-03-2012 23:07
Grom
   
Ocena:
0
To tłumaczy czemu nie wiedziałem, nigdy nie byłem fanem symulatorów (mam styl latania jak Riddic w Kronikach, a to z grami średnio współgra:) )
02-03-2012 23:34
Llewelyn_MT
   
Ocena:
0
Jeśli chcesz rozmach (i sens) poruszania się w kosmosie, to nie polecam ME. To jest RPG a nie symulator ani strategia i to widać.
03-03-2012 04:52
[...]
   
Ocena:
+1
"Strzelanka"? "Interaktywny film"? Nikogo to nie niepokoi?

Spodziewam się, że to będzie kupa, którą w pierwszej chwili wszyscy się zachłysną, aby później metodycznie odkrywać i punktować jej wady (chyba, że będzie tak krótka, że nie da czasu na dostrzeżenie, jaka jest słaba :P).

I, uwierzcie, BARDZO chciałbym się mylić.
03-03-2012 10:30
Vermin
   
Ocena:
0
Po demie, wiem że się mylisz.

Primo - gracz sam wybiera jak chce przechodzić grę czy jako RPG czy jako strzelankę z filmem

Secundo - patrząc na poprzednie części serii, gdzie rozgrywka średnio trwała 42h na postać, to wątpię aby ME3 był krótki i miał spartoloną fabułę.
03-03-2012 10:59
gower
   
Ocena:
+2
@Vermin
Trochę nie rozumiem Twoich ciągłych zachwytów tymi trzema trybami:p Dla mnie ten wybór jest czystą gadką propagandową. Wiadomo, że pełne doznania z gry daje tryb RPG. Akcja wycina wszystkie wybory w dialogach i robi z nich cutscenki, a Fabuła sprawia, że prawie każdy przeciwnik ginie po dwóch strzałach. To są więc po prostu tryby z obciętą częścią funkcjonalności, nie widzę powodów do ekscytacji:)
03-03-2012 11:54
Llewelyn_MT
   
Ocena:
0
LA Noire zostało zjechane za podobny "tryb fabularny". Trochę nie rozumiem potrzeby wprowadzania go, bo na ustawieniu łatwym walki ME2 da się spokojnie przejść na laptopowym touchpadzie.

@[...]: Tryb RPG będzie czymś pomiędzy ME1 i ME2. Po zagraniu w demo mam tylko dwie obawy. Mój Shepard, którym jest bezwzględnym chamem i nie liczy się z nikim też pewnie będzie mówił grzecznie po wybraniu czerwonej opcji wobec dziecka i odwracał wzrok jak jakiś nadwrażliwy mięczak gdy zobaczy śmierć nieznanego mu chłopczyka (który do tego bez sensu dużo wie o inwazji żniwiarzy, mimo że zaczęła się 3 minuty wcześniej). Drżę też na wspomnienie miażdżypaszczy walczącej ze żniwiarzami w jednego ze starych zwiastunów.

Podsumowując: grę mogą zabić polityczna poprawność i dzury w scenariuszu.
03-03-2012 12:53
Nuriel
   
Ocena:
+1
"Strzelanka"? "Interaktywny film"? Nikogo to nie niepokoi?

Surprise, surprise - przecież dokładnie to samo oferowała pierwsza i druga część. I właśnie za to tysiące fanów na całym świecie uwielbia tą serię :)

A sam trailer jest trochę słabszy od premierowego do drugiej części. Chociaż po kilkukrotnym obejrzeniu zaczyna się podobać ;)

Jestem jednak optymistycznie nastawiony jeśli chodzi o finał trylogii - Bioware wielokrotnie pokazało, że wie jak sprawnie konstruować fabułę i świat gry. Tym bardziej, że w grze podobno roi się od takich smaczków jak ten tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=JS9 dcTdfX1M
03-03-2012 14:30
Llewelyn_MT
   
Ocena:
0
Bioware wielokrotnie pokazało, że wie jak sprawnie konstruować fabułę i świat gry.

Taaak. Niespójności fabuły ME2 i puste (choć przeludnione) Kirkwall z DA2 są tego najlepszymi przykładami.
03-03-2012 17:20
Nuriel
   
Ocena:
0
Niespójności fabuły ME2

Tzn.?

Kirkwall z DA2 są tego najlepszymi przykładami.

Wydawało mi się, że kontekstu mojej wypowiedzi wynika wyraźnie, że miałem na myśli tzw. fluff, a nie działkę projektantów czy rysowników.
03-03-2012 17:36
Grom
   
Ocena:
0
Me 2 przeszedłem kilka razy ale tylko jedna niespójność znalazłem - brak wpływu przeszłości Shepa "Przetrwanie" na jego związek z Cerberusem.
03-03-2012 18:06
Llewelyn_MT
   
Ocena:
0
Nie trzeba szukać, wystarczy się zastanowić. Sporo w ME2 zepsuto w stosunku do ME1.
http://youtu.be/SgY4hHgYJqQ
03-03-2012 18:33
Vermin
   
Ocena:
0
Pamiętajcie że ME2 było już robione kiedy BioWare należało do EA, a oni często wymuszają przyspieszenie prac i wydanie szybciej gry, co się kończy katastrofą. Przykład Tyberium Twilight czy Medal of Honor 2010 oraz DA2.
03-03-2012 20:22
Llewelyn_MT
   
Ocena:
0
EA przejęło BioWare dwa lata przed ME1.
03-03-2012 21:36

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.